اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971220355376094

دانشجویان مجتمع فنی تهران از دورانتاش، آنتی ویروس هدیه می‌گیرند

همکاری شرکت دورانتاش و مجتمع فنی تهران

کد: 13971220355376094

https://goo.gl/aaDYgp

، تهران , (اخبار رسمی): طبق توافق شرکت دورانتاش و موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران، دانش‌پذیران این موسسه امکان استفاده رایگان و با تخفیف از یکی از محصولات آنتی‌ویروس شرکت دورانتاش برای سیستم عامل‌های ویندوز، اپل مکینتاش و اندروید را خواهند داشت.

همکاری شرکت دورانتاش و مجتمع فنی تهران
شرکت دورانتاش به دانشجویان موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران، آنتی ویروس میدهد.

دانشپذیران و اساتید موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران امکان استفاده رایگان و یا با تخفیف ویژه از یکی از محصولات آنتی‌ویروس شرکت دورانتاش را خواهند داشت

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران و شرکت دورانتاش با یکدیگر همکاری می‌کنند.

براساس این همکاری، دانشپذیران و اساتید موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران امکان استفاده رایگان و یا با تخفیف ویژه از یکی از محصولات آنتی ویروس شرکت دورانتاش را خواهند داشت.

دانشپذیران و اساتید مجتمع فنی تهران برای دریافت لایسنس آنتی ویروس به لینکی که بر روی پوسترهایی که بر روی بوردهای موسسه آموزشی قرار گرفته مراجعه کنند.

آنتی ویروس‌هایی که از طرف شرکت دورانتاش به دانشپذیران مجتمع فنی تهران ارائه می‌شود، قابلیت حفاظت از سیستم عامل‌های ویندوز، اپل مکینتاش و اندروید را دارند.

شرکت دورانتاش یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو توزیع‌کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده.

آنتی ویروس‌های موبایل، آنتی ویروس برای شبکه‌های کوچک و متوسط، آنتی ویروس دارای کنسول مدیریتی تحت وب و آنتی ویروس دارای کنسول (in Cloud) از جمله محصولاتی هستند که اولین بار توسط شرکت دورانتاش به بازار ایران معرفی و ارائه شده‌اند.

شرکت دورانتاش در حال حاضر محصولات 3 غول امنیت سایبری سایمنتک Symantec، ترندمایکرو Trend Micro و وبروت Webroot را در بازار ایران توزیع می‌کند.

از جمله شرکت‌هایی که سابقه همکاری با شرکت دورانتاش را دارند می‌توان به شرکت‌های انتقال داده‌های آسیاتک (شرکت اینترنتی آسیاتک)، رهام داتک (شرکت اینترنتی داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق) و شرکت اینترنتی مبناتلکام و موسسه آموزشی کندو اشاره کرد.

مجتمع فنی تهران در سال 1358 با آموزش دوره‌های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی، ویدیو و برق صنعتی با نظر و همت دکتر سعید سعادت و مهندس سعید خرازی زاده، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، رسماً فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و امروز بیش از 20 شعبه و نمایندگی در کشور دارد و از بزرگترین موسسات آموزشی در کشور محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]