اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801053576011432

اهمیت شغل لوله بازکنی و تخلیه چاه

کد: 139801053576011432

https://goo.gl/VkXpWN

، تهران , (اخبار رسمی): شهری را تصور کنید بدون خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اهمیت شغل لوله بازکنی و تخلیه چاه
خدمات لوله باز کنی

شرکت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه  لوله باز که تجربه چند سال است در این کسب و کار فعالیت دارد، بارها مشاهده شده است که برخی از شهروندان به این شغل نگاه منفی دارند. در واقع این خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را مهم تلقی نمی‌کنند و متاسفانه آن را شغل کاذب می‌پندارند. درست است که برخی از شغل‌ها در جامعه پرستیژ بالایی دارد. همانطور که جامعه به خدمات دکترها و مهندس‌ها احتیاج دارد، به خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم نیاز دارد.

شهری را تصور کنید بدون خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

هر شغلی یک ویترین دارد که معمولا این ویترین باعث جلب توجه افراد خواهد شد و عناوین و مشاغل دکتری و مهندسی جذاب و قابل احترام هستند و در واقع به خاطر تصور مثبت افراد است که این مشاغل قابل احترام هستند ولی اگر خدمات هر شغل و عنوانی برای احترام و پذیرفتن در جامعه در نظر گرفته شود باید دانست که افرادی که خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه ارایه می‌دهند نیز از جایگاه ویژه‌ای بر خوردارند.

هر شغلی که خدماتی به شهروندان ارائه می‌کند به یک اندازه قابل احترام است و عادلانه نیست یکی را محترم‌تر دانست. چه دکتر و مهندس و استاد دانشگاه و … باشد چه تکنسین لوله بازکنی و تخلیه چاه باشد. چون با حذف خدمات هر یک از این مشاغل، زندگی شهروندان مختل می‌شود. چه بسا که فوریت و اهمیت شغل خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه بیشتر از برخی مشاغل دیگر است.

نکته مهم دیگری که باید اشاره کرد این است که باید در این شغل نیز تخصص وتجربه لازم را نیز داشت تا بتوان به درستی کار کرد. استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی در این زمینه و تشخیص استفاده درست از این ابزارها در خدمات لوله بازکنی بسیار با اهمیت است و افراد تحصیل کرده زیادی حتی از رشته‌های مکانیک و برق در این زمینه مشغول به کار هستند.

متاسفانه در این مورد، هم سیستم آموزشی و هم رسانه‌ها کم کاری می‌کنند. بچه‌ها در مدرسه فقط این را یاد می‌گیرند که دکتر و مهندس و یا معلم شدن خوب است. به همین خاطر به ذهن کودکان چنین القا می‌شود که مشاغل دیگر خوب نیستند. شاید بد نباشد در دوره دبستان درسی به نام مشاغل وجود داشته باشد. البته اسم آن زیاد مهم نیست. مهم این است که بچه‌ها با انواع مشاغل و کارکرد و اهمیت آنها برای جامعه آشنا شوند. که اگر چنین شود، دیگر در سن جوانی همه برای به دست آوردن چند شغل خواص با هزینه فرصت بالا عمرشان را نمی‌سوزانند. بلکه هر کسی با یادگیری یک مهارت و شغلی هم به جامعه خدمات‌رسانی می‌کند و چرخ زندگی خود را می‌چرخاند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی تهران

خدمات چاه فاضلاب و لوله بازکنی لوله باز با مدیریت آقای مهدی محمدی و با هدف انجام فعالیت ها و خدمات تاسیساتی،لوله بازکنی سیار و شبانه روزی ، تخلیه چاه وساخت و راه اندازی تاسیسات در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون بعد از گذشت 22 سال از فعالیت با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات تاسیسات ، تخلیه چاه و لوله بازکنی به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده از دید مشتریان عزیز انتخاب و موجب دلگرمی مدیریت این شرکت گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار