کد: 139802293689811600

دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال اواخر خردادماه برگزار می‌شود.

رونمایی از سندجامع بازاریابی محتوایی در دورهمی دهم درمسیر بازاریابی دیجیتال

کد: 139802293689811600

http://bit.ly/2Yv6olA

، تهران , (اخبار رسمی): سند جامع مدل بازاریابی محتوایی قرار است در سطح طرح‌ریزی فرایندها، پیاده سازی فرایند تولید محتوا بر بستر BPMS و اشاعه فرایندهای مدل بازاریابی محتوایی در دورهمی دهم در مسیر بازاریابی دیجیتال رونمایی عمومی و ارائه شود.

رونمایی از سند جامع بازاریابی محتوایی در دورهمی «در مسیر بازاریابی دیجیتال»
رونمایی از سندجامع بازاریابی محتوایی در دورهمی دهم درمسیر بازاریابی دیجیتال

این سند پیش از این برای جمعی از اساتید و فعالان صنعت بازاریابی محتوایی رونمایی خصوصی شده است

مراسم رونمایی عمومی از«سند جامع مدل بازاریابی محتوایی» پایان خردادماه در رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار می‌شود. این اثر که توسط توسط کانون تبلیغاتی کروشه تهیه و تالیف شده است، مدلی جامع برای بازاریابی محتوایی در اختیار علاقه مندان به بازاریابی از طریق محتوا قرار می‌دهد.

این سند، پیش از این، با حضور جمعی از اساتید و فعالان این صنعت، در کانون تبلیغاتی کروشه رونمایی خصوصی شده است. در این مراسم که در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه 98 برگزار شد، صمد طاهری و سعید محمدی ارانی، از اعضای آژانس تبلیغاتی کروشه به تفسیر و تشریح این سند جامع بازاریابی محتوایی پرداختند. در این رویداد اساتید و صاحب نظرانی چون محمود حق‌وردی، یاور مشیرفر، حسین وحدانی، علیرضا صفری، یوسف فراهانی، همید فدایی، محمد برزگر محمدی، امیرهوشنگ کمالی فرد، مانی اکبرپوری، امین اسماعیلی، مونا دژبان و عادل طالبی حضور داشتنند.

این مدل بازاریابی محتوایی، در چهار بخش برنامه‌ریزی شده که در مراسم رونمایی عمومی، روند تکمیلی آن به مخاطبان ارائه می‌شود. محورهای اصلی این سند به شرح زیر است:

سند تفصیلی سطح یک، ویرایش 01

طرح‌ریزی فرآیندهای مدل

پیاده‌سازی بر بستر bpms

اشاعه آن از طریق آموزش‌های کاربردی

دورهمی «در مسیر بازاریابی دیجیتال» یک رویداد تخصصی است که توسط جمعی از علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ با محوریت «با هم، از هم و در کنار هم یاد می‌گیریم» برگزار می‌شود. این رویداد که به صورت ماهیانه برگزار می‌شود، تاکنون 9 بار برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

در مسیر بازاریابی دیجیتال

هر ماه یک بار، جایی، دورهم جمع می‌شیم و تجربیات خودمون رو با بررسی وب‌سایت‌ها و نمونه‌های ایرانی با همدیگه به اشتراک می‌ذاریم. درآمدهای دورهمی رو هم به صورت کامل به حساب یه خیریه واریز می‌کنیم. عزیزایی که نمی‌تونن در دورهمی‌ها شرکت کنن اما ثبت نام می‌کنن، ویدئوی رویداد را دریافت می‌کنن.