اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804263863612523

لوجیکو در الکامپ 98

لوجیکو، رهبر ارکستر زیبای لجستیک

کد: 139804263863612523

http://bit.ly/2SlA6HZ

، تهران , (اخبار رسمی): لوجیکو استارت آپی دانش‌بنیان، برای رفع مشکلات موجود در زمینه‌ مدیریت لجستیک و مدیریت ناوگان است که با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، در الکامپ 98 شرکت می‌کند.

لوجیکو در الکامپ 98 حضور می‌یابد
لوجیکو، رهبر ارکستر زیبای لجستیک

الکامپ 98، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی، از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور است که هرساله شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های زیادی در آن شرکت می‌کنند. هدف از شرکت در این نمایشگاه ارائه و معرفی خدمات و محصولات و همچنین تبادل همکاری با شرکت‌های معتبر است.

لوجیکو نیز به عنوان استارت‌آپی دانش بنیان با هدف معرفی «پکیج هوشمند لوجیکو» به عنوان راه‌حلی کم هزینه برای سازمان‌ها، دعوت افراد سرشناس و همچنین برگزاری ایونت فنی و مشاوره‌ای، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور می‌یابد.

علی توکلی مدیر عامل این شرکت در راستای ارائه تعریفی از برند خود گفت: « لوجیکو رهبر ارکستر زیبای لجستیک است.»

از بزرگ‌ترین دستاورد‌های لوجیکو تا به الان می‌توان به ثبتش به عنوان شرکت دانش بنیان، افزایش آگاهی در زمینه مدیریت ناوگان و همکاری با شرکت‌های نام‌داری چون پارلا و هنکل نام برد.

یکی از برنامه‌های این استارت‌آپ برای الکامپ 98، عرضه دمو جدید نرم افزار خود به همراه قابلیت‌های جدید است.

پیش از این نمایشگاه، کمپین #شر_کاغذ_کم اجرا شد تا شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به جای کاغذ از فرم‌ساز لوجیکو استفاده کنند. همچنین در حین نمایشگاه کمپین دیگری در دست اجرا است که با هدف آگاهی برندینگ لوجیکو اجرا می‌شود. حائز اهمیت است که این برند برای بعد از الکامپ نیز، کمپین دیگری با هدف آنالیز ورودی‌های نمایشگاه دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات یک سال گذشته در زمینه مدیریت لجستیک و مدیریت ناوگان می‌توان به تاثیر منفی زیاد نوسانات بازار در پخش و لجستیک سازمان‌ها دانست که همین امر باعث روی آوردن به راه‌حل‌های بومی شد.

راه حل لوجیکو برای خروج از این وضعیت بحرانی، یک روش نرم افزاری است. این روش نرم‌افزاری برای سازمان‌هایی که نیروهای خارج از میدان دارند اعم از ویزیتورها، مامورین پخش، پیک‌ها و ... که مجموعا افراد آن‌ها را با عنوان ناوگان خارج از سازمان می‌شناسند، مناسب است.

این استارت‌آپ چشم‌انداز آینده خود را بر پایه‌ ایجاد بستری یکپارچه جهت مدیریت بخش‌های مختلف فرآیند می‌بیند. در همین راستا تا سال آینده قصد توسعه نرم افزار و ایجاد یکپارچگی هرچه بیشتر را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت لوجیکو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوجیکو

لوجیکو اپلیکیشنی نوآورانه و هوشمند برای مدیریت ناوگان و عوامل میدانی بدون نیاز به سخت افزار و دستگاه‌های گران‌قیمت GPS است، که با هدف پیشبرد اهداف لجستیک کشور و کمک به این صنعت در سال 1394 متولد شد. لوجیکو برای بهبود مدیریت کارکنانی که به نحوی در خارج از سازمان مشغول فعالیت هستند مانند پیک‌ها، ویزیتورها، موزعان پخش و غیره مناسب و کاربردی می‌باشد. لوجیکو متشکل از تیمی جوان و باانگیزه است که در حال تلاش برای پیشبرد آرمان‌ها و اهداف لجستیکی کشور و بهبود وضعیت کسب و کار هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]