کد: 13980513391887539

نوبتی هم باشه دیگه نوبت آقایان خوش تیپ

لاین جدید محصولات مای، مخصوص آقایان

کد: 13980513391887539

http://bit.ly/31o58SN

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله برخی محصولات بهداشتی مای، مخصوص آقایان معرفی و بررسی شده است.

لاین جدید محصولات مای، مخصوص آقایان
شامپو ضد شوره کلین فرش آقایان
لاین جدید محصولات مای، مخصوص آقایان
شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین مای
لاین جدید محصولات مای، مخصوص آقایان
کرم ضد آفتاب فاقد چربی مای مخصوص آقایان

شناخت و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی مای

برند مای یکی از برندهای عالی صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است و امروزه افراد زیادی از مردم به محصولات آرایشی و بهداشتی مای روی آورده‌اند و به این علت که مواد تشکیل دهنده این محصولات از کیفیت زیادی برخوردار هستند، مصرف این برند نسبت به برندهای دیگر بسیار زیاد است.

تاریخچه محصولات آرایشی و بهداشتی مای

شرکت آریان کیمیا تک یا همان شرکت مای در سال ۲۰۰۳ میلادی به صورت یک شرکت خصوصی تاسیس و بنا نهاده شد. این شرکت با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مای شروع به کار کرد و هدف این شرکت حفظ و نگهداری پوست و مو و تولید عطر و دارو و لوازم آرایشی بود که در راستای خدمت رسانی به مردم در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول فعالیت است و کارکنان این شرکت به دنبال تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا هستند تا رضایت مشتریان را ایجاد کنند. هر روز بر تنوع محصولات اضافه می‌شود.

شرکت مای با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران که بر گرفته از استانداردهای جهانی است، به دنبال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مواد اولیه عالی است. برند مای در راستای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش تنوع آنها این آرزو را دارد که روز به روز بر زیبایی مردم ایران بیفزاید و بسیاری از مشکلات مردم ایران از لحاظ پوست و مو را برطرف کند و رضایت مردم و مشتریان را افزایش دهد.

انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مای

محصولات آرایشی و بهداشتی مای تنوع بسیاری دارند و هر روز شاهد تنوع بیش از پیش محصولات این شرکت هستیم. این تنوع را مدیون کارکنانی هستیم که تنها دغدغه آن‌ها تولید محصولات با کیفیت بالا است و تا به امروز توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت را به بازار و مردم ایران عرضه کنند.

هرقدر کیفیت محصولات بالا باشد، رضایت مصرف کنندگان نیز افزایش خواهد یافت. محصولات آرایشی و بهداشتی مای تشکیل شده از خوشبوکننده‌های بدن، کرم‌ها، عطرها، محصولات تخصصی و... است که در ادامه به تعدادی از این محصولات اشاره شده است.

چرا باید مردان یا زنان محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوص خود را مصرف کنند؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود محصولات آرایشی و بهداشتی مردان با بانوان متفاوت باشد این است که بانوان به برطرف کردن نیازهای مختلف پوست و موی خود حساس هستند. برای مثال آقایان موهای کوتاه دارند و تنها به تمیز بودن آن حساس هستند و الکتریسیته مو برای آن‌ها چندان مهم نیست ولی خانم‌ها موهای بلندی دارند و علاوه بر تمیزی مو به نرمی، لطافت و لخت بودن مو و غیره نیز اهمیت می‌دهند.

به همین دلیل بانوان به دنبال استفاده از شامپوهایی هستند که علاوه بر تمیز کردن مو باعث نرمی و لطافت مو نیز شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود محصولات خانم‌ها با آقایان متفاوت باشد وجود هورمون تستوسترون در مردان است که این هرمون باعث این می‌شود پوست آقایان ۲۰ درصد نسبت به پوست بانوان ضخیم‌تر باشد.

کلاژن سازی پوست آقایان بیشتر از بانوان است. آقایان غدد سباسه یا همان غدد چربی فعال‌تری نسبت به بانوان دارند و به همین دلیل منافذ باز بیشتری نیز نسبت به بانوان دارند. از طرفی پوست آقایان نسبت به بانوان براق‌تر و چرب‌تر است. آقایان به دلیل کار در محیط بیرون از منزل و بعضا در محیط‌های آلوده، بیشتر از بانوان دچار آلودگی پوست می‌شوند.

آقایان نسبت به بانوان کمتر در معرض خشکی پوست هستند یعنی بانوان خیلی زودتر از آقایان به خشکی پوست دچار می شوند.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی مای مخصوص آقایان

کرم ضد آفتاب یکی از کرم‌هایی است که خصوصا برای آقایان که بیشتر در معرض نور خورشید هستند، بیشتر از دیگر کرم‌ها مورد استفاده می‌گیرد. این نوع کرم ضد آفتاب آقایان مای حاوی ترکیب اختصاصی سبومین است که علاوه بر اینکه ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند، باعث رطوبت رسانی و التیام پوست نیز می‌شود.

ساختار کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان مای دارای بافتی سبک و بی رنگ است و علاوه بر جذب سریع، اثر سفیدی بر روی پوست نمی‌ماند. این محصول فاقد چربی است و به علت نسبتا چرب بودن پوست آقایان، برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده مکس هیدرا مای مخصوص آقایان

یکی از مشکلاتی که بیشتر آقایان با آن روبرو هستند خشک شدن پوست آن‌ها است. کرم مرطوب کننده آقایان مای همان طور که از اسم آن پیدا است کرم مخصوص آقایان است و برای مرطوب و نرم کردن پوست آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کرم بدون اثر چربی است و جذب سریعی دارد. این کرم به دلیل داشتن عصاره جینسینگ، باعث انرژی بخشیدن به پوست می‌شود و تیرگی پوست را کاهش می‌دهد. کرم مرطوب کننده مکس هیدرا آقایان مای در حجم۲۰۰ میل موجود است.

شامپو ضد شوره کلین فرش آقایان

آقایانی که موهای چرب دارند و یا از شوره مو، خارش سر و التهاب پوست سر خود گلایه دارند می‌توانند با مصرف شامپو ضد شوره کلین فرش مای این مشکلات را برطرف کنند.

شامپو ضد شوره کلین فرش مای با داشتن ترکیباتی مثل کلیمبازول و ایکتیول باعث شده که ترشح چربی‌ موی سر کنترل شده و مشکلات خارش و التهاب منجر به شوره برطرف شود. این شامپو با داشتن آووکادو و آلوورا، علاوه بر تقویت ریشه مو باعث حفظ رطوبت و حالت پذیری مو نیز می‌شود.

شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین مای

شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین مای با داشتن موادی چون گلیسرین و منتول در فرمول آن، باعث شده است تا یکی از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی مای برای آقایان باشد. وجود گلیسرین در فرمول شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین مای باعث رطوبت مو و پوست می‌شود و از خشک شدن مو و پوست جلوگیری کرده و باعث خنک شدن پوست و رفع خستگی بدن می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مای به آدرس mybeautycare.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای

شرکت آریان کیمیا تک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان در سه فاز: واردات محصول نهایی به ایران واردات محصولات به صورت بالک ( حجم بالا ) ، فرآیند و پرکردن در ایران تولید تحت لیسانس محصولات در ایران فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. شرکت آریان کیمیا تک با توزیع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد.