اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314065213286

رونمایی از پهپاد ایرانی شرکت یگان پرواز آسمان در نمایشگاه آی فارم

کد: 139806314065213286

http://bit.ly/2OdE4SQ

، (اخبار رسمی): شرکت یگان پرواز آسمان در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور دارد. این مجموعه از رونمایی از پهپاد ایرانی در این نمایشگاه خبر داد.

رونمایی از پهپاد ایرانی شرکت یگان پرواز آسمان در نمایشگاه آی فارم
رونمایی از پهپاد ایرانی شرکت یگان پرواز آسمان در نمایشگاه آی فارم

محمد سخاوت در خصوص رونمایی از پهپاد ایرانی در نمایشگاه پیش رو اظهار داشت: «در این نمایشگاه قصد داریم قدرت پهپادهای داخلی را در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی به شرکت‌کنندگان نشان دهیم. این پهپاد مزیت‌های فراوانی به لحاظ نوع موتورهای الکترونیک، نوع عملیات و خدمات، دوربین و سنسورها، نوع پرواز و نوع پایشی که انجام می‌دهد، دارد. از نظر هزینه نیز 50 درصد کمتر از قیمت مشابه چینی است. هدف ما این است که این پهپاد را در آینده توسعه بدهیم و هوشمندتر کنیم.»

وی در خصوص دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در زمینه کشاورزی گفت: «ما با چالش ساخت پهپاد رو به رو بودیم؛ زیرا پهپاد را با دید نظامی نگاه می‌کنند و مخالف ساخت پهپاد در حوزه کشاورزی بودند. قیمت این پهپادها نیز از جمله دغدغه‌های دیگر است. کشاورزان برای خریداری این پهپادها باید از بانک کشاورزی وام بگیرند اما بانک‌ها در این زمینه هیچ گونه همکاری نمی‌کنند.»

سخاوت در ادامه افزود: «نمایشگاه آی فارم به ما کمک می‌کند تا این پهپاد را به تمامی کشور معرفی کنیم و با شرکت‌کنندگانی که از سراسر کشور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند ارتباط برقرار کنیم. امیدواریم که حمایت‌هایی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی صورت گرفته است باعث رشد این صنعت و کمک به کاهش هزینه‌های شرکت‌های فعال در این حوزه شود.»

شرکت یگان پرواز آسمان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه ابتدا در زمینه خدمات کشاورزی با پهپاد از جمله سم‌پاشی، محلول پاشی و خدمات آنالیز فعالیت داشت؛ اما در چند ماه گذشته به تولید پهپادهای سم‌پاش و آنالیزگر که کاملاً بومی است اقدام کرد و کارخانه تولید پهپاد را تأسیس کرد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]