کد: 139807154110013392

پروژان ارئه دهنده ارزان ترین محصولات از طریق برگزاری مزایده بین تامین کنندگان

آغاز عرضه و فروش دریل شارژی

کد: 139807154110013392

http://bit.ly/2IKNSQN

، تهران , (اخبار رسمی): پروژان به عنوان خدمات دهنده فعال عرصه فروش ابزارآلات و مصالح ساختمانی کشور، انواع دریل شارژی را با قیمتی ارزان‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها از امروز به بازار مصرف عرضه می‎کند.

آغاز عرضه و فروش دریل شارژی ازامروز
انواع دریل شارژی ارزان

به گزارش روابط عمومی پروژان، از امروز  عرضه انواع دریل شارژی در وب سایت پروژان آغاز شد.

وب سایت پروژان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با برگزاری مزایده مابین تامین کنندگان مختلف اقدام به فروش انواع محصولات می‌کند. پروژان مفتخر است که به عنوان یک محصول جدید و با قیمتی ارزان‌‌تر از دیگر فروشگاه‌ها، خریداران را دعوت به خرید دریل شارژی و خرید ابزارآلات کند.

با مراجعه به وب سایت پروژان می‌توان از تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب آن لذت برد و از صرف وقت پشیمان نشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پروژان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروژان

هدف پروژان ارتقا فرآیند برنامه‌ریزی، راهبری و پایش پروژه‌های صنعت ساخت است. پروژان سامانه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از تلفن همراه و یا رایانه، کالاهای مورد نیاز خود را شناسایی و خریداری نمایند. پروژان شامل پایگاه داده‌ای پویا از ارائه‌دهندگان کالا و خدمات به همراه ابزاری است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد با توجه به الزامات پروژه، و نیز صلاحیت‌ها و قیمت پیشنهادی ارائه‌دهندگان، محصولات مورد نیاز را خریداری نمایند. پروژان این اجازه را به فروشندگان می‌دهد تا به صورت کاملا شخصی، صفحه‌ای برای کسب و کار خود راه‌اندازی و آن را مدیریت نمایند. فروشندگان قادر خواهند بود که با اضافه کردن کالاهای فروشگاه و همچنین ارائه پیشنهادهای ویژه در صفحه‌ی خود، خریداران را ترغیب به نمایند. خرید در پروژان می‌تواند با واسطه و یا بی‌واسطه صورت گیرد. چنان‌چه کاربر بخواهد می‌تواند به صورت مستقیم با فروشگاه تماس برقرار نماید و چنانچه تصمیم بگیرد برای اعتماد بیشتر از طریق پروژان اقدام به خرید نماید این کار از طریق پرداخت الکترونیکی درون سامانه پروژان میسر است. علاوه بر این پروژان مرجعی برای نقد و بررسی کالاهای عمرانی است. پروژان این اجازه را به خریداران و فروشندگان می‌دهد تا به سادگی نظرات خود را در رابطه با کالاهای موجود اعلام نمایند.