کد: 139807294147513258

بررسی تاریخچه ظروف

کد: 139807294147513258

http://bit.ly/31Hm4mO

، تهران , (اخبار رسمی): زادگاه اصلی ظروف چینی کشور چین است که هزاران سال پیش صنعت ساخت ظروف چینی از چین به سایر کشورها صادر شد. در ایران نیز سابقه ساخت ظروف سفالینه و  آبگینه در شهر یزد و کرمان به حدود 7 هزار سال پیش بر می‌گردد و امروزه نیز در استان‌های گیلان و قزوین واحدهای تولیدی فعالی وجود دارد.

تاریخچه ظروف
تاریخچه ظروف کرایه

در واقع ابتدایی‌ترین ظروف ساخته شده توسط بشر از طریق حفاری‌های انجام شده و تحقیقات بعمل آمده  مشخص شد؛ زمانی که انسان عصر نوسنگی  برای نوشیدن آب مجبور شد با ترکیب آب و خاک، گل درست کند و با ساخت ظروف گلی و خشک کردن در مقابل نور خورشید به نیازهای اولیه خود جامه عمل بپوشاند.

اما همچنان برای انسان پیشرفته هنوز این مساله حل نشده است که انسان‌های گذشته گلی که برای ساخت ظروف ایجاد می‌کردند، با چه مواد مخلوط می‌کردند که تا هزاران سال این ظروف پا برجا مانده‌اند.

انسان‌های دوران‌های گذشته برای مراسم‌ها و مجالس پادشاهان بهترین و زیباترین ظروف را تولید می‌کردند. صنعتگران برای تولید ظروف‌های مجلل دست به ابتکارات منحصر به فردی می‌زدند که آثار به جا مانده از دوران‌های گذشته هنوز زیبا و جذاب هستند. امروزه نیز بشر به بالاترین حد کیفیت و تنوع در زمینه تولید انواع ظروف با استفاده از تکنولوژی و شیوه‌های مدرن دست پیدا کرده است.

با تشریفات تفرشی می‌توان از بهترین و لوکس‌ترین خدمات مجالس در شهر تهران بهره مند شد. این مجموعه همچنین در زمینه بادکنک آرایی، گل آرایی، فیلم و عکس، میزیادبود، موزیک، آتش بازی، تهیه غذا و ... فعالیت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تشریفات تفرشی

موسسه تشریفات تفرشی کار خود را از سال 1379 به شکل فعلی خود آغاز نمود و در آغاز نیز از تجارب پیشکسوتان این رشته نیز بی بهره نبود. ابتدا زمینه فعالیت موسسه به صورت تهیه غذا برای مهمانی ها و شرکتهاو نیز اجاره ظروف و لوازم برای اینگونه برنامه ها بود ، ولی رفته رفته و با احساس نیاز برای مدیریت و ساماندهی امور جاری برنامه های فوق الذکر و افزایش درخواست این امور از سوی مشتریان،موسسه بر آن شد تا تمامی مشاغل مربوط را جمع آوری نموده و مجرب ترین افراد را در هر زمینه به همکاری دعوت نماید . اکنون این موسسه با مدیریت آقای مهدی ستایش افتخار آن را دارد که آمادگی خود را جهت برگزاری (سمینار،همایش،افتتاحیه)ها ، جشنها و مهمانی ها و نیز برگزاری نمایشگاهای فصلی و روز بازار اعلام نماید . با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه این امور یاری فرمایید .