اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809074244612126

دوربین ورزشی چیست؟

دوربین ورزشی (اکشن کمرا) چیست ؟ چرا به آن احتیاج دارم !

کد: 139809074244612126

https://bit.ly/3hg8Zdt

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین ورزشی (اکشن کمرا) کاملاً شبیه به یک دوربین عادی است که عکس و فیلم می گیرد اما برخلاف دوربین عادی ، دوربین های ورزشی از ابعاد کوچک و بنده مقاوم تری ساخته شده است.دوربین ورزشی مناسب فیلبرداری در شرایط پر تحرک است.دوربین های ورزشی دارای لوازم جانبی بیشتری نسبت به دوربین های معمولی است.

دوربین ورزشی یک نوع دوربین دیجیتال به اندازه کوچک و کیفیت فیلمبرداری فوق العاده در هنگام لرزش و تحرک است. پهنای دید را میدان دید در این دوربین های بسیار وسیع است که تا 360 درجه می رسد.

دوربین ورزشی اکشن چیست؟

دوربین ورزشی شبیه به یک دوربین عادی است که عکس و فیلم می کشد اما برخلاف دوربین عادی ، دوربین های اکشن دارای طیف وسیعی از لوازم جانبی هستند که به شما امکان می دهد آنها را به کلاه ایمنی بچسبانید ، میله را ببندید ، آنها را زیر آب بگیرید و تقریباً به هر چیزی وصل کنید. نکته چیست؟ مینی فیلمهای حماسی و عکسهای غیرواقعی! دوربین های اکشن باعث می شوند عکس ها و فیلم های شما زنده شوند - به دوستان و خانواده خود اجازه دهید دقیقاً همان چیزی را که می بینید در هنگام زیپ کردن در کوه یا دیدن مناظر سورئال مشاهده کنید. علاوه بر این اکثر دوربین های اکشن دارای لنزهای وسیع تری هستند ، بنابراین می توانید تصاویر بیشتری به عرض خود بدست آورید.

آنچه را باید در یک دوربین اکشن جستجو کرد

خرید دوربین اکشن می تواند گیج کننده باشد زیرا عناصر زیادی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید. این پست وبلاگ به زبان ساده توضیح می دهد که همه چیز به چه معنی است و چرا مهم است. اگر قصد خرید دوربین اکشن را دارید ، مواردی وجود دارد که شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید تا بتوانید تصمیمی بگیرید که کدام دوربین اکشن برای شما مناسب است…

HD هست؟

HD به معنای High Definition ، HD ، Full HD و 1080p همه به معنی یکسان هستند. این بدان معنی است که فیلم های شما را می توان به عنوان مثال در تلویزیون ، تلفن های هوشمند ، YouTube ، پروژکتورها و رایانه ها پخش کرد. اکثر دوربین های اکشن باید با این کار همراه باشند ، بهتر است حتماً این کار را انجام دهید تا بدانید که شما از پخش ویدیویی با کیفیت بالا برخوردار هستید.

4K هست؟

4K با نام Ultra HD نیز شناخته می شود ، فیلمبرداری ویدیویی 4K می تواند در تلویزیون دیجیتال و سینمایی دیجیتال استفاده شود. این ضروری نیست اما اگر می خواهید ویدیوی با کیفیت بسیار بالایی داشته باشید مطمئن شوید که دوربین اکشن یک دوربین اکشن 4K است.

تا چه حد می توانید از آن در زیر آب استفاده کنید؟

یکی از نکات جالب در مورد دوربین های اکشن این است که می توانید آنها را در موارد ضد آب قرار دهید و آنها را خیلی دور از زیر آب بگیرید. اگر غواص هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که دوربین اکشن شما می تواند عمق جابجایی خود را برطرف کند. دوربین های اکشن ما حداقل به 30 متر عمق می روند اما این دوربین اکشن زیر آب تا 50 متر می رود.

چه لوازم جانبی با آن همراه است؟

به مواردی که ممکن است از دوربین اکشن خود برای آن استفاده کنید فکر کنید و سپس ایده بهتری در مورد وسایل مورد نیاز برای آن خواهید داشت. انواع لوازم هایی که می توانید دریافت کنید متفاوت خواهد بود پس در انتخاب دوربین ورزشی دقت کنید که لوازم جانلی کاملی داشته باشد.

چند مگا پیکسل؟

از آنجا که دوربین های اکشن نیز عکس می گیرند ، باید بررسی کنید که دوربین اکشن چند مگا پیکسل دارد. گوشی هوشمند متوسط حدود 8 مگا پیکسل دارد که به شما کمک می کند. ما پایین تر از این را توصیه نمی کنیم.

فضای ذخیره سازی

شما می خواهید مطمئن شوید که فضای مناسبی از فضای ذخیره خود را دارید زیرا نمی خواهید فضای کافی را از بین ببرید ، همانطور که در حال فیلمبرداری از چیزهای شگفت انگیز هستید. اگر می خواهید فیلمبرداری زیادی کنید (به جای اینکه فقط عکس بگیرید) این کار فضای بیشتری را روی کارت SD می گیرد بنابراین ممکن است ایده گرفتن برای گرفتن یک دوربین اکشن با ظرفیت بزرگتر ایده خوبی باشد اگرچه این ضروری نیست. چند کارت حافظه میکرو SD بگیرید ، بنابراین وقتی کارت SD در حال خارج است ، می توانید به کارت جدید تغییر دهید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که اگر می خواهید به دنبال یک دوربین اکشن 4K بروید ، فیلم ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند که فضای بیشتری در دستگاه می گیرد.

آیا WiFi یا بلوتوث دارد؟

اگر شما در حال مسافرت هستید و می خواهید چیزی را در فیس بوک بارگذاری کنید یا چند دوست برای خانواده و دوستان خود با وای فای ارسال کنید ، واقعاً مفید است.

خرید دوربین ورزشی و اکشن کمرا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی