اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904264432110452

اپلیکیشن وردپرس

ساخت اپلیکیشن برای سایت های وردپرسی

کد: 139904264432110452

https://bit.ly/3hZ8PXh

، تبریز , (اخبار رسمی): اپلیکیشن وردپرس یک راهکار سریع و ارزان برای راه اندازی نسخه موبایل وب سایت است.

ساخت اپلیکیشن برای سایت های وردپرسی
طراحی اپلیکیشن وردپرس برای سایت های فروشگاهی، خبری، بلاگ و دایرکتوری

در اکثر موارد کاربران موبایل از نسخه دسک تاپ بسیار بیشتر هستند. اپلیکیشن وردپرس مخصوص سایت های طراحی شده با وردپرس است. این اپلیکیشن ها می توانند برای سایت های فروشگاهی ووکامرس، خبری، آگهی و دایرکتوری و ... مورد استفاده قرار گیرند. سفارشی سازی اپلیکیشن در نمایش نمایش محصولات، مطالب و بنرهای تبلیغی و تخفیفی در اپلیکیشن ها امکانپذیر است.

ساخت اپلیکیشن از سایت وردپرسی حس خوبی به مشتری داده و منجر به افزایش بازدید مطالب و درآمد شما خواهد شد. ارسال نوتیفیکیشن و یادآوری به مشتری برای پرداخت های معوقه و جشنواره های تخفیفی می تواند بسیار کاربردی باشد. خرید اپلیکیشن های آماده وردپرس بسیار ارزان تر و سریعتر از سایر روش هاست. در این آدرس نمونه های اماده را مشاهده کنید.https://www.rtl-theme.com/category/application/

انواع اپلیکیشن در وردپرس

اپلیکیشن ووکامرس: اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس مخصوص سایت های ساخته شده با ووکامرس یا edd هستند و ظاهر سایت شما را دقیقا شبیه فروشگاه هایی چون دیجی کالا یا سایر اپ های موبایل می کند.

اپلیکیشن سایت های آگهی و خبری: این اپلیکیشن مناسب سایت های خبری، اطلاع رسانی، دانلود، موزیک، شخصی، مجله خبری و ... است. تمامی این اپلیکیشن های وردپرس رسپانسیو، برای گوگل سئو و بهینه شده هستند. بنابراین بسیاری از افراد از طریق گوشی موبایل سفارشات خود را ثبت و همین امر باعث تجربه کاربری بهتر و سهولت خرید آنها خواهد شد. شما می توانید اپلیکیشن های وردپرس را نام لوگو و برندتان در مارکت های ارائه اپ موبایل عرضه کنید.

اپلیکیشن قالب های دایرکتوری و آگهی: اپلیکیشن قالب ثبت آگهی مانند دیوار و شیپور، تمامی دسته ها، جستجو و فیلترینگ و آگهی های در سایت شما را نمایش می دهد.

تمامی محصولات، دسته بندی ها و فیلترهای جستجوی وب سایت شما دقیقا در اپلیکیشن های فروشگاهی نمایش داده میشود. علاوه بر این امکان نمایش بنر، اسلایدر های تخفیفی، دانلود از طریق QR کد و ... برخی از امکانات اپلیکیشن سازهای وردپرس است.

اپلیکیشن ووکامرس برای اندروید به مدیران سایت امکان ویرایش محصولات و دریافت گزارشات را فراهم کرده است. ساخت اپلیکیشن وردپرس ساده است برای این منظور  تنها با چند کلیک و بدون کدنویسی نصب و راه اندازی می شوند. این اپلیکیشن ها بدون شارژ ماهیانه به صورت مستقل ارائه می شوند. این مزیت در مقایسه با اپلیکیشن سازها بسیار مورد توجه کاربران است.

تاثیر برندینگ را در راه اندازی نسخه اپلیکیشن وب سایت خود نادیده نگیرید. برنامه موبایل می تواند علاوه بر اینکه تصویر ذهنی مثبتی برای مخاطب ایجاد می کند، می تواند در شرایطی، فروش محصولات را نیز به طرز چشمگیری افزایش دهد.

یک نکته بسیار جذاب در مورد استفاده از اپلیکیشن این است که کاربران به صورت آفلاین نیز به تمامی امکانات سایت دسترسی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]