اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906224548215004

تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد"

کد: 139906224548215004

https://bit.ly/3ilZyZX

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر و نگهداری خودروهای تویوتا نیاز به دانش به روز دارد که متخصصان تعمیرگاه تویوتا کورد از این دانش بهره‌مند هستند. تعمیر غیر اصولی خودرو باعث هزینه‌ی اضافی و اتلاف وقت می‌شود. تعمیرگاه تویوتا کورد خدماتی در زمینه موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و بخش برق و الکترونیک را به مشتریان عرضه می‌کند.

تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد "
تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد"
تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد "
تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد"
تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد "
تعمیرگاه تویوتا و لکسوس "تویوتا کورد"

بی شک تویوتا یکی از بهترین شرکت‌های خودروسازی در دنیا محسوب می شودو خودروهای ساخت این ابر شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

این خودرو ها عموما در سال‌های اولیه استفاده نیاز به تعمیر اساسی ندارند؛ ولی با توجه به هزینه‌های نسبتا بالای تعمیر و نگهداری این خودروهای لوکس، انجام چکاپ‌های منظم سالانه باعث می‌شود اگر قسمتی از موتور خودروی شما نیاز به تعمیر داشته باشد، قبل از اینکه این نقص فنی به اصطلاح بیخ پیدا کند و خرج زیادی بردارد، از آن مطلع شوید .تعمیرگاه تویوتا کورد با مهندسین و کارشناسان زبده‌ای که دارد، همواره تلاش کرده است خدمات بی‌همتایی را در امر نگهداری و تعمیر خودروهای تویوتا به مشتریان عرضه کند. تعمیرگاه تویوتا کورد با داشتن دو شعبه در تهران آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

چرا تعمیرگاه تویوتا کورد را انتخاب کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که خودروی شخصیتان نیاز به تعمیر داشته باشد. گاهی حتی مجبورید برای چند روز خودروی خود را در تعمیرگاه نگه دارید، ولی بعد از خارج کردن خودرو از تعمیرگاه، متوجه می شوید مشکلات خودروی شما نه تنها حل نشده باقی مانده بلکه مشکلاتی نیز به این مشکلات اضافه شده است؛ مشکلاتی اعم از کار نکردن موتور به صورت صحیح، وجود صداهای نامتعارف در موتور و غیره. از آنجا که تعمیر خودروهای لوکس هزینه‌های زیادی را در بر می‌گیرد، ممکن است به شما ضرر مالی بزرگی وارد شود. همانطور که گفته شد، برای تعمیر خودروهای خارجی نیاز به دانش تخصصی و روز دنیا در مورد موتور این خودروها است. مهندسین و متخصصین تعمیرگاه  لکسوس تویوتا کورد همواره از لحاظ دانش در مورد موتور خودروهای تویوتا و لکسوس به روز بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده خودروی خود را به این مجموعه معتبر بسپارید.

خدمات خودروهای تویوتا و لکسوس شامل:

1- سرویس‌های دوره‌ای

2- تعمیر موتور و گیربکس

3- خدمات برق و عیب یابی

4- جلوبندی و میزان فرمان

5- کارشناسی خودرو

6- خدمات هیبریدی

و غیره. 

تعمیرگاه تویوتا کورد خدماتی تخصصی در بخش موتور خودروهای تویوتا و لکسوس را به مشتریان عرضه می‌کند که تعمیر اساسی موتور خودروی شما که مشمول رفع روغن سوزی، سوختن واشر سر سیلندر و یاتاقان زدن می شود، عیب یابی و تعمیر بد کار کردن موتور و همچنین تعمیر خام سوزی خودرو برای معاینه فنی، تعمیر کردن کاتالیزور، رفع صداهای نامتعارف موتور هنگام استارت زدن و روشن شدن موتور را در بر می‌گیرد.

از دیگر خدماتی که می‌توانید از تعمیرگاه تویوتا کورد بگیرید، بررسی و تعمیرات مورد نیاز در بخش گیربکس است. این تعمیرات شامل تعمیرات اساسی در بخش گیربکس و یا حتی تعویض گیربکس خودروی شما، رفع تقه‌ی حین تعویض دنده، تعمیراتی که مربوط به ساعت گیربکس و توربین می‌شود و رفع گاز هرز خودرو هستند.

عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به کامپیوتر گیربکس خودرو، یکی دیگر از خدماتی است در بخش گیربکس انجام می‌شود.

تعمیرگاه تویوتا کورد برای حفظ و یا برگرداندن سلامت به بخش تعلیق خودروی شما خدماتی شامل: تنظم زاویه‌­ی چرخ‌ها، رفع لاستیک سایی، سرویس کردن جلوبندی خودرو و رفع کردن مشکل روغن ریزی و تعمیر جعبه فرمان را ارائه می‌دهد.

عیب یابی و تعمیرات سیم کشی خودرو با مطابقت دادن با نقشه‌های شرکت سازنده، تعمیرات یونیت و عیب‌یابی آنها، تعمیرات قسمت سان روف خودرو، تعمیرات کروز، رادار و سنسورهای سپر و عیب‌یابی آنها، تعویض لامپ‌های زنون، تعمیرات مختص کولر خودرو، تعمیر و از بین بردن کدری چراغ‌های جلوی خودرو از جمله خدماتی است که توسط کارشناسان تعمیرگاه تویوتا کورد در بخش بخش برق و الکترونیک خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.

تعمیرگاه ما با مدیریت کارشناسان با سابقه و با تجربه از ایرتویای مرکزی و با دارا بودن دو شعبه در (شمال شرق) تهران و (مرکز) شهر تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم است که به دنبال خدمات متفاوت و به‌روزتر از سایر تعمیرگاه دیگر هستند.

شعبه 1

خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج

شعبه 2

نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج

مهندس کریم پور:۰۹۱۲۳۷۷۲۰۵۲

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه تویوتا کورد

مدیریت تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس با دارا بودن 3 مجموعه تعمیرگاهی در سطح شمال شرق (آجودانیه ) و مرکز شهر تهران(عباس آباد) و شمال تهران با ماموریت ارائه خدمات ناب و مطلوب به مشتریان گروه تویوتا و لکسوس تلاش دارد, تا با حفظ نگرش مهندسی در خدمات و ارائه خدمات تعمیراتی سبز در خدمت شما عزیزان باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]