اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184796715321

با برندهای مطرح کولرگازی آشنا شوید

کد: 139909184796715321

https://bit.ly/3gttR0B

، تهران , (اخبار رسمی): کولر گازی و اسپلیت از برندهای مختلفی عرضه و ارائه می شوند که در این مطلب به معرفی برترین و معتبرترین برندهای عرضه کننده کولر گازی و اسپلیت پرداخته ایم.

خرید بهترین کولر گازی از معتبرترین برند
خرید کولر گازی و اسپلیت را از بهترین برند جهان انجام دهید

برندهایی که در ادامه معرفی شده اند جزو بهترین برندها و مارک های کولر گازی و اسپلیت در ایران و جهان هستند:

  • کولر گازی اجنرال (O` GENRAL) کولر گازی ال جی (LG) کولر گازی تراست (TRUST) کولر گازی میتسوبیشی (MITSOBISHI) کولر گازی هایسنس (HISENSE) کولر گازی گری (GREE) کولر گازی توشیبا (TOSHIBA) کولر گازی مدیا (MIDEA) کولر گازی دایکین (DAIKIN)

اما بازهم هنگام خرید کولر گازی وا سپلیت لازم است علاوه بر برند فاکتورهای دیگری را مد نظر قرار دهید. در ادامه این به معرفی برخی از مهم ترین فاکتورهای خرید کولر گازی می پردازیم تا متقاضیان این کالا بتوانند انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشند.

کدام برند کولر گازی را بخریم؟

اکثر افراد هنگام خرید اسپلیت بین برندهای مختلف موجود در بازار دچار شک و تردید می شوند و این سوال برایشان پیش می آید که کدام برند کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری دارد؟

اگر سری به فروشگاه های سیستم های تهویه مطبوع زده باشید با انواع و اقسام برندهای سیستم های سرمایشی رو به رو خواهید شد. انتخاب برند کولر گازی به میزان زیادی سلسقه ای بوده و با توجه به تبلیغات و شهرت عموما افراد برای خرید برندهای شناخته شده تر نظیر ال جی، اجنرال، توشیبا و میتسوبیشی تمایل بیشتری دارند از این رو می توان گفت انتخاب برند کولرهای گازی و اسپلیت به میزان زیادی سلیقه ای و به بودجه افراد بستگی دارد.

معرفی کولر گازی برند ال جی

ال جی یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید وسایل برقی است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. این برند در زمینه تولید انواع و اقسام کولر گازی و اسپلیت نیز حرفی برای گفتن داشته و این محصول را در مدل ها و ظرفیت های گونه روانه بازار کرده است. اسپلیت های دیواری ال جی در ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 و 30000 بی تی یو در بازار موجود است.

راهنمای خرید کولر گازی

همانطور که اشاره شد هنگام خرید کولر گازی لازم است فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیریم.

  • میزان مصرف برق دستگاه اینورتر یا فاقد اینورتر بودن دستگاه برچسب انرژی درج شده روی دستگاه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت متراژ فضایی که برای آن قصد خرید کولر گازی دارید. تعداد درب و پنجره های محل و میزان باز و بسته شدن درب ها جنس بدنه دستگاه آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید. توجه به قدرت پرتاب باد دستگاه بررسی میزان صدای دستگاه چرا که صدای زیاد آرامش کاربر را برهم زده و ایجاد کلافگی میکند.

و بسیاری موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته و هنگام خرید بررسی شود. برای نمونه برچسب انرژی روی دستگاه در صورتی که در رده A یا B باشد معقول بوده و نشان دهنده کم مصرف بودن دستگاه می باشد و یا میزان صدای دستگاه بر حسب دسی بل db می باشد که در کاتالوگ محصول قابل مشاهده می باشد و هرچه این عدد کمتر باشد نشان دهنده آن است که دستگاه صدای کمتری دارد.

پرفروش ترین کولر های گازی و اسپلیت تا ظرفیت 10000 BTU

کولرهای گازی برند ال جی و هایسنس در ظرفیت کمتر از 10000 جز پرفروش ترین ها در بازار ایران است.

کولر گازی 9000 ال جی نکست پلاس 2 مدل NP097SK1

کولر گازی ال جی نکست پلاس 2 مدل NP097SK1 با ظرفیت 9000 BTU یکی از مدل های پرطرفدار این برند مشهور می باشد که از تکنولوژی اینورتر بهره می گیرد و دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. این دستگاه در سه حالت دور کند، متوسط و تند قابل تنظیم می باشد و صدای آن در هر حالت به ترتیب برابر 22، 29 و 35 دسی بل می باشد که بسیار کم صدا بوده و آرامش کاربر را بر هم نخواهد زد. از دیگر قابلیت های ویژه این دستگاه عبارت است:

  • قابلیت پرتاب باد تا15 متر دارای ویژگی اسکن هوشمند دارای فیلتر پلاس مستر آیونایزر و فیلتر ضد آلرژی قابلیت پخش هوا 4 طرفه را نیز دارا می باشد دارای نشانگر میزان مصرف برق

کولر گازی هایسنس ورسای 9000 مدل HIH-09TG

کولرهای گازی هایسنس مدل ورسای نسبت به قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارند در لیست پر فروش ترین کولرهای گازی باظرفیت 9000 جای دارد. برای نمونه کولر گازی هایسنس ورسای 9000 مدل HIH-09TG با برچسب انرژی A+ در رتبه کم مصرف ترین کولر های گازی با دو عملکرد سرمایش و گرمایش جای گرفته است و در مناطق معتدل برای فضایی با متراژ 10 تا 20 متر مناسب می باشد. همچنین دارا طراحی زیبایی است که به محیط جلوه خاصی می بخشد.

در صورتی که تمایل به خرید کولر گازی داشته و بودجه کافی دارید پیشنهاد می کنیم برندهای صاحب نام را خریداری نمایید چراکه این برندها به اندازه کافی شناخته شده و برای حفظ نمودن جایگاه خود کیفیت خود را همچنان حفظ می نمایند واز قطعات با کیفیت در ساخت کولر گازی و اسپلیت استفاده می نمایند. برای دریافت مشاوره خرید می توانید با ما در فروشگاه بادبزن در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن نمایندگی رسمی فروش برندهای معتبر انواع سیستم های تهویه مرکزی و خانگی از جمله کولر گازی و اسپلیت ، داکت اسپلیت ، سیستم های تصفیه هوا ، vrv و متخصص در نصب و راه اندازی بهترین و باکیفیت ترین نمونه سیستم های تهویه می باشد. ارائه خدمات پس از فروش همچون نصب و راه اندازی، شارژ کولر گازی و تعمیر کولر گازی از دیگر خدماتی است که به شما عزیزان عرضه و ارائه می نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید