اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001185079516176

راهنمای خرید گاوصندوق

مهم ترین عواملی که در خرید گاوصندوق باید بدانید ؟

کد: 140001185079516176

https://bit.ly/3cY6KuQ

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب گاوصندو در بازار این روز ها با وجود تنوع بالای محصولات سخت است. راهنمای خرید گاوصندوق به شما کمک می کند تا بتوانید موارد مهم امنیتی در گاوصندوق را بدانید و محصول امن از غیر ایمن را تشخیص دهید و از انتخاب اشتباه جلوگیری می کند.

راهنمای خرید گاوصندوق | مهم ترین عواملی که در خرید گاوصندوق باید بدانید ؟
راهنمای خرید گاوصندوق | نکات مهم و اساسی که با امنیت گاوصندوق ارتباط مستقیم دارند

در راهنمای خرید گاوصندوق به شما کمک می کنیم تا بتوانید در میان محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد، گاوصندوق مناسب تان را پیدا کنید. در این مقاله قدم به قدم تمام نکات مهم و زیر و بم هایی که در بازار گاوصندوق باید بدانید را باهم بررسی خواهیم کرد.

خرید گاوصندوق با توجه به تنوع محصولات در بازار، تبلیغات ضد و نقیض و اطلاعات عمومی محدود در این صنعت تقریبا کار سختی است. پیدا کردن گاوصندوقی که هم به جهت امنیتی مناسب ما باشد هم با بودجه و توان مالی مان سازگار باشد گاها تبدیل به یک معادله گیج کننده می شود که احتمال انتخاب اشتباه را بالا می برد.

آنچه در این قسمت از راهنمای خرید گاوصندوق بررسی خواهیم کرد :

  • چطور مطمئن شویم گاوصندوق نسوز است ؟
  • چطور امنیت گاوصندوق در برابر سرقت را تشخص دهیم ؟
  • انتخاب نوع سیستم رمزنگاری در گاوصندوق | چه قفلی مناسب تر است ؟

نحوه تشخیص نسوز بودن گاوصندوق | قسمت اول راهنمای خرید گاوصندوق 

از نسوز بودن شروع می کنیم. اغلب مشتریان تصور می کنند که هر محصولی که در بازار وجود دارد نسوز است. در حالیکه میزان مقاومت گاوصندوق نسوز که در بازار می بینید باهم متفاوت است. یک ساعت نسوز بودن در دمای بالای 900 درجه یک میزان مقاومت معمول و متعادل است و اغلب مقاومت های پایین تر از این مقدار در شرایط بحرانی بسیار آسیب پذیر هستند. در گاوصندوق نسوز برای نسوز شدن و مقاومت محصول از عایق هایی بین دوجداره استفاده می شود که در محصولات ایرانی از جنس بتن و مصالح و در محصولات خارجی از جنس آلیاژ های نسوز است. بتن و مصالح در دمای بالا خیلی سریع مقاومت شان را از دست می دهند. اما آلیاژ ها حتی در دمای بالای 1000 درجه نیز مقاوم هستند.

پیشنهاد راه تشخیص : بهترین راه برای تشخیص این موضوع استفاده از تاییدیه هایی است که نسوز بودن محصول را تایید کرده است. اغلب استاندارد های نسوز در قسمت داخلی درب گاوصندوق درج می شود. اگر درب را باز کنید باید تاییدیه نسوز بودن و همینطور میزان مقاومت محصول را در قسمت داخلی درب ببینید . معمولا این لیبل با یک گراف همراه است که میزان مقاومت محصول در آتش سوزی را بر حسب زمان و دما نشان می دهد.

چطور امنیت گاوصندوق در برابر سرقت را تشیخص دهیم ؟ | قسمت دوم راهنمای خرید گاوصندوق 

مهم ترین ویژگی یک گاوصندوق امنیت آن در برابر دستبرد و سرقت است. در همین ابتدا توجه کنید که هیچ گاوصندوقی ضدسرقت نیست. گاوصندوق صرفا عاملی است که برای شما زمان می خرد. هر چقدر یک گاوصندوق زمان بیشتری بخرد و سخت تر باز شود امن تر است. امنیت در گاوصندوق در برابر دستبرد و سرقت به عوامل مختلفی از جمله نوع جنس فولاد، رمزنگاری و حتی طراحی قالب درب و بدنه بستگی دارد. مجموعه ای از عوامل که ضعف در هر کدام از آنها باعث کاهش ضریب امنیت گاوصندوق می شود.

دیلم یکی از ابزار هایی است که عموما برای دستبرد به گاوصندوق استفاده می شود. برای مقاوم شدن گاوصندوق در برابر دیلم علاوه بر مقاومت فولاد درب و بدنه باید طراحی قالب گاوصندوق به صورت پلکانی باشد. در این حالت دیلم در پلکان اول گیر می کند و عملا تکیه گاهی برای اعمال نیرو نخواهد داشت. اما تشخیص عواملی مانند جنس فولاد، ضخامت به کار رفته و یا موارد فنی این چنینی کار آسانی نیست و عموما افراد عادی نمی توانند به خوبی آن را تشخیص دهند. ممکن است گاوصندوق در ظاهر خیلی مقاوم و امن به نظر بیاید در حالیکه واقعا امنیت کافی ندارد.

پیشنهاد ما به شما : پیشنهاد می کنیم به استاندارد هایی است که گاوصندوق ها را به جهت امنیت در برابر سرقت تایید می کنند مانند استاندارد RSC یا استاندارد ژاپن . اما از انجایی که همه محصولات این استاندارد هارا ندارند و اغلب محصولاتی که دارای این قبیل تاییدیه ها هستند در محدوده قیمت بسیار بالای قرار دارند برای همه محصولات و افراد کاربردی نخواهد بود.

چه قفلی مناسب تر است ؟ | قسمت سوم راهنمای خرید گاوصندوق 

در انتخاب قفل باید موارد مختلفی مانند میزان و دفعات استفاده از محصول و شرایط محیطی را در نظر بگیرید. اغلب سیستم های رمزنگاری دیجیتال نسبت به سیستم های رمزنگاری مکانیکی ضریب امنیت بالاتری دارند البته به شرطی که از یک برند معتبر و مطمئن انتخاب شوند. پیچیدگی های سیستم رمزنگاری الکترونیکی در گاوصندوق دیجیتال آن را امن کرده و امکان نفوذ و هک را عملا غیرممکن می کند. اما دقت کنید در شرایط محیطی متفاوت مانند محیط های مرطوب و یا محیط های صنعتی اغلب استفاده از گاوصندوق دیجیتال پیشنهاد نمی شود چراکه در شرایط مرطوب این محصولات آسیب پذیر هستند.

در این بخش از راهنمای خرید گاوصندوق 3 تا از مهم ترین عواملی که باید در نظر داشته باشید عنوان شد. موارد دیگری مانند راهنمای تخصصی خرید گاوصندوق خانگی و یا اداری نیز وجود دارند که در هر کدام از موارد نکاتی را باید در نظر بگیرد. اما در این قسمت بیشتر هدف ما تمرکز روی مواردی بودند که تاثیر مستقیم روی امنیت محصولات دارند. تصمیم گیری درباره درجه نسوز و یا برند های که در بازار وجود دارد در مقاله های بعدی ما در اخبار رسمی مفصلا بررسی خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین مسترسیف

مستر سیف با اخذ مجوزهای لازم و دریافت لایسنس فروش برندهای معتبر کره ای و ژاپنی با هدف گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در صنایع امنیتی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. تبدیل شدن به معتبرترین مرجع مشاوره و خرید گاوصندوق، چشم انداز فعالیت‌های مستر سیف در سالهای پیش رو است. همچنین اطلاع رسانی یکپارچه و شفاف قیمت گاوصندوق جز لاینفک اصول ما در فروشگاه اینترنتی مستر سیف است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید