اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001305095216321

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین زعفران ارگانیک و اصل

زعفران را چگونه به صورت آنلاین خرید کنیم؟ کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟

کد: 140001305095216321

https://bit.ly/3v2I22R

، تهران , (اخبار رسمی): زعفران به‌ عنوان یکی از گران‌بهاترین و ارزشمندترین ادویه‌ها در جهان، دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها، عطر و طعم و میزان رنگ‌دهی متفاوتی دارند. زعفرانی که از مزارع برداشت می‌شود، دارای یک رشته کامل است اما این رشته‌ها در فرایند بسته‌بندی، جداسازی می شود و زعفران ایجاد می شود.

زعفران را چگونه به صورت آنلاین خرید کنیم؟ کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟
خرید زعفران ارگانیک از زعفران عطرین!

بازار زعفران بازار بسیار پُرسودی است و در نتیجه دور از انتظار نیست که برخی از افراد سودجو به دنبال تولید محصولات تقلبی و در نهایت سوءاستفاده از چنین بازار داغی باشند. با توجه به اینکه زعفران توسط کشاورزان محدودی در شهرهای بخصوصی از ایران تولید می‌شود اما توسط عرضه‌کنندگان مختلفی وارد بازار مصرف خواهد شد، بنابراین در وهله اول من و شما به ‌عنوان مصرف‌کننده باید با ویژگی‌های زعفران ارگانیک و زعفران اصل آشنا شویم. به این ترتیب با شناخت روش‌های تشخیص زعفران اصل از تقلبی از عرضه محصول نامرغوب و تقلبی جلوگیری خواهد شد. اما آیا می‌دانید زعفران ارگانیک چیست و روش تشخیص زعفران اصل چگونه است؟ آیا شما در جایگاه مصرف‌کننده تاکنون به این موضوع توجه کرده‌اید که چگونه زعفران اصل را بشناسیم؟

زعفران ارگانیک چیست؟

روش کاشت زعفران ارگانیک در واقع همان روش قدیمی است که اجداد و گذشتگان ما برای تولید این محصول از آن استفاده می‌کردند. به این مفهوم که در کلیه مراحل تولید و کاشت زعفران ارگانیک از هیچ‌گونه مواد و سموم و کودهای شیمیایی استفاده نخواهد شد.

بنابراین محصول به‌دست آمده کاملاً سالم و فاقد هر گونه ماده شیمیایی خواهد بود. در روش کاشت زعفران ارگانیک از کودهای حیوانی و طبیعی برای دفع آفات گیاهی استفاده می‌شود، بنابراین محصول به‌دست آمده به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای خاک و عدم مصرف مواد شیمیایی، خواص و ویژگی‌های بهتری خواهد داشت.

از طرفی در زمان بسته‌بندی یا فرآیند خشک کردن رشته‌های زعفران ارگانیک نیز از هیچ‌گونه مواد شیمیایی یا فرایند‌های صنعتی که منجر به کاهش خواص یا تغییر ویژگی‌های زعفران می‌شوند، استفاده نخواهد شد. به همین دلیل نیز خواص زعفران ارگانیک از ارزش غذایی بیشتری برخوردار است.

نقش من و شما به‌عنوان مصرف‌کننده در این میان، خرید زعفران ارگانیک و اصیل ایرانی است. چون با خرید زعفران ارگانیک می‌توانیم از تولیدکنندگان و کشاورزانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم. به این ترتیب دیگر کشاورزان نیز به تولید زعفران اصل و ارگانیک ترغیب خواهند شد.

علاوه‌بر‌این با مصرف محصولاتی که فاقد کود صنعتی و مواد شیمیایی هستند در اصل به سلامت چرخه رژیم‌ غذایی خود کمک کرده‌ایم و عملاً به بالا رفتن کیفیت زندگی و سلامت افراد جامعه نیز کمک خواهیم کرد.

روش‌های تشخیص زعفران اصل از تقلبی

روش‌های مختلفی برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید زعفران گران‌ترین ادویه جهان بوده و به همین دلیل به آن طلای سرخ نیز گفته می‌شود. بازار زعفران چنان بازار پُرسودی است که باعث شده بسیاری از سودجویان به فکر تولید زعفران تقلبی باشند.

بنابراین شناخت ترفندها و روش‌هایی که کمک می‌کند تا زعفران اصل را بشناسیم از اهمیت بسیاری برای مصرف‌کننده برخوردار خواهد بود. اما آیا می‌دانید چگونه زعفران اصل را بشناسیم؟ آیا بدون انجام تست آزمایشگاهی نیز می‌توان زعفران اصل از تقلبی را تشخیص داد؟

برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی و در نتیجه خرید مطمئن می‌توانید یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

در یک لیوان آب سرد، مقداری زعفران بریزید و منتظر بمانید تا زعفران شروع به رنگ پس دادن کند. 10 الی 15 دقیقه طول می‌کشد تا زعفران اصل رنگ پس بدهد، در حالی که زعفران تقلبی سرعت رنگ‌دهی بسیار بالایی دارد.

زعفران خالص در ابتدا رنگ زرد یا نارنجی روشن از خود پس می‌دهد و زمانی‌ که مقدار زعفران بیشتری در آب حل می‌شود، محلول به رنگ قرمز تیره درمی‌آید. اما اگر زعفران بلافاصله رنگ قرمز از خود آزاد کند، احتمالا تقلبی است. در چنین حالتی، بهتر است از مصرف آن خودداری کنید؛ چرا که ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشد. همچنین، در نظر داشته باشید پیش از آنکه رشته‌های زعفران کاملا در آب حل شوند، همچنان رنگ قرمز خود را حفظ خواهند کرد. اما زعفران تقلبی بعد از مدت کوتاهی سفید می‌شود.

مقداری زعفران را در آب جوش بریزید، ۵ دقیقه صبر کنید. پس از این مدت، اگر رنگ رشته‌های زعفران همچنان قرمز باشد، زعفران اصل است؛ اما اگر تقلبی باشد، رشته‌های آن سفید خواهد شد.

اگر در زمان خرید دسترسی به آب جوش ندارید، می‌توانید رشته‌های زعفران را مابین انگشتان‌تان بسایید. زعفران خالص و ارگانیک با ساییده شدن بین انگشتان شما تغییر شکل نخواهد داد اما زعفران تقلبی خرد یا له خواهد شد.

یکی از بهترین روش‌های تشخیص زعفران اصل از تقلبی، استفاده از یک کاغذ است. کافی است کاغذ را تا بزنید و چند رشته زعفران را لابه‌لای کاغذ قرار داده و سپس آن را فشار دهید. اگر لکه‌هایی از روغن روی کاغذ ایجاد شد، بنابراین زعفران تقلبی است. اما اگر زعفران در اثر اعمال فشار پودر شود، یعنی اصل است.

عطر شیرین و مزه تلخ زعفران یکی دیگر از روش‌های اصولی برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی است. زعفران بوی منحصر به فردی دارد، عطر آن چیزی بین عطر شیرین‌ عسل و یونجه است اما بر خلاف این عطر شیرین، مزه زعفران اصل به تلخی می‌زند.

بنابراین قبل از خرید حتماً زعفران مورد نظر خود را بو کرده و اندکی مزه کنید، اگر بوی شیرینی مانند عسل داشت و اندکی تلخ بود، زعفران اصل و ارگانیک است.

همان‌طور که اشاره کردیم زعفران ارگانیک یکی از بهترین محصولاتی است که توسط برخی از کشاورزان تولید شده و تنها توسط مجموعه‌های محدودی نیز عرضه می‌شود.

زعفران عطرین یکی از مجموعه‌ها و فروشگاه‌ آنلاین خرید زعفران ارگانیک عطرین است که تلاش می‌کند تا فرهنگ مصرف مواد غذایی سالم و در نتیجه عدم مصرف بی‌رویه کودهای شیمیایی را پایه‌گذاری کند. حالا که با روش تشخیص زعفران اصل از تقلبی و همین‌طور فروشگاه آنلاین زعفران آشنا شدید، به‌راحتی و بدون دغدغه می‌توانید زعفران مورد نظر خود را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زعفران عطرین

ما در شرکت بهین عطرین زر ” برند عطرین” ، با نگاه به دنیای واقعی، تصمیم بر این گرفتیم تا در کنار یکدیگر این قصه‌ها را برای شما زنده کنیم، قصه‌‌هایی که امروز یادآور روزهای گذشته‌ای هستند که اجداد ما در آن بسیار نقش داشته‌اند. نگه‌داری از این گیاه ارزشمند از 3500 سال قبل یکی از مهم‌ترین کارهایی بوده که اجداد ما به‌یادگار گذاشته‌اند. خرید زعفران (atrinsaffron.com) را از زعفران عطرین تجربه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]