کد: 140002285139216496

جایزه بین‌المللی طراحی One Color Award

کد: 140002285139216496

https://bit.ly/3ykZnq7

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان جایزه بین‌المللی One Color Award با هدف به چالش کشیدن دیزاینرها برای خلق آثاری که 95 درصد آنها تک رنگ باشد، منتشر شد.

جایزه بین‌المللی One Color Award
جایزه بین‌المللی طراحی One Color Award

جایزه بین‌المللی One Color Award در زمینه دیزاین فراخوان داد و این مسابقه با حضور داور و دبیری از ایران برگزار می شود. 

در این فراخوان دیزاینرها، موسسه‌ها و شرکت‌ها به این چالش دعوت شده‌اند که 95 درصد دیزاین‌هایشان را با یک رنگ دیزاین کنند. با توجه به همین موضوع شرکت‌کنندگان مجاز هستند که فقط در 5 درصد دیزاین‌شان از رنگ دیگری استفاده کنند.

نازگل مطلب‌زاده، دبیر برگزاری این جایزه دلیل تاکید این مسابقه بر تک رنگ بودن دیزاین‌ها را پرهیز از شباهت آثار به یکدیگر عنوان کرد: «بسیاری از طراحان به اشتباه تصور می‌کنند اگر فقط از یک رنگ در دیزاین‌شان استفاده کنند، نتیجه چشم‌گیر و حرفه‌ای نخواهد بود. این تصور اشتباه میان دیزاینرها و مدیران شرکت‌ها وجود دارد و باعث شباهت و یکدستی دیزاین‌ها شده و هدف اصلی دیزاین را در زیر تلی از رنگ‌ها و شکل‌های شبیه به هم پنهان کرده است.»

همچنین راب جانوف، دیزاینر لوگوی شرکت «اپل» و دیزاینرهای صاحب نام دیگری چون گندا والی از کشور مصر از جمله چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که داوری این رویداد را برعهده دارند. از کشورمان هم تورج صابری‌وند به عنوان داور در این مسابقه بین‌المللی حضور دارد.

شرکت در این مسابقه برای تمام شرکت‌کنندگان رایگان و آزاد و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه می میلادی (دهم خرداد) است. فینالیست‌ها در روز دهم ماه جون میلادی (20 خرداد) مشخص می‌شوند و نام برنده نهایی نیز روز پانزدهم همان ماه اعلام و تندیس مسابقه به او اهدا خواهد شد.

علاقه مندانی که تمایل به شرکت در مسابقه یا مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستند می‌توانند به  وبسایت vandint.co.uk مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان