اطلاعات تماس
  • 087333***** - 087333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004095204712318

تینر

تینر چیست؟

کد: 140004095204712318

https://bit.ly/3jLLkF4

، سنندج , (اخبار رسمی): تینر ها مایعات فراری هستند که برای حل کردن و رقیق کردن رنگ به آن اضافه می شود.

تینر چیست؟
تینر چیست؟

انتخاب تینر مناسب برگرانروی،سرعت خشک شدن ،خاصیت برس خوری و چندین خاصیت پنهان دیگر تاثیرگذار است وامکان راهنمایی و انتخاب تینرهای مناسب با رنگ و پوشش شما توسط متخصصین مجرب صنایع شیمیایی شاهی وجود دارد.

تینر ها مایعات فراری هستند که برای حل کردن و رقیق کردن رنگ به آن اضافه می شود. این مایعات می توانند نقش اصلاح و بهبود دهنده نقص رنگ را نیز داشته باشند. درنتیجه نه تنها یک تینر باید رنگ را حل کند بلکه باید به محلول گرانروی بدهد که با نیاز کاربردی و نگهداری رنگ مربوطه هماهنگ باشد. بنابراین تینرها بایستی سرعت تبخیری متناسب با کاربرد رنگ داشته باشد که به آن اجازه رسوب و نشست فیلمی با خواص مورد نیاز را بدهد.

تینرها در برخی پوشش‌ها نقش پیچیده تری دارند به این دلیل که تعیین کننده نهایی خواص کاربردی در رنگ هستند و زمان لازم برای خشک شدن و تشکیل فیلم مناسب را مشخص می کنند.

انتخاب تینر مناسب بر گرانروی ، سرعت خشک شدن ، خاصیت برس خوری و چندین خاصیت پنهان دیگر تاثیر گذار است و امکان مشاوره ، راهنمایی و انتخاب تینرهای مناسب با رنگ و پوشش شما توسط متخصصین مجرب صنایع شیمیایی شاهی وجود دارد.

تینرها بسته به نوع رنگ و کاربرد آنها به گروه های مختلف تقسیم بندی می شوند:

1- تینرهای فوری

2- تینرهای پلی اورتانی

3- تینرهای کوره ای

4- تینرهای روغنی

5- تینر های اپوکسی

6- تینرهای الکترواستاتیک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع شیمیایی شاهی

صنایع شیمیایی شاهی در سال ۱۳۸۳ با هدف تولید انواع مواد شیمیایی اساسی و سایر فرآورده های شیمیایی بنیان گذاری گردید. هدف این واحد تولیدی عرضه محصولاتی است که پاسخگوی خواسته های مشتریانی باشد که کیفیت کالا برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. صنایع شیمیایی شاهی با اتکا به خداوند و استفاده از سرمایه عظیم و گرانقدر نیروی انسانی متخصص و علاقه مند و کوشا و بهره گیری از تکنولوژی های نوین و با همکاری واحد R&D (واحد تحقیق و توسعه) می کوشد تا در صدر تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد.

اطلاعات تماس
  • 087333***** - 087333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید