اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006025394417086

همکلاسی؛ راهکاری هوشمندانه برای مدیریت یکپارچه‌ی مدارس

نرم افزار مدارس چگونه در دوران کرونا به صنعت آموزش کشور کمک می‌کنند؟

کد: 140006025394417086

https://bit.ly/3y7d0rG

، اصفهان , (اخبار رسمی): سامانه‌ی همکلاسی یک نرم افزار مدیریت مدرسه است که به شما اجازه می‌دهد به سادگی مدرسه‌ی خود را مدیریت کنید، این نرم‌افزار از ۷ زیرسیستم اصلی تشکیل شده که هر کدام برای مدیریت بخش خاصی از مدرسه طراحی شده‌اند و این امکان را به شما می‌دهند که بدون نگرانی، فقط روی توسعه‌ی مدرسه‌ی خود تمرکز کنید.

نرم افزار مدارس چگونه در دوران کرونا به صنعت آموزش کشور کمک می‌کنند؟
نرم افزار مدیریت مدارس همکلاسی

سامانه‌ی همکلاسی، یک نرم افزار مدیریت مدارس است که همه‌ی نیازهای مدارس را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ماژول‌هایی مثل کلاس آنلاین، آزمون آنلاین، سیستم حضور و غیاب بخش‌هایی از این سامانه هستند.

سامانه‌ی همکلاسی، یک نرم افزار مدیریت مدارس است که همه‌ی نیازهای آموزشی و مدیریتی مدارس را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ماژول‌هایی مثل کلاس آنلاین، آزمون آنلاین، سیستم مدیریت حضور و غیاب و... بخش‌هایی از این سامانه هستند.

این نرم‌افزار دانش‌بنیان ایرانی، از چندین زیرسیستم تشکیل شده که هر کدام، مدیریت بخشی از فرایندهای مدرسه را برعهده دارند.

زمان‌بندی هر درس، از قبل توسط مدیر یا کادر مدرسه در سامانه وارد شده و کلاس‌های آنلاین، به شکل خودکار طبق برنامه‌ریزی شروع می‌شوند؛ سپس معلم و دانش‌آموزان با یک کلیک وارد کلاس درس خود شده و آموزگار شروع به تدریس می‌کند، به سادگی با دانش آموزان صحبت می‌کند و حتی به راحتی می‌تواند تصویر خود یا صفحه نمایش کامپیوترش را با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارد.

از سوی دیگر، دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از پیام‌های متنی، صوتی یا تصویری با معلم خود و بقیه‌ی همکلاسی‌هایشان صحبت کرده و در بحث و گفتگوی کلاس شرکت کنند؛ معلم با مشاهده‌ی لیست دانش‌آموزان می‌تواند از آن‌ها سوالاتی بپرسد یا وضعیت حضور و غیاب بچه‌ها را به سادگی بررسی کند.

در کنار کلاس‌های مجازی که برگزار می‌شود، این امکان برای معلم وجود دارد که با استفاده از سیستم آزمون آنلاین همکلاسی، به سادگی چند کلیک، یک آزمون حرفه‌ای با سوالات تشریحی، تستی یا صحیح‌ و ‌غلط ایجاد کرده و آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد و بدین ترتیب بتواند عملکرد بچه‌ها را محک بزند.

سیستم آزمون الکترونیک، این قابلیت را دارد که تمام سوالات تستی را به شکل خودکار تصحیح کرده و نمرات را در کارنامه‌ی الکترونیک دانش‌آموزان درج کند؛ به لطف این سیستم، هم والدین و هم دانش‌آموزان می‌توانند به سرعت از نتایج آزمون مطلع شوند، این فرایند نه‌تنها سرعت برگزاری آزمون‌ها را افزایش داده است، بلکه به کمک سیستم پیشرفته‌ی تصحیح اوراق، کار معلم‌ها را نیز بسیار ساده‌تر می‌کند.


شرکت راهبرد رایانه رستاک (صاحب امتیاز نرم‌افزار همکلاسی) از سال 1390 و با هدف توسعه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس کشور، فعالیت خود را در شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان، به شکل جدی آغاز کرد و امروز با اتکا به دانش این سال‌ها، می‌توان نرم‌افزار همکلاسی را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به حساب آورد؛ از جمله برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز برای ارتقای مدارس کشور، می‌توان به تحقیق و توسعه روی فناوری واقعیت افزوده و هوش تجاری اشاره کرد.

در حال حاضر نرم‌افزار مدیریت مدرسه همکلاسی، به عنوان مهم‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، در حال فعالیت است و در کنار این سامانه‌ی نرم‌افزاری، خدمات دیگری از جمله مشاوره‌ی هوشمندسازی، گرافیک و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ که می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای مدارس و صنعت آموزش کشور به شمار آید؛ ارائه می‌شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همکلاسی

شرکت راهبرد رایانه رستاک (صاحب امتیاز نرم‌افزار همکلاسی) از سال 1390 و با هدف توسعه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس کشور، فعالیت خود را در شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان، به شکل جدی آغاز کرد و امروز با اتکا به دانش این سال‌ها، می‌توان نرم‌افزار همکلاسی را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به حساب آورد؛ از جمله برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز برای ارتقای مدارس کشور، می‌توان به تحقیق و توسعه روی فناوری واقعیت افزوده و هوش تجاری اشاره کرد. در حال حاضر نرم‌افزار مدیریت مدرسه همکلاسی، به عنوان مهم‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، در حال فعالیت است و در کنار این سامانه‌ی نرم‌افزاری، خدمات دیگری از جمله مشاوره‌ی هوشمندسازی، گرافیک و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ که می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای مدارس و صنعت آموزش کشور به شمار آید؛ ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش