اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012115740417382

انواع تیرفولادی تیرآهن، هاش و تیر لانه زنبوری و قیمت خرید

کد: 140012115740417382

https://bit.ly/3IJkh6Z

، تهران , (اخبار رسمی): تیرآهن انواع مختلفی دارد؛ از جمله تیرآهن معمولی، هاش و لانه زنبوی. همه این تیرهای فولادی یک وجه تشابه دارند. اینکه همگی دو بخش دارند: جان و بال. اما تفاوت هایی نیز در ساختار آن ها وجود دارد که سبب شده است تا به لحاظ فنی تمایزاتی بین این تیرها ایجاد شود.

انواع تیرفولادی تیرآهن، هاش و تیر لانه زنبوری و قیمت خرید
قیمت انواع تیرآهن

قیمت تیرهای فولادی علاوه بر نوع آن، به سایز و کارخانه تولید کننده نیز بستگی دارد. در مورد هاش، قیمت انواع وارداتی بالاتر از انواع داخلی می باشد. جهت استعلام قیمت با سایت آنلاین سازه مراجعه نمایید.

تیرآهن انواع مختلفی دارد؛ از جمله تیرآهن معمولی، هاش و لانه زنبوی. همه این تیرهای فولادی یک وجه تشابه دارند. اینکه همگی دو بخش دارند: جان و بال. اما تفاوت هایی نیز در ساختار آن ها وجود دارد که سبب شده است تا به لحاظ فنی تمایزاتی بین این تیرها ایجاد شود. در نتیجه، کاربردشان نیز در بخش های مختلف صنعت و ساختمان سازی اندکی متفاوت و منحصر خواهد شد. با آنلاین سازه همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این مقاطع کسب کنید.

تیر فولادی معمولی، هاش و لانه زنبوری

تیرآهن معمولی از مقطع عرضی، شبیه به حرف I انگلیسی است. این حالت در مورد هاش، شبیه به حرف H انگلیسی است؛ به همین دلیل به آن هاش گفته می‌شود. تفاوت تیر فولادی I با H در پهنای بال است. به این صورت که هاش ها بال های پهن تری نسبت به تیرهای فولادی معمولی دارند. از این رو، هاش به تیرآهن بال پهن نیز معروف است. پهنای بیشتر بال در هاش، سبب می‌شود تا بتواند بارها و نیروهای بیشتری را تحمل کند. از این رو، در پروژه های ساختمانی و عمرانی که نیاز به تحمل بار بیشتر است، از هاش استفاده می‌شود.

تیرآهن لانه زنبوری، نوع دیگر از تیرهای فولادی است که در زمان تولید، در قسمت جان آن، حفره های شش ضلعی به شکل لانه زنبور ایجاد می شود. در واقع می توان گفت، با ایجاد حفره های شش ضلعی بر روی تیرآهن های معمولی، تیر لانه زنبوری ایجاد می شود. از این محصول غالباً در زمان ساخت سازه های سبک استفاده می‌شود. همچنین به صورت مدفون در بتن بسیار از آن استفاده می‌شود تا بدین ترتیب سبب ایجاد مقاومت کششی در بتن گردد. همچنین از ایجاد ناپایداری های پیچشی و خمش ثانویه جلوگیری می‌کند.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرهای فولادی علاوه بر نوع آن، به سایز و کارخانه تولید کننده نیز بستگی دارد. با توجه به اینکه تیرهای فولادی هاش وارداتی نیز هستند، قیمت انواع وارداتی که شامل چینی و ترک است، بالاتر از انواع داخلی می باشد. در بین محصولات داخلی نیز قیمت هاش و تیرآهن معمولی کارخانه ذوب آهن اصفهان بالاتر از سایر کارخانه های تولید کننده این محصول است. در مورد تیرهای فولادی لانه زنبوری، نوع برش (برش کوپال یا برش برنول) نیز بر قیمت تأثیرگذار است. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن، هاش و سایر آهن آلات صنعتی و ساختمانی، به سایت آنلاین سازه مراجعه نمایید. شما می‌توانید از منوی فروشگاه آهن آلات که در صفحۀ اصلی سایت قرار دارد، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی آن، قیمت ها را که در جداول لیست قیمت درج شده است، مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان