اطلاعات تماس
  • ۰۹۲۱۱۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026093818855

بهترین دوره آموزش زبان آیلتس

کد: 140103026093818855

https://bit.ly/3sUUoeC

، (اخبار رسمی): بهترین دوره آموزش زبان آیلتس مجموعه نبض زبان

آزمون آیلتس که برگرفته از سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی است، مخفف عبارت International English Language Testing System است. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در حال حاضر در سراسر جهان برگزار می شود. آیلتس در واقع یک آزمون انگلیسی است و از این نظر در حد آزمون تافل آمریکایی است. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج در بریتانیا، شورای بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود.

نمره آیلتس شما نشان دهنده توانایی شما در استفاده از زبان برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و تحصیلی است.

یکی از معیارهای اصلی بسیاری از کالج ها، دانشگاه ها، صنایع و سازمان های دولتی در بریتانیا، ایرلند، کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا و نیوزلند برای ارزیابی واجد شرایط بودن افراد، نمره آیلتس آنها است.
در بیش از 140 کشور، آزمون آیلتس چهار بار در ماه در روزهای شنبه و پنج شنبه برگزار می شود. این آزمون شامل دو مرحله کتبی و شفاهی می باشد. در آزمون کتبی که 2 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد، مهارت شنیداری، خواندن و نوشتن و در بخش شفاهی توانایی شما در صحبت کردن یا صحبت کردن به زبان انگلیسی در بازه زمانی 15 تا 20 دقیقه ارزیابی می شود. آزمون شفاهی معمولاً یک هفته قبل از آزمون کتبی برگزار می شود.

آزمون آیلتس به دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال تقسیم می شود که هر دو نوع شامل چهار بخش شنیداری، خواندن، صحبت کردن و نوشتن می باشد. محتوای بخش خواندن و نوشتن یکسان است و بخش شنیداری و گفتاری متفاوت است. مثلا در قسمت رایتینگ آزمون آکادمیک باید مقاله علمی بنویسید ولی برای آزمون عمومی باید نامه اداری بنویسید.به طور کلی، آیلتس آکادمیک آمادگی متقاضیان را برای تحصیل در دانشگاه ارزیابی می کند.

دوره آیلتس به صورت تخصصی برگزار می شود. در دوره آیلتس داوطلبان پس از تعیین سطح در سطوح مختلف قرار می گیرند و سپس داوطلبان آموزش های تضمینی با نمرات بالا را از اساتید منتخب آیلتس تجربه خواهند کرد. در دوره آیلتس همراه با آموزش مقدماتی و مفهومی موضوعات، داوطلبان می توانند تمامی تکنیک های مورد نیاز برای چهار مهارت آزمون زبان آیلتس را نیز کسب کنند.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آزمون آیلتس، روش نمره دهی و مدل نمره دهی برای مهارت های شنیداری و ریدینگ است. به این ترتیب برای نمرات مختلف، محدوده خاصی تعریف می شود و هر سوال به عنوان نمره جداگانه در نظر گرفته نمی شود. در واقع برای هر امتیاز محدوده ای تعریف می شود که امکان پاسخ های تصادفی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مجموعه نبض زبان بهترین دوره آموزش زبان آیلتس را در اختیار شما علاقه مندان برای شرکت در آزمون آیلتس قرار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۲۱۱۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش