اطلاعات تماس
  • ۰۹۲۱۱۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096109918855

دوره آموزش زبان لاتین

کد: 140103096109918855

https://bit.ly/3z4zopO

، (اخبار رسمی): دوره آموزش زبان لاتین در مجموعه نبض زبان

شاید مهم ترین دلیل یادگیری زبان انگلیسی، بین المللی بودن آن باشد. با توجه به اینکه مردم بیش از 50 کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند و به طور متوسط ​​از هر 5 نفر در جهان 1 نفر انگلیسی صحبت می کنند، با یادگیری زبان انگلیسی، در سفر به خارج از کشور مشکلی برای برقراری ارتباط نخواهید داشت. دارند.

حدود 400 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند و حتی در کشورهایی که زبان رسمی آنها انگلیسی نیست، یادگیری آن در مدرسه ضروری است و این اتفاق می افتد. همچنین در طول تاریخ بیشترین تبادلات سیاسی و اقتصادی در این حوزه زبانی صورت گرفته است که مسلما اهمیت ویژه و جدی خواهد داشت.

بیشتر مطالب موجود در اینترنت به زبان انگلیسی نوشته شده است. بزرگترین رسانه های خبری جهان از جمله تلویزیون، روزنامه ها، مجلات و رادیو به زبان انگلیسی تولید می شوند. تلویزیون و فیلم، موسیقی پاپ و غیره به زبان انگلیسی یا ترجمه شده به انگلیسی هستند. در هر جشنواره بین المللی که به زبان انگلیسی یا حداقل ترجمه به انگلیسی برگزار می شود شرکت کنید. تمام کتاب های خوب دنیا به انگلیسی نوشته یا ترجمه شده اند.

حتما بارها شنیده اید که انگلیسی ناپایدار است؛ متأسفانه این درست است که برای رسیدن به سطح بالای زبان انگلیسی و تسلط بر هر زبانی نیاز به تمرین و تکرار مداوم دارید.یادگیری در کلاس مزایای بسیاری دارد: می توانید سؤال بپرسید، معلم خود را به چالش بکشید و ایده های خود را با همکلاسی های خود به اشتراک بگذارید. اما برای یادگیری زبان، باید بتوانید زبان انگلیسی را بخشی از زندگی روزمره خود کنید و در هر فرصتی با افراد مختلف صحبت کنید. اگر خارج از کلاس به زبان انگلیسی صحبت نکنید، فرصت های شما برای بهبود زبان بسیار محدود خواهد بود. این یکی از مهمترین چیزهایی است که باید به خاطر بسپارید. این بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است و مستقیماً بر پیشرفت شما تأثیر می گذارد.

آیا سعی کرده اید چیزی را به زبان خودتان جستجو کنید و سپس همین کار را به زبان انگلیسی انجام دهید؟ تعداد نتایج جستجوی انگلیسی حیرت آور است. در ادبیات نیز همین امر صادق است - تعداد کتاب‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، چندین برابر بیشتر از سایر زبان‌ها هستند. در حال حاضر، بسیاری از مدارس و دانشگاه ها در کشورهای غیر انگلیسی زبان به زبان انگلیسی تدریس می کنند و دانش آموزان در امتحانات و برنامه ها به زبان انگلیسی شرکت می کنند. چرا؟ این به این دلیل است که نسل های آینده بدون شک نیاز به استفاده از زبان انگلیسی در طول حرفه خود خواهند داشت، و منطقی است که به جوانان کمک کنیم تا حد امکان آماده باشند.

تحقیقات انجام شده در دوران کرونا نشان می دهد که بدون شک انگلیسی زبان تجارت در سراسر جهان است. رقیب آمازون راکوتان ژاپن تخمین می زند که بیش از 86 درصد تجارت بین المللی به زبان انگلیسی انجام می شود! در نتیجه، این شرکت 7500 کارمند ژاپنی را استخدام می کند که به زبان انگلیسی مسلط هستند و در محل کار از همان زبان استفاده می کنند.این تنها مشکل شرکت نیست، سازمان‌های چندملیتی مانند سامسونگ، یو پی اس و کرایسلر نیز کارکنان خود را ملزم به یادگیری زبان انگلیسی و انجام کلیه ارتباطات نوشتاری به این زبان می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوره آموزش زبان لاتین به وب سایت نبض زبان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۲۱۱۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش