اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116268619143

آشنایی با فروشگاه اینترنتی هایما یدک

کد: 140104116268619143

https://bit.ly/3ujSXY9

، (اخبار رسمی): همه چیز درباره اتوموبیل هایما s7 و لوازم جانبی آن

مدت هاست که بازار جهانی خودرو تحت تاثیر حضور پررنگ کراس اوورها بوده است. خودروهایی که به‌عنوان یک محصول میانی بین سدان‌های واقعی و شاسی‌بلندها ساخته شدند تا شکاف بین این دو را پر کنند و به‌عنوان یک خودروی چند منظوره ایفای نقش کنند.

هایما s7 یکی از محصولات گروه خودروی هایما وابسته به شرکت FAW است که در سال 2010 به سبد محصولات این خودروساز چینی اضافه شد و برای اولین بار در نمایشگاه خودرو چین به نمایش گذاشته شد. گروه خودروسازی ایران خودرو که با استقبال مشتریان از محصولاتی مانند جک اس 5 و سایر محصولات چینی کراس اوور موجود در بازار مانند MVMX33 مواجه شده بود، به سرعت دست به کار شد و هایما S7 را از سال 1393 به مشتریان تحویل داد.

این خودرو از سال 1393 با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو خراسان تولید و مونتاژ می شود و از سال 1395 مدل 1800 توربوشارژ تولید شده است. رقیب اصلی هایما s7; جک اس 5 در ایران طرفداران زیادی به حساب می آید و تقریبا کیفیت یکسانی دارند اما از نظر نیروی محرکه جک اس 5 با موتور 2 لیتری توربو عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

قیمت هایما S7 مانند اکثر خودروهای ایران همواره با افزایش و کاهش بسیاری همراه بوده است. به خصوص وقتی به قیمت یک S7 دست دوم و دست دوم نگاه می کنید، با یک معادله چند جمله ای مواجه می شوید; زیرا عوامل زیادی از جمله قطعات تعویض شده یا رنگ شده، سطح کارکرد و ... در قیمت خودرو S7 تاثیرگذار است. مردم عادی و غیرمتخصص نمی توانند همه این موارد را تشخیص دهند و نمی توانند قیمت خودروی هایما S7 را به درستی تعیین کنند در نتیجه ممکن است عواقب جبران ناپذیری را متحمل شوند.

این SUV در سه نسخه دستی، اتوماتیک و توربو اتوماتیک وارد ایران شده است.در خصوص مشخصات فنی، مدل دستی و اتوماتیک این خودرو از بهترین سایت پمپ بنزین هایما S7 موتور 2 لیتری و مدل توربو اتوماتیک از موتور 1.8 لیتری بهره می برد.

جلوپنجره جذاب، ظاهر بزرگ و SUV مانند، سادگی چراغ ها و نمای عقب خودرو از مزیت های ظاهری این خودرو است. گلگیرها و فروش بلبرینگ چرخ جلو هایما S7
 و خطوط برجسته روی بدنه نیز ظاهر خودرو را زیبا و مجلل کرده است. طراحی دو تکه چراغ های عقب که بخشی از آن بر روی درب عقب قرار گرفته است و استفاده از نوارهای نقره ای در معرفی انواع کمک جلو هایما S7 از ویژگی های طراحی عقب این خودرو است.

اولین چیزی که در داخل این خودرو خودنمایی می کند داشبورد مرکزی است که دکمه ها به خوبی در آن قرار گرفته اند. در بالای این قسمت، دریچه های عمودی که صفحه نمایش 7 اینچی در وسط را در خود جای می دهد، چشمگیر است. طراحی دو رنگ قسمت کابین روی روکش صندلی، پنل در و کنسول میانی باعث شده است که کابین این خودروی کراس اوور نه یکنواخت و نه خسته کننده باشد. به دلیل ارتفاع زیاد این خودرو، سرنشینان قد بلند احساس خفگی و ناراحتی نخواهند کرد. کابین این خودرو و صندوق عقب آن جادار بوده و فضای کابین برای 5 سرنشین کافی به نظر می رسد.

فرمان 4 نقطه ای این خودرو عملکرد نسبتاً آسانی دارد و کروز کنترل و کلیدهای رابط روی آن قرار گرفته است. همچنین یک صفحه نمایش 7 اینچی در کنسول مرکزی داشبورد وجود دارد و کلیدهای مربوط به پیکربندی آن کمی پایین تر دیده می شوند.

علاوه بر این، سانروف بالای سرمان آنقدر بزرگ است که پس از باز شدن، حتی سرنشینان عقب نیز از وجود آن بهره مند می شوند. البته با تمام این تعاریف زیبایی و کیفیت فضای داخلی این خودرو بی رقیب است و آن احساس رضایت نسبی را که کم و بیش در برخی از هموطنانش تجربه کرده بودیم.اما در هر صورت این کابین در رنج قیمتی خود یکی از بهترین هاست و انتظار بیش از این از خودرویی که نصف قیمت رقبای کره ای و حدود یک سوم قیمت خودروهای ژاپنی است، بی انصافی است.

شما میتوانید برا کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودروی جذاب به آدرس سایت هایما یدک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]