اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126270619143

لوازم جانبی هایما

لوازم یدکی خودرو هایما

کد: 140104126270619143

https://bit.ly/3NJvztM

، (اخبار رسمی): هایما S7 اولین گام ایران خودرو در همکاری با یک خودروساز چینی برای تولید خودروی شاسی بلند است. رشد خودروسازان چینی در بازار ما باعث شده تا ایران خودرو به سمت یکی از خودروسازان نوظهور برود.

هایما S7 اولین گام ایران خودرو در همکاری با یک خودروساز چینی برای تولید SUV است. رشد روزافزون خودروسازان چینی در بازار ما باعث شد ایران خودرو یکی از این خودروسازان نوظهور را هدف قرار دهد. عرضه اولیه هایما به سال 2010 و معرفی آن در نمایشگاه پکن برمی‌گردد. هایما در این مدت سه بار S7 را رفرش کرده است و مدل عرضه شده در ایران به دومین فیس لیفت در سال 2013 برمی‌گردد و فیس لیفت جدید در سال 2016 معرفی شد.

در سال 2016 مدل S7 توربوشارژ با موتور 1.8 لیتری توربو و ظاهری متفاوت و تازه به همراه تجهیزات بیشتر وارد بازار ایران شد. هایما S7 توربو از نظر ظاهری، طراحی و مشخصات فنی در این بازه قیمتی رقبای زیادی در بازار داخلی دارد.

می‌توان گفت طراحان هایما موفق به ساخت یک کابین زیبا و جذاب شده‌اند و با استفاده از خطوط منطقی و قرارگیری مناسب کلیدها و ابزارها، اتاقی ارگونومیک را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. البته اگر با محصولات مدرن امروزی مقایسه شود، دیگر نمی توان فضای داخلی هایما S7 توربو را ایده آل توصیف کرد، اما باید اذعان داشت که این محصول نسبت به قیمت، سال طراحی و رقبای داخلی شرایط مطلوبی دارد. از دیگر نکات مثبت کابین می‌توان به استفاده از خطوط برق «که به سرنشینان احساس قدرت و امنیت می دهد» اشاره کرد، ضمن اینکه این سبک طراحی هماهنگی خوبی با نمای بیرونی خودرو دارد. هایما S7 توربو دارای سیستم تعلیق بسیار نرمی است که حس خوبی برای سرنشینان خواهد داشت.

انواع فلاپ سپر عقب هایما S7 ساخت کشور کره است و در تست‌های اولیه نرم و خوب عمل می کند و می تواند عامل مهمی برای خرید خودرو دوستان به حساب آید. سیستم کامپیوتری خودرو اجازه نمی دهد فشار زیادی به موتور وارد شود و تعویض دنده نرم است و باعث کاهش سایش موتور و گیربکس می‌شود.

نمای جانبی راهنما آینه بغل هایما S7 توربو نسبت به گذشته تغییر چندانی نکرده است. این‌ها اصلاح شده اند و ظاهر جذاب‌تری دارند. چارچوب پنجره درب‌ها مشکی بوده و از پنجره ثابت واقع در عقب متمایز می‌شود.

در طراحی بیرونی این خودرو می‌توان خطوط روانی را مشاهده کرد که با استفاده از زوایای نه چندان تیز ظاهری بالغ و هیجان انگیز ایجاد کرده‌اند. ردپای سبک طراحی مزدا شریک تجاری هایما نیز در طراحی این خودرو به چشم می‌خورد. فضای داخلی خودرو 7-S بر اساس جدیدترین مد در طراحی کابین و المان های مدرن طراحی شده است. همچنین کیفیت مواد به کار رفته در تمام انواع شلگیر جلو هایما S7 به مراتب برتر از رقبای خود است.

اگر علاقه‌مندید تا بیشتر با انواع لوازم یدکی خودرو هایما s7 آشنا شوید و یا آنها را خریداری نمایید به سایت هایما یدک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]