اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146276219166

از رستوران های خیابان گلسار رشت به صورت آنلاین خرید کنید

کد: 140104146276219166

https://bit.ly/3OXKSQQ

، (اخبار رسمی): به غذای سنتی و ایرانی علاقه دارید یا بیشتر طرفدار غذاهای فرنگی، پیترا، پاستا، و غیره هستید؟ البته پاسخ این سوال خیلی تاثیرگذار نخواهد بود زیرا در محله گلسار رشت شما هر نوع غذاخوری، کافه، و رستورانی را می‌توانید مناسب سلیقه خود پیدا کنید.

از رستوران های خیابان گلسار رشت بصورت انلاین خریداری
بهترین رستوران‌های حاضر در محله گلسار رشت
از رستوران های خیابان گلسار رشت بصورت انلاین خریداری
رستوران رازقی
از رستوران های خیابان گلسار رشت بصورت انلاین خریداری
از رستوران های خیابان گلسار رشت به صورت آنلاین خرید کنید

علاوه بر این سفارش آنلاین غذا رشت در رستوران‌های این محله امکان‌پذیر است زیرا سرویس سفارش غذا در اسنپ فود در دسترس کاربران قرار دارد.

3 مورد از بهترین رستوران‌های حاضر در محله گلسار رشت را بشناسید

شهر رشت و محله گلسار یکی از مناطق اعیانی استان گیلان است که علاوه بر مراکز خرید لوکس و برند خارجی، رستوران‌های شیک زیادی دارد. به طور کلی با قدم زدن در این محله با بوی انواع خوراکی‌های خوشمزه از دونات داغ گرفته تا شیشلیک گیج می‌شوید.

فصل پاییز بهترین زمان برای بازدید از کافه‌های فضا باز محله گلسار است. اگر به بازدید حضوری از این کافه و رستوران‌ها تمایلی ندارید، می‌توانید از سرویس سفارش آنلاین غذا رشت استفاده کنید و یکی از بهترین غذاهای منوهای رستوران های گلسار را درب منزل خود تحویل بگیرید و از کیفیت باورنکردنی این غذاها نهایت لذت را ببرید.

رستوران شور کولی

 اگر دوست دارید خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و گیلانی را به صورت آنلاین سفارش دهید و انواع غذاهای خوشمزه را در منزل خود بدون دردسر میل کنید، توصیه می‌کنیم از رستوران شور کولی محله گلسار به صورت آنلاین غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

علاوه بر اینکه این رستوران منوی کامل و پرباری از انواع غذاها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، طعم و کیفیت بی‌نظیر شورکولی هر مسافری را به این رستوران جذب می‌کند. غذاهای قابل سفارش در این رستوران عبارت هستند از:

  •        انواع غذاهای وگان
  •        منوی کامل صبحانه
  •         متنوع‌ترین مخلفات
  •        انواع خورشت‌ها
  •        انواع غذاهای دریایی
  •        انواع کباب‌ها
  •        انواع دسرها

آدرس: بلوار توحید، بین میدان احمدرضا ثقفی و بهمن

شماره تماس: 01332121749

ساعت کار: 10 صبح الی 12 شب

مکان‌های نزدیک: بیمارستان گلسار، مرکز خرید گلسار، بانک ملت شعبه گلسار

رستوران رازقی

می‌توان گفت رستوران رازقی یکی از بزرگ‌ترین و اولین رستوران‌های رشت محله گلسار است که سرویس سفارش آنلاین دارد. این رستوران در هر ساعتی از روز آماده پذیرایی است و بهترین و متمایزترین غذاها را با امکان خرید آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به عبارت دیگر این رستوران بزرگ گیلانی در سایت اسنپ فود عضویت دارد و شما می‌توانید از طریق سرویس سفارش غذا در اسنپ فود یکی از غذاهای خوشمزه رستوران رازقی را خریداری کنید و بدون معطلی درب منزل خود تحویل بگیرید. ناگفته نماند منوی این رستوران به بیش از 120 غذای بین‌المللی، ایرانی، و محلی مجهز است.

آدرس: بلوار سمیه، بین 123 و 121

شماره تماس: 01337233322

ساعت کاری: از 7:30 صبح الی 12 شب

مکان‌های نزدیک: نساجی گلچهر

پیتزا امیر

در صورتی که طرفدار فست فود یا غذاهای سوخاری هستید و حوصله ندارید از منزل خود خارج شوید ولی به دنبال یک پیتزای باکیفیت می‌گردید، بهتر است به منوی پیتزا امیر برای خرید آنلاین سر بزنید. بدون‌شک با مشاهده تنوع بالا این رستوران کمی گیج می‌شوید اما از کیفیت بی‌نظیر غذاهای این پیتزافروشی نهایت لذت را خواهید برد.

ادویه‌هایی که در پیتزاهای این رستوران استفاده می‌شوند باعث خوش طعمی آنها شده و همچنین درصد جذب مشتریان خود را افزایش داده است. بنابراین اگر ساکن گلسار هستید و هوس پیتزا کرده‌اید، به منوی پیتزا امیر سر بزنید که شامل موارد زیر خواهد بود:

  •       انواع پیتزاها (پیتزا ویژه، یونانی، پیتزا مخلوط، پیتزا پپرونی، و غیره.)
  •       انواع سوخاری ( مرغ سوخاری 2 تکه، مرغ سوخاری 3 تکه، چیکن استریپس، و غیره)
  •        انواع خوراک ( خوراک ویژه مرغ کبابی، خوراک فیله کباب ترش، زبان، غیره)
  •       انواع ساندویچ‌ها (همبرگر، دبل برگر، قارچ برگر، و غیره)
  •       انواع پیش غذاها (سالا فصل، سالاد سزار، قارچ سوخاری، و غیره)

آدرس: بین میدان گلایل و خیابان 117

شماره تماس: 01333733312

ساعت کاری: از 11 صبح الی 23:30

مکان‌های نزدیک: مرکز خرید برج گلسار

از رستوران‌های محله گلسار رشت غذای آنلاین بخرید

با ظهور سرویس سفارش آنلاین غذا رشت شما می‌توانید در بیشتر محله‌های شهر رشت به صورت آنلاین غذا دلخواه خود را خریداری کنید. خبر خوب اینکه اگر در محله گلسار ساکن هستید، به تازگی سفارش غذا در اسنپ فود از منوی بهترین رستوران‌های این محله امکان‌پذیر شده است بنابراین درنگ نکنید و غذا موردنظر خود را سفارش دهید.

برای استفاده از این سرویس کافی است در سایت، اپلیکیشن، یا سامانه مورد نظر ثبت‌نام کنید و سپس برای انتخاب غذا دلخواه خود یکی از بهترین رستوران های محله گلسار رشت را در نظر بگیرید. در نهایت با بررسی منو می‌توانید غذا موردنظرتان را سفارش دهید و بعد از مدتی کوتاه آن را درب منزل یا محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی