اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531420630

انواع راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنیZK D180

کد: 140106286531420630

https://bit.ly/3xuLGGb

، تهران , (اخبار رسمی): راکت بازرسی بدنی یکی از فلزیاب‌های دستی با سایز بسیار مناسب که دارای نشانگر تشخیص دقیق در بدنه اصلی دستگاه قرار دارد. این دستگاه بسیار مناسب برای سرعت بخشیدن و بالا بردن فرآیند امنیتی برای مجموعه ها و سازمان ها طراحی شده است.یکی از محبوب ترین راکت بازرسی بدنی ببین کسب و کار ها می‌باشد.

راکت بازرسی بدنیZK D180
راکت بازرسی بدنیZK D180

راکت بازرسی بدنی با ابعاد کوچک، قیمت مناسب، وزن کم و دارا بودن باطری شارژی، این دستگاه را برای طیف وسیعی از افراد و مجموعه ها به یک انتخاب مطمئن تبدیل کرده است.

راکت بازرسی بدنی ZK D180

D180 فلزیاب دستی با اندازه بسیار مناسب و وزن کم ساخت شرکت ZKTECO می‌باشد. که با نشانگر تشخیص در وسط بدنه اصلی وجود دارد و بستگی به اندازه اشیاء، و در رنگ‌های مختلف ( سبز تا قرمز ) نشان می‌دهد. و اشیاء را شناسایی می‌کند،این دستگاه برای افزایش سرعت در امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راکت بازرسی بدنی، جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا در مجموعه های نظامی، ورزشگاه ها، فرودگاه ها، سالن های همایش، مراکز امتحانات و دیگر اماکن مشابه مورد استفاده قرار می گیرد . این راکت قابلیت تشخیص انواع فلز( آهنی و غیر آهنی ) و مدارهای الکتریکی ، امکان کشف انواع سلاح گرم و سرد و دیگر اشیا مانند ساعت هوشمند و گوشی تلفن همراه و فلش مموری پنهان شده، در سطح پوشش افراد را دارا می باشد. این دستگاه را به یکی از دستگاه های پرطرفدار، کاریردی و کارآمد در حوزه بازرسی تبدیل کرده است .این محصول را می‌توانید در شرکت سیمرغ پارسیان شریف تهیه نمایید.

این نوع راکت بازرسی بدنی می‌توان از خطای انسانی در بازرسی بدنی جلوگیری کرده و مانع از ورود و خروج اشیا بدون مجوز وارد مجموعه شما می‌شود.

امکانات راکت بازرسی بدنی ZK D180

نشانگر تشخیص فلز

باتری و شارژر قابل شارژر

صدا و لرزش (ویبره) قابل کنترل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]