اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209277729823431
در دسترس نیست

پخش ایزوگام در کرج

پخش ایزوگام در کرج

کد: 140209277729823431

، تهران , (اخبار رسمی): پخش ایزوگام در کرج با حمل و نقل رایگان

پخش ایزوگام در کرج
ایزوگام در کرج آسایش بام

ایزوگام در کرج آسایش بام

پخش ایزوگام در کرج

 ایزوگام با مخلوطی تولید می شود که از اصلاح قیر با کیفیت بالا با افزودنی های پلیمری پلاستومریک و الاستومری به دست می آید.

از آنجایی که استقامت قیر در برابر دماهای پایین و بالا با اصلاح و افزودنی های پلیمری افزایش می یابد، می توان آن را به راحتی در محیط های گرم یا سرد استفاده کرد.

قیر اصلاح شده در بافت شیشه ای یا نمد پلی استر حک می شود و از دو طرف از طریق پلی اتیلن، پلی اتیلن، (فولیوم آلومینیوم، سنگ معدنی فیلم پلی اتیلن) لمینیت می شود. تمامی این موارد و کاربردهای گسترده آن باعث محبوبیت این عایق رطوبتی شده است. اهمیت نصب و اجرای ایزوگام آب و هوای البرز، با بارش های باران و رطوبت، و همچنین افزایش دما به این معنی است که نصب ایزوگام امری ضروری است.

ورود آب می تواند اسکلت و کفپوش را پوسیده کند، لوله ها را زنگ بزند، بتن ترک بخورد، پایه ها را تضعیف کند و مشکلات کپک خطرناک ایجاد کند. ایزوگام ساختمان های شما را ایمن و خشک نگه می دارد و هزینه های گرمایشی شما را نیز کاهش می دهد.

ایزوگام نیز نقش حیاتی در پروژه های بازسازی و تعمیر دارند. ساختمان ها و خانه های قدیمی ممکن است به دلیل طراحی ضعیف و تغییرات در سطح آب های زیرزمینی در معرض آسیب قرار بگیرند. افتادگی پایه ها، زیرزمین های مرطوب، بوی نم و کپک ها نشانه های رایج مشکل آب هستند که نیاز به توجه دارند.

برخی از آنها چند منظوره هستند در حالی که برخی دیگر برای کاربردهای بسیار خاص طراحی شده اند.طیف وسیعی از ایزوگام ها در بازار موجود است. برای اطلاع از قیمت نصب ایزوگام در کرج باید با نمایندگی مرکزی و رسمی آن تماس بگیرید. کاربرد ایزوگام به طور کلی، از ایزوگام برای عایق سازی سطوح بتنی زیرزمینی، دیوارهای نگهدارنده، تراس ها، سقف های بتنی، کف ها و راه رو ها استفاده می شوند. ایزوگام معمولاً در موارد زیر یافت می شود:

  • پی و دیوارهای حائل
  • حمام، مناطق مرطوب، و استخر
  • دیوارهای خارجی، بالکن و تراس
  • سقف و کف اتاق
  • اسکله های پارکینگ و چاله های آسانسور

 اجرای ایزوگام استخر ایزوگام ها نقش اساسی در حفظ آب بندی خوب در زیر و اطراف استخرها، مخازن آب و مخازن تصفیه فاضلاب دارند. ایزوگام ها در اینجا باید بتوانند در برابر فشارهای عظیمی که حاوی حجم زیادی از آب هستند مقاومت کنند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش همچنین ممکن است یک مشکل باشد. اعمال ایزوگام روی کف خسارت ناشی از نشت آب یکی از رایج ترین حوادث است و گران ترین تعمیرات پشتبام های قدیمی را به همراه دارد. نشت آب می تواند برای مدت طولانی قبل از آشکار شدن آسیب به کف ها آنها را تخریب کند. ایزوگام موثر به ویژه برای طبقات زیر زمین (زیرزمین ها و پارکینگ ها)، در مناطق مرطوب مانند حمام، و زیر استخرها و اسپا بسیار مهم هستند. نصب ایزوگام دیوار ها بسیاری از انواع دیوارهای ساختمان می توانند مستعد نشتی باشند، به خصوص اگر فلاشینگ و زهکشی به درستی انجام نشده باشد. این امر هم در مورد سبک های قدیمی و هم برای ساخت و سازهای مدرن تر صادق است. چه در حال ساخت یک ساختمان جدید یا تعمیر نشتی موجود باشید، مهم است که مطمئن شوید ایزوگام موثر و بادوام را در دیوارهای خود به کار می برید.  اطمینان از یک لایه ایزوگام موثر در زیر کاشی ها می تواند به ویژه چالش برانگیز باشد زیرا چسبندگی خوبی برای کف ایجاد می کند. نصب ایزوگام موثر مخصوصاً در جاهایی که از کاشی ها در مناطق مرطوب استفاده می شود ضروری است زیرا آب می تواند به راحتی به شکاف های بین کاشی ها نفوذ کند. ایزوگام سقف سقف های تخت مدرن به ویژه از نوع بتنی نیاز به استفاده دقیق از یک ایزوگام موثر دارند. این امر در مورد بالکن ها و تراس ها نیز صدق می کند که همه آنها اغلب باعث ایجاد مشکلاتی در نشتی آب می شوند. آب بندی غیراصولی در برابر نفوذ رطوبت همراه با ویژگی های باربری قابل توجه بالکن ها باعث ورود آب و آسیب به یک اتفاق پرهزینه می شود. نصب باکیفیت ایزوگام نه تنها باید کف را بپوشاند، بلکه دیوارهای مجاور را نیز تا حدی گسترش دهد تا یک مانع مناسب را تشکیل دهد. آسفالت کاری یا ایزوگام؟ آسفالت یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که برای عایق رطوبتی استفاده می شود و دارای فهرست وسیعی از مزایا است. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام آسایش بام

ایزوگام آسایش بام تولید و ارائه خمات انواع ایزوگام، قیر، آسفالت در تهران و کرج و شهرهای حومه

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان