اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302087900925708
در دسترس نیست

نیاز کسب و کار صنعتی به تجهیزات برق صنعتی

کد: 140302087900925708

، (اخبار رسمی): خرید انواع تجهیزات برفی و دریافت لیست قیمت بروز به همراه گارانتی از فروشگاه الکترو پایاز

نیاز کسب و کار صنعتی به تجهیزات برق صنعتی
نیاز کسب و کار صنعتی به تجهیزات برق صنعتی

امروزه در دنیای صنعت، موتور های آسنکرون قفس سنجابی نقش خیلی مهمی را دارند و خیلی پر کاربرد می باشند. این موتور ها نیاز به حفاظت هایی دارند، که کلید های حرارتی علاوه بر مزایایی که برای حفاظت از انواع موتور ها را دارند، امکان تجمیع با لوازم جانبی بسیاری را دارند که سبب می شود در مجموع، بهترین گزینه برای حفاظت از این نوع موتور ها باشند از آنجا که کلید های حرارتی هیوندای در مدار های سه فاز و تک فاز کاربرد دارند، از همین رو با نام کلید های حرارتی هیوندای تک فاز و کلید حرارتی هیوندای سه فاز نیز شناخته می شوند.

کلید های حرارتی اشنایدر  یا راه انداز موتور یکی از پرکاربرد ترین کلید ها در برق صنعتی و تابلو برق ها است. کلید های حرارتی اشنایدر  با بهترین و به روز ترین فناوری و با کیفیت ترین مواد اولیه طراحی و ارائه می شوند و از نوع کلید های حفاظتی از سیستم برق رسانی هستند.

کلید های حرارتی اشنایدر الکتریکی دارای یک عدد فیوز مینیاتوری و یک عدد بی متال هستند که در نتیجه، کلید حرارتی اشنایدر الکتریک می تواند از سیستم ها در برابر دو عامل اضافه بار و اتصال های کوتاه محافظت کند.

به بیانی ساده، کلید حرارتی یا راه انداز موتور نوعی بریکر یا قطع کننده مدار می باشد که موتور را در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه، حفاظت می کند. کلید حرارتی اشنایدر، قابل قطع زیر بار بوده و می تواند مدار موتور را در حین کار قطع یا وصل کند.

کلید مینیاتوری اشنایدر یک کلید الکترومکانیکی خودکار محسوب می شود. از این تجهیزات برای حفاظت مصرف کننده در مقابل خطای اتصال کوتاه و همچنین جریان اضافه بار استفاده می‌ کنند. از آن جایی که کلید مینیاتوری اشنایدر به صورت خودکار عمل می ‌کند، پس از قطع شدن، دوباره به مدار باز خواهد گشت. این کلید ها غیر قابل تنظیم هستند و می ‌توانند به صورت مغناطیسی و حرارتی عمل کنند. شاید از خودتان بپرسید که چرا این کلید ها را کلید های مینیاتوری  نامیده‌ اند؟ در واقع در این کلید ها عمل قطع مدار به صورت خودکار و اتوماتیک صورت می ‌گیرد و دوباره به حالت آماده به کار باز خواهند گشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید