اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302117905125754
در دسترس نیست

فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

کد: 140302117905125754

، (اخبار رسمی): هرچه ظاهر غرفه نمایشگاهی جذاب و خلاقانه باشد، بازدیدکنندگان بیشتری جذب شده و امکان معرفی محصولات بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید برند خود را به مردم بشناسانید و خدمات خود را ارائه دهید، بهتر است سراغ ایده‌هایی جدید برای طراحی غرفه بروید.

فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی
فرارنگ متخصص طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

نورپردازی مناسب، استفاده از رنگ‌های مکمل، المان‌های تزئینی و کف‌سازی با مواد مرغوب از عواملی هستند که در زیباسازی غرفه نمایشگاهی تاثیر دارند. مجموعه فرارنگ غرفه‌های نمایشگاهی را با استفاده از متریال‌های باکیفیت، بادوام و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ارائه می‌دهد.

کاربرد غرفه نمایشگاهی

از کاربردهای غرفه نمایشگاهی متناسب و جذاب در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته مرکز نمایشگاهی سئول می‌توان به جذب بازدیدکنندگان اشاره کرد. ابتدایی‌‌ترین و مهم‌ترین مرحله فروش سوق دادن بازدیدکنندگان به داخل غرفه برای آشنایی بیشتر با محصولات است. این امر با غرفه سازی به صورت جذاب و متفاوت تحقق می‌یابد. از دیگر کاربردهای غرفه سازی ایجاد جایگاهی خاص و متفاوت‌تر در بین بازدیدکنندگان است. اگر غرفه شما به شکلی شیک و مناسب طراحی شود، بازدیدکنندگان همواره آن را به خاطر خواهند سپرد. حضور در نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه شوینده فرصتی طلایی برای برقراری ارتباط مستقیم و درخشان با بازدیدکنندگان است. غرفه‌ها مکان‌هایی امن و مناسب جهت معرفی محصولات به افرادی است که آشنایی چندانی با برند شما ندارند. بدین ترتیب می‌توانید به مشتریان خود بیافزایید.

ایده های جذاب برای غرفه نمایشگاهی

طراحی خلاقانه غرفه نمایشگاهی مواد آرایشی و بهداشتی علاوه‌بر جذب بازدیدکنندگان و افزایش فروش می‌تواند رقبا را هم تحت تأثیر قرار دهد. استفاده صحیح از منابع نوری مانند لوستر، لامپ، لامپ‌های مهتابی یا آباژورهایی تزئینی روی میزها در جذابیت غرفه تاثیر بالایی دارد. مطمئنا هیچ کسی تمایلی به مراجعه به غرفه‌ای تاریک ندارد. سعی کنید غرفه ظاهری کسل‌کننده نداشته باشد. مثلا می‌توانید از نورمخفی‌های رنگی برای گرم نشان دادن محیط استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های مکمل و هماهنگ با برند می‌تواند بر جذابیت بیافزاید.

ترکیب رنگ‌ها به شکل صحیح و متعادل باعث می‌شود چشم بازدیدکنندگان اذیت نشود و از حضور در غرفه لذت ببرند. چیدمان خلاقانه و منظم محصولات به صورتی که از بیرون غرفه هم قابل رویت باشند، هم در جذب بازدیدکنندگان موثر است. درصورت امکان می‌توانید نمونه‌هایی برای تست کردن ارائه دهید تا اعتماد مراجعه‌کنندگان را جلب کنید. بدین ترتیب احتمال فروش هم افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این می‌توانید فضایی با آینه و مبل‌های راحتی برای تست محصولات فراهم کنید.

اهمیت طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی به صورت اصولی و با بهره گرفتن از تکنیک‌ها و مواد جدید اهمیت بسیاری در جذب مشتریان و پیشرفت در میان رقبا دارد. از آنجایی که صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، محصولات متنوعی ارائه می‌شود رقابت بالایی هم وجود دارد. بنابراین برای قانع کردن بازدیدکنندگان در نمایشگاه به خرید محصولات شما در میان میلیون‌ها محصولات دیگر با برندهای مختلف باید غرفه‌ای شیک و جذاب داشته باشید.

پس طراحی یک غرفه نمایشگاهی منحصربه‌فرد و جذاب می‌تواند شما را از دیگر غرفه‌ها متمایز کند. با زیباسازی ظاهر غرفه می‌توانید بازدیدکنندگان را به داخل بکشانید. سپس باید مواظب باشید مراجعه‌کنندگان در داخل غرفه احساس راحتی کنند و محصولات شما را خریداری کنند. همچنین طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی به برجسته‌سازی غرفه شما کمک می‌کند. به طوری که بازدیدکنندگان با خروج از نمایشگاه حتی اگر از محصولات شما خریداری نکنند، نام شرکت‌تان در ذهن‌شان می‌ماند.

عوامل موثر بر قیمت غرفه سازی

متراژ غرفه اولین عامل موثر در قیمت نهایی آن است. هرچه غرفه بزرگ‌تر باشد، هزینه‎‌ای که باید برای آن پرداخت کنید هم بیشتر می‌شود. نوع محصولاتی که در غرفه عرضه می‌شود هم می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. اگر قرار است در غرفه شما محصولاتی با برند معتبر و محبوبیت بیشتر ارائه شود، باید برای ایجاد ظاهری جذاب از مواد اولیه مرغوب‌تری هم استفاده شود. در این صورت قیمت غرفه سازی افزایش می‌یابد.

علاوه‌بر طراحی دیوارهای غرفه، تجهیزات دیگری که برای حمل و نقل و نصب آن و یا تزئین استفاده می‌شود هم هزینه‌هایی اضافی در پی دارند. هرچه تجهیزات اضافی بیشتری مانند مبلمان، منابع نوری گران‌ قیمت مثل لوستر و المان‌هایی مانند مجسمه و... در غرفه قرار دهید، باید هزینه بالاتری بپردازید. گاهی محل برگزاری نمایشگاه هم می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا متراژ غرفه‌ای که برای هر شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران و ایران بیوتی اختصاص می‌یابد ممکن است با سایر نمایشگاه‌ها متفاوت باشد.

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مواد شوینده آرایشی و بهداشتی

فرارنگ با سابقه درخشان در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، آماده ارائه خدمات خود به شرکت‌های فعال در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی می‌باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن نیازها و سلایق شما، غرفه‌ای منحصر به فرد و متناسب با برندتان طراحی و اجرا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر طراحی نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته مرکز نمایشگاهی سئول به وب‌سایت https://fararangco.com/ مراجعه کنید و جهت مشاوره رایگان، با شماره‌های 88515829-021 88515830-021 09122115018 تماس بگیرید.

سخن پایانی

جذابیت غرفه احتمال جذب بازدیدکنندگان را افزایش می‌دهد. طراحی غرفه نمایشگاهی مدرن می‌تواند به ارتقا و توسعه کسب و کار شما کمک کند و باعث تسریع پیشرفت‌تان شود. ایجاد ارتباط موثر و دو طرفه با مشتریان در غرفه‌های نمایشگاهی می‌تواند باعث افزایش فروش شود. از عوامل موثر بر قیمت غرفه‌سازی می‌توان به مواد اولیه، متراژ و چگونگی تزئین اشاره کرد. تیم فرارنگ دارای چندین سال سابقه و تجربه در زمینه طراحی غرفه‌های نمایشگاهی با بهره‌گیری از جدیدترین ایده‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل