اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302177908821782
در دسترس نیست

هزینه انجام لمینت چقدر است؟

کد: 140302177908821782

، (اخبار رسمی): ما در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین متخصص لمینت در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم. در دنیای امروز، لمینت دندان از جمله پرطرفدارترین متدهای زیبایی برای دندان ها محسوب می شود.

هزینه انجام لمینت چقدر است؟
هزینه انجام لمینت چقدر است؟

بهترین متخصص لمینت در اصفهان

ما در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین متخصص لمینت در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم. در دنیای امروز، لمینت دندان از جمله پرطرفدارترین متدهای زیبایی برای دندان ها محسوب می شود. بسیاری از افراد مشهور از این کار زیبایی استفاده کرده اند.  جالب است بدانید که لمینت دندان، جزو یکی از امن ترین روش های زیبایی می باشد. همچنین طول عمر بالایی نیز دارد. بسیاری از افراد از لمینت به منظور اصلاح طرح لبخند استفاده می کنند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید، برای آشنایی بیش تر با لمینت و انواع آن، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

هزینه انجام لمینت چقدر است؟

هزینه انجام لمینت دندان یکی از مهم ترین عوامل در نوع انتخاب برای بسیاری از افراد است. لمینت دندان یک روش زیبایی دندان است که به کمک آن می‌ توان دندان‌ های پوسیده، خراب و نامنظم را به شکلی زیبا و جذاب درمان کرد. قیمت لمینت دندان از متخصص به متخصص و همچنین از منطقه به منطقه متفاوت است و به عوامل زیادی مانند مهارت و تجربه پزشک، انجام خدمات پیش از درمان و مرحله بازدید از پزشک بستگی دارد.

علاوه بر هزینه خدمات دندانپزشکی، باید هزینه های اضافی را نیز مدنظر قرار داد. برای مثال، لازم است که قبل از شروع درمان، به پیش از درمان با دندانپزشک خود مشورت کنید و با هزینه های اضافی مانند تست های ویژه برای درمان لمینت دندان و میزان تسلط پزشک اطلاعات کاملی کسب کنید. علاوه بر هزینه های خوده لمینت، باید به هزینه های دیگر نیز توجه کرد. برای مثال برخی از بیماران باید قبل از انجام لمینت دندان، درمان‌ های دهانی دیگری مانند نرم شدن لثه یا تعویض روکش دندان انجام دهند. هزینه های پس از درمان نیز در تعیین هزینه تاثیر مهمی دارد.

فرق لمینت با کامپوزیت دندان

لمینت از پورسلین یا سرامیک ساخته شده اند، در حالی که کامپوزیت از چسب و رزین ساخته می شوند. لمینت به دندان ها چسبیده و به شکل دائمی روی دندان ها قرار می گیرند، در حالی که کامپوزیت به شکل مایع به دندان ها اعمال می شوند و سپس با استفاده از یک لامپ UV به شکل سفت و محکم درآمده و به دندان چسبیده می شوند.

اجرای لمینت نیاز به دو یا سه جلسه دارد. در جلسه اول، دندان ها برای قرار دادن لمینت آماده می شوند و در جلسه دوم، لمینت به دندان ها چسبانده می شوند. اما کامپوزیت در یک جلسه قابل اجرا هستند و به دندان ها اعمال می شوند.

لمینت به شکل دائمی به دندان ها چسبیده و قابل تعویض نیستند. در حالی که کامپوزیت قابل تعویض هستند و می توان آن ها را در صورت نیاز تغییر داد.

لمینت در صورت خراب شدن، قابل تعمیر نیستند و باید کاملا جایگزین شوند. اما کامپوزیت در صورت خراب شدن، قابل تعمیر هستند و می توان آن ها را تعمیر کرد.

لمینت مقاومت خوبی در برابر لکه دیدگی دارند و رنگ آن ها به مدت طولانی حفظ می شود. اما کامپوزیت به راحتی قابل لکه دیدگی هستند و رنگ آن ها ممکن است با گذر زمان تغییر کند.

لمینت پایداری بالایی دارند و تا 10 سال می توانند به شکل مناسبی بر روی دندان ها باقی بمانند. اما کامپوزیت پایداری کمتری دارند و ممکن است به مدت 3 تا 5 سال باقی بمانند.

لمینت به دندان ها آسیب کمتری وارد می کنند و در صورت نصب صحیح، به سلامت دندان ها آسیب نمی رسانند. اما کامپوزیت ممکن است باعث خراشیدگی و آسیب دیدگی دندان ها شوند.

کلام آخر

لمینت دندان از جمله روش های زیبایی و ترمیمی برای دندان ها می باشد. شما با استفاده از روکش های لمینت، می توانید نواقص دندانی خود را بپوشانید. همچنین لمینت ها دارای انواع متفاوتی می باشند و هر کدام از انواع آن، دارای ویژگی های مختص به خود می باشد. توجه داشته باشید که معمولا برای جایگذاری لمینت ها، مقداری از مینای دندان ها را تراش می دهند. این کار به منظور قرار گیری درست و صحیحی لمینت ها انجام می شود.

ما در این مقاله بهترین متخصص لمینت در اصفهان را به شما عزیزان معرفی کردیم. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم. شما عزیزان می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را با ما از طریق سایت ایران دنتال در میان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان