اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045600617106

ارائه خدمات آنالیز HPLC در شرکت آرک زیست آزما

کد: 140010045600617106

https://bit.ly/3mwqpqr

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به نیاز جامعه پژوهشی کشور و تقاضای بالای دانشجویان در جهت استفاده از ظرفیت های آنالیزی به خصوص تست های HPLC ، شرکت آرک زیست آزما بخشی از ظرفیت و توان دستگاهی خود را به ارائه خدمات پژوهشی به پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور اختصاص داده است.

ارائه خدمات آنالیز HPLC در شرکت آرک زیست آزما
خدمات آنالیز HPLC در شرکت آرک زیست آزما

با توجه به افزایش ظرفیت آنالیز HPLC ایجاد شده در سال جاری، بخشی از این ظرفیت جدید به ارائه خدمات پژوهشی با تخفیف های ویژه دانشجویی اختصاص یافته است.

شرکت آرک زیست آزما به عنوان آزمایشگاه همکار غذا و دارو و یکی از آزمایشگاه های با سابقه در زمینه کنترل کیفی فراورده های دارویی دارای تجربه، پرسنل توانمند و تجهیزات پیشرفته ای در زمینه آنالیز دستگاهی بویژه روش های کروماتوگرافی می باشد.

این ظرفیت شامل دستگاه های کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا ( HPLC ) با تنوع بالایی از ستون ها و حلال‌ها، دتکتورها و ویژگی های مورد نیاز جهت انجام خدمات کنترل کیفی فراورده های بیولوژیک بوده و به علت حجم بالای درخواست های صنایع دارویی و سازمان غذا و دارو تاکنون این ظرفیت به طور کامل به انجام آزمایشات دارویی و خدمات B2B اختصاص یافته بود.

اما با توجه به درخواست های متعدد جامعه پژوهشی برای آنالیز HPLC و با توجه به افزایش ظرفیت ایجاد شده در سال جاری، بخشی از این ظرفیت جدید آنالیزی به انجام آنالیز های پژوهشی با تخفیف های ویژه دانشجویی اختصاص یافته است.

دانشجویان عزیزی که نیازمند به انجام فرایندهای آنالیزی، شناسایی، جداسازی ترکیبات شیمیایی و خدماتی نظیر نقشه برداری پپتیدی، بررسی خلوص پروتئین ها و فرآورده‌های بیولوژیک هستند میتوانند از طریق فرم درخواست انجام تست در سایت آزمایشگاه کنترل کیفی آرک زیست آزما درخواست خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است که آرک زیست آزما یکی از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور بوده و دانشجویان و پژوهشگران میتوانند از تخفیف های این شبکه برای دریافت خدمات HPLC آرک زیست آزما استفاده نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک زیست آزما

شرکت آرک زیست آزما، مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی دارویی است که به عنوان آزمایشگاه مورد تایید و همکار سازمان غذا و دارو در حوزه فراورده های بیولوژیک و نوترکیب فعالیت مینماید. عمده فعالیت آرک زیست آزما انجام آزمون‌های کنترل کیفی برای شرکت های دارویی و پژوهشگاه های فعال در حوزه بیومدیکال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش