اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302107903522768
در دسترس نیست

نورپردازی نمایشگاه ماشین

کد: 140302107903522768

، تهران , (اخبار رسمی): اهمیت و نقش نورپردازی در نمایشگاه‌های اتومبیل بسیار زیاد است ؛ نورپردازی اصولی می‌تواند تاثیر بالایی روی نمایش بهتر خودروها داشته باشد ، بنابراین از انتخاب درست و هوشمندانه برای خرید چراغ غافل نشوید.

نورپردازی نمایشگاه ماشین
نمایشگاه کرمان موتور / تهران / تامین و اجرای سیستم های روشنایی : مهندسی روشنایی نورا

نکته‌ای که اغلب افراد را نسبت به تعریف اهمیت طراحی روشنایی نمایشگاه‌ها درگیر خود می‌کند، مربوط به بحث تاثیراتی است که نورپردازی می‌تواند در نمایش خودروها داشته باشد...

تاثیر نورپردازی در نمایشگاه ماشین

نکته‌ای که اغلب افراد را نسبت به تعریف اهمیت برای طراحی روشنایی نمایشگاه‌ها درگیر خود می‌کند، مربوط به بحث دلایل و تاثیراتی است که نورپردازی می‌تواند در نمایش خودروها داشته باشد. در وهله اول باید به این مورد اشاره کرد که نورپردازی می‌تواند به مشتری در مشاهده بهتر جزئیات یک خودرو کمک کند. در حقیقت زمانی که نور از جهت درست و با توجه به ساختار خودرو تابیده می‌شود، می‌تواند مسیر حرکت چشم مشتری را کنترل نموده و به قسمت دلخواه سازنده هدایت کند.
 فاکتور بعدی در رابطه با استفاده از نورپردازی موثر در نمایشگاه خودرو، می‌تواند مربوط به نمایش رنگ در بهترین و در عین حال طبیعی‌ترین حالت ممکن باشد. زمانی که نور با دمای رنگی مناسب به خودرو تابیده می‌شود، جزئیات در حالت بهتری نمایش داده شده و رنگ خودرو تغییری پیدا نمی‌کند. از این رو بهره‌گیری از عملکرد پروژه‌های نورپردازی نورا در زمینه طراحی روشنایی گالری ماشین، کمک بسیاری در دستیابی به بهترین نتیجه خواهد کرد.

فاکتورهای مهم در طراحی نورپردازی نمایشگاه ماشین

- زاویه نور در روند نمایش خودرو می‌تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. با توجه به اینکه سیستم‌های نوری متنوعی برای نورپردازی نمایشگاه ماشین طراحی شده، بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم زاویه برای آن‌ها تعریف شده باشد.

- با وجود اینکه نور زرد برای نورپردازی یک محیط، عاملی برای لوکس شدن آن است، باید در نظر داشت که در رابطه با نمایشگاه ماشین، نور حتما باید در طیف سفید و از انواع مهتابی باشد. زیرا این نوع نور از ایجاد تغییرات رنگی جلوگیری می‌کند و همچنین می‌تواند تمرکز بیشتری به دیده شدن ماشین‌ها بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسی روشنایی نورا

مهندسی روشنایی نورا به پشتوانه تجارب خود در زمینه تامین و تولید محصولات روشنایی در پروژه های بزرگ ساختمانی و با بهره گیری از مهندسین معمار و بروزترین متدهای روشنایی و نورپردازی، تلفیق بدیعی از نورپردازی و معماری ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید