اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205307446722883
در دسترس نیست

بهترین مینی سریال های خارجی بر اساس امتیاز imdb

کد: 140205307446722883

، اصفهان , (اخبار رسمی): بهترین مینی سریال نت فلیکس، اچ بی او و .. که می توانید اوقات فراغت خود را با آن پر کرده را اینجا ببینید. این مطلب به معرفی برترین مینی سریال های جدید با بیشترین امتیاز imdb پرداخته است.

بهترین مینی سریال های خارجی بر اساس امتیاز imdb
بهترین مینی سریال های خارجی بر اساس امتیاز imdb

مینی‌سریال‌ها در واقع حد واسط فیلم سینمایی و سریال‌های بلند هستند و دارای داستان‌های جذاب و شخصیت‌های پیچیده اند که با زمان کمی به محبوبیت بالایی دست‌یافته‌اند. یکی از مزایای این نوع سریال‌ها، محدودیت زمانی آن‌هاست که باعث می‌شود داستان‌ها، روایت و تکامل شخصیت‌ها به صورت مختصر و مفید‌تری ارائه شود. همچنین، حتی با تماشای یک بار، به راحتی می‌توان متوجه شد که این سریال‌ها به پایانی رضایت‌بخش دست‌یافته‌اند. در مقابل، تماشای سریال‌های چندفصلی با قسمت‌های بسیار طولانی، زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و در فیلم‌ها نیز فرصت کافی برای شرح کامل تمام ابعاد داستان وجود ندارد. در این مطلب، قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از بهترین مینی‌سریال‌ها از دیدگاه IMDB و تماشاگران آشنا کنیم. آیا می‌خواهید اوقات فراغت خود را با لذت بیشتری سپری کنید؟ با ما همراه شوید تا با بهترین مینی‌سریال‌ها با امتیازهای بالا آشنا شوید.

سریال کوتاه "Sharp Objects" (چیزهای تیز) امتیاز IMDB به این سریال: 8.1

تاریخ ساخت: ۲۰۰۶

تعداد اپیزود‌ها: ۸

بی‌تردید، "چیزهای تیز" (Sharp Objects) یکی از بهترین مینی‌سریال‌هاست که می‌توانید تماشا کنید. این مجموعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است و شامل ۸ قسمت در یک فصل می‌باشد. این سریال نمایشی بر اساس یک رمان با همین عنوان است و داستان یک جنایت قتل را به تصویر می‌کشد. بازیگر اصلی این سریال، ایمی آدامز است. او نقش یک زن را بازی می‌کند که به خانه‌ی زادگاه خود باز می‌گردد تا گزارشی از قتل یک دختر جوان تهیه کند. در کنار مشکلات شخصی خود، او به تدریج با رازهای پنهانی آشنا می‌شود. اگر به دنبال یک سریال جذاب و پرهیجان هستید که به راحتی از ذهنتان پاک نشود، حتماً این مینی‌سریال را تماشا کنید. با اطمینان می‌توانید پس از تماشای این مجموعه پرطرفدار، آن را به دیگران نیز توصیه کنید.

Unorthodox (غیر مؤمن) امتیاز IMDB به این سریال: ۸

تاریخ تولید: ۲۰۲۰

تعداد اپیزود‌ها: ۴

اگر بخواهیم "غیر مؤمن" را به اختصار بیان کنیم، باید بگوییم کوتاه، اثرگذار، منحصربه‌فرد و جذاب. این سریال ۴ قسمتی، تولیدی از نتفلیکس می‌باشد و امتیاز بالایی که در IMDB به دست آورده است، باعث شده تا در فهرست ۱۰ مینی‌سریال محبوب و ارزش‌مند برای تماشا قرار گیرد. این مینی‌سریال فقط از ۴ قسمت تشکیل شده است و داستان جوان یهودی ۱۹ ساله را به تصویر می‌کشد که تلاش دارد از محیط خانوادگی و زندگی‌ای که برایش تعیین شده فرار کند. تماشای این مجموعه تجربه‌ای جذاب و لرزاننده را به ارمغان می‌آورد و به موضوع بسیار مهمی پرداخته است که پیش از این به اندازه کافی مورد بحث قرار نگرفته بود.

مینی‌سریال چرنوبیل امتیاز IMDB به این سریال: ۹.۴

تاریخ تولید: ۲۰۱۹

تعداد اپیزود‌ها: ۵

چرنوبیل یکی از بزرگترین فاجعه‌های انسانی است. مینی‌سریالی که بر اساس این حادثه تولید شده، از بهترین اثرهای رسانه‌ای به حساب می‌آید. این مجموعه یکی از برترین مینی‌سریال‌ها به لحاظ امتیاز IMDB و انطباق با سلیقه تماشاگران می‌باشد. این مینی‌سریال به طور کامل در ۵ قسمت به تصویر کشیده شده و طیف وسیعی از حادثه هسته‌ای چرنوبیل و پیامدهای پس از آن را به یک روایت منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. تمرکز بر جزئیات، ارائه دقیق اطلاعات و مدارک مؤثر، باعث می‌شود که دانش شما درباره این حادثه تاریخی از آنچه که افرادی که به صورت مستقیم این رویداد را شاهد بوده‌اند، بیشتر باشد.

برترین مینی‌سریال‌ها از دیدگاه تماشاگران

مینی ‌سریال مجنون (Maniac) امتیاز IMDB به این سریال: ۷.۷

تاریخ تولید: ۲۰۱۷

تعداد اپیزود‌ها: ۱۰

یکی دیگر از موارد موجود در فهرست بهترین مینی‌سریال‌های اخیر، "مجنون" (Maniac) است. این مجموعه در یک فصل با ۱۰ قسمت به نمایش گذاشته شده و بازیگرانی چون اما استون و جوناه هیل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این سریال در یک جهان موازی جریان دارد، جهانی که تاریخچه دهه ۸۰ میلادی را به همراه عناصر علمی و تخیلی به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های اصلی این مجموعه در یک آزمایش دارویی غیرمعمول شرکت می‌کنند که وعده داده شده است هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت و تمام مشکلات آن‌ها را حل خواهد کرد. ژانر این سریال شامل کمدی، درام و علمی-تخیلی است و تماشای آن برایتان لحظات لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد.

سریال کوتاه پاتریک ملروز (Patrick Melrose) تاریخ تولید: ۲۰۱۸

"پاتریک ملروز" یکی از برترین مینی‌سریال‌ها از دیدگاه تماشاگران و امتیاز IMDB است. شخصیت "پاتریک ملروز" از جمله شخصیت‌های بارز و معروف داستان‌های معاصر محسوب می‌شود. این مجموعه، داستان زندگی مرد جوانی را روایت می‌کند که سعی می‌کند با راه‌هایی کمی غیرمعمول، به مشکلات روحی و تلاطم‌های ذهنی خود پایان دهد. این مینی‌سریال بر اساس مجموعه‌ی پنج جلدی از رمان ساخته شده است. بازیگر معروف بریتانیایی، بندیکت کامبربچ، نقش اصلی را در این سریال بازی می‌کند.

برترین مینی‌سریال‌ها بر اساس امتیازها در IMDB

مینی‌سریال نگهبانان (Watchmen) امتیاز IMDB به این سریال: ۸.۱

تعداد اپیزود‌ها: ۹

اگر به علاقه‌مندان ژانرهای جنایی و معمایی تعلق دارید، "نگهبانان" (Watchmen) یکی از بهترین مینی‌سریال‌هایی است که می‌توانید تماشا کنید. همانند بسیاری از مینی‌سریال‌های محبوب، این مجموعه نیز بر پایه یک کتاب ساخته شده است. اما در عین حفظ اصول نوستالژی کتاب، تلاش شده است تا عناصر جدیدی به داستان اضافه شود. در این سریال، به دنیایی موازی با تاریخی متفاوت وارد می‌شوید، جایی که افراد مشهور به عنوان قهرمان‌ها به جای شهاب‌پیمایان، به عنوان خارج‌شوندگان معروف هستند. این مجموعه در مقایسه با سریال‌های دیگری که پیش‌تر معرفی کرده‌ایم، طولانی‌تر است، اما تماشای تلاش قهرمانان داستان برای مقابله با نابرابری‌های نژادی و اجتماعی بسیار جذاب است.

مینی ‌سریال گامبی وزیر (The Queen's Gambit) امتیاز IMDB به این سریال: ۸.۶

تعداد اپیزود‌ها: ۷

یکی دیگر از تولیدات نتفلیکس که در فهرست بهترین مینی‌سریال‌ها قرار گرفته، "گامبی وزیر" (The Queen's Gambit) است. در صورتی که به دنبال چند مینی‌سریال محبوب و دیدنی هستید، این مجموعه را به لیست تماشاهایتان اضافه کنید. در این درام تاریخی، داستان زندگی دختر جوان و یتیمی را دنبال می‌کنید که پس از یادگیری بازی شطرنج، به طرز شگفت‌آوری در این ورزش تبدیل می‌شود. آیا فکر می‌کنید شطرنج می‌تواند هیجان‌انگیز باشد؟ این سریال قطعاً نظرتان را تغییر خواهد داد.

مینی‌سریال "وقتی آنها ما را می‌بینند" امتیاز IMDB به این سریال: ۸.۹

وقتی آنها ما را می‌بینند یا "When They See Us" یکی از برترین مینی‌سریال‌ها از دیدگاه بینندگان و IMDB با امتیاز ۸.۹ است. این سریال بر اساس یک داستان واقعی تولید شده است، که پنج نوجوان از اقوام سیاهپوست و لاتین به اشتباه به جرم یک حمله وحشیانه در محله‌ی سنترال پارک محکوم می‌شوند. آیا این نوجوانان از این کابوس نجات پیدا می‌کنند؟ بله، اما با چه هزینه‌ای؟ پس از انتشار، این مجموعه با استقبال بزرگی مواجه شد و تأثیر قابل‌توجهی روی مخاطبان خود داشت.

مینی‌سریال پاپ جوان (The Young Pope) امتیاز IMDB به این سریال: ۸.۳

تاریخ تولید: ۲۰۱۶

"The Young Pope" یکی از منحصر به فردترین و به طور قطع یکی از بهترین مینی‌سریال‌هایی است که می‌توانید تماشا کنید. حتی قبل از پخش، این مجموعه توانسته بیشترین تعداد طرفدار را به خود جذب کند. کی نمی‌خواهد داستان یک پاپ جوان و اولین پاپ آمریکایی جهان، با بازی جود لا را دست ندهد؟ ژانر این مجموعه درام است، اما طنزهای زیرسطحی آن به آن جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد. چه تأثیری قوانین دینی قدیمی در زندگی مدرن امروزی دارند؟ با توجه به نام و توضیحاتی که از این سریال آمده، توقعات مخاطبان نسبت به آن تا حدی متفاوت بود؛ اما این مجموعه به طور واقعی از این تصور فراتر رفته و تعداد زیادی از بینندگان را به خود جلب کرده است. بهترین مینی‌سریال‌ها

مینی‌سریال "۱۱.۲۲.۶۳" "۱۱.۲۲.۶۳" شاید یک نام غیرمعمول و عجیب برای یک مینی‌سریال به نظر برسد؛ اما مطمئناً با یکی از بهترین مینی‌سریال‌ها مواجه هستید که قطعاً ارزش تماشا دارد. ژانر این مجموعه درام، تاریخی و رازآلود است و در ۸ اپیزود ارائه شده است. داستان به یک معلم دبیرستانی مرتبط می‌شود که به گذشته باز می‌گردد تا از ترور جان اف کندی جلوگیری کند. با تماشای این سریال، در یک سفر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده با شخصیت اصلی داستان همراه می‌شوید.

مینی‌سریال بیگانه (The Outsider) امتیاز IMDB به این سریال: ۷.۷

تاریخ تولید: 2020

تعداد قسمت‌ها: ۱۰

بیگانه یا "Outsider" یکی از بهترین سریال‌های کوتاه با امتیاز بالا برای طرفداران ژانر جنایی است. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه، به نظر منتقدان و مخاطبان، بازی بی‌نظیر بازیگران و سبک کارگرانی ریچارد پرینس است. این سریال در سال ۲۰۲۰ توسط شبکه تلویزیونی HBO پخش شد و شامل ۱۰ قسمت می‌شود. داستان با وقوع یک قتل وحشتناک جوان آغاز می‌شود که به تحقیق پلیسی منجر می‌شود، اما این پرونده با سایر جرم‌ها اختلاف دارد. در این موقعیت، عوامل فراطبیعی نیز در بازی هستند. این موقعیت باعث می‌شود که یک کارآگاه با تجربه و یک محقق مسائل فراطبیعی با چالش‌هایی مواجه شوند که زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند. این سریال موفق برگرفته از یکی از رمان‌های معروف نویسنده مشهور استفن کینگ است و با تماشای آن، تجربه‌ای از جرم و جنایت، ترس، هیجان و درام با عناصر روانشناختی خواهید داشت.

سیاره‌ی زمین (Planet Earth) امتیاز IMDB به این سریال: ۹.۴

سال تولید: ۲۰۰۶

تعداد قسمت ها:۱۱

سیاره زمین سریالی است که ساخت آن حدود ۵ سال به طول انجامیده است. این مستند جذاب را می توان یکی از پر هزینه ترین سریال هایی دانست که تا کنون ساخته شده است. هر قسمت از این مینی سریال ۵۰ دقیقه است. درهر قسمت، یک نمای کلی از یک زیستگاه یا محل سکونت روی سیاره زمین نشان داده می شود. برای ساخت این مجموعه از ۴۰ دوربین فیلم برداری در ۲۰۰ نقطه دنیا استفاده شده است. عوامل این سریال موفق شدند جوایز متعددی مانند جایزه امی، پیبادی و یک جایزه هم از انجمن سلطنتی تلویزیون دریافت کنند.

مینی سریال maid ( خدمتکار) امتیاز IMDB به این سریال: ۸.۵

سال تولید: ۲۰۲۱

تعداد قسمت‌ها: ۱۰

مینی سریال "مید" اقتباسی از رمان پرفروش "کار سخت، حقوق پایین و اراده مادر برای بقا" منتشر شده در نیویورک تایمز است. این مجموعه داستان زندگی یک مادر جوان را به تصویر می‌کشد که به منظور تامین زندگی خود و نوزادش مجبور به پذیرش شغل خدمتکاری می‌شود. درباره این مینی سریال برجسته در IMDB آمده است: "بر اساس وقایع واقعی که کسی به سخن نمی‌آورد." این داستان به رغم اجزای احساسی تراژیک، به قدری زنده و جذاب است که از تماشای آن سخن نیست.

این سریال به موضوع قربانیان تجاوز جنسی تمرکز دارد و در ژانر جنایی واقعی قرار دارد. این اثر نه تنها توانسته امتیاز بالایی از کاربران و منتقدان در IMDB به دست آورد، بلکه به عنوان یکی از بهترین مینی‌سریال‌های تا کنون تولید شده شناخته می‌شود. این سریال موفقیت‌آمیز بوده و برای ۴۰ جایزه مختلف نامزد شده است و از آن‌ها ۶ جایزه را به خانه برده است.

منبع: بهترین مینی سریال ها با بیشترین امتیاز imdb کانال تخفیف

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر