کد: 139312234570243

شاهین طبری مؤسس چارگون، میهمان چهارمین رویداد بیست تا سی

کد: 139312234570243

https://goo.gl/fM4QZD

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسس و مجری رویداد بیست تا سی از شاهین طبری، مؤسس و رییس هیأت مدیره شرکت چارگون به عنوان میهمان چهارمین رویداد «بیست تا سی» نام برد و گفت: در این نشست امیر مهرانی، مربی تحول فردی و سازمانی نیز درباره اهمیت شناخت توانایی‌ها در بیست تا سی‌ سالگی سخن خواهد گفت.

شاهین طبری، مؤسس و رییس هیأت مدیره شرکت چارگون

«بیست تا سی» رویدادی است که در آن میهمانان در فضایی دوستانه خاطرات، تجربیات، شکست‌ها و موفقیت‌های خود و درس‌هایی را که در بیست تا سی سالگی آموخته‌اند، با حاضرین در میان می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی وبسایت «بیست تا سی»، چهارمین رویداد بیست تا سی سالگی با حضور شاهین طبری، مؤسس و رییس هیأت مدیره شرکت چارگون و امیر مهرانی، مربی تحول فردی و سازمانی، اول مردادماه 1394 برگزار می‌شود.

محمد نجفی، مؤسس و مجری رویداد «بیست تا سی» با بیان اینکه تلاش ما این است که در هر رویداد میزبان یک فرد موفق باشیم تا با انتقال تجربیات وی به مخاطبان، زمینه‌ای را برای پیشرفت و توسعه فردی آنها مهیا کنیم، گفت: در نشست‌های قبلی، فرزین فردیس، مدیرعامل شرکت سامانه‌های ارتباطی پارس (پارس سامان)، رحیم فرضی‌پور، مدیر مؤسسه آموزش عالی آزاد بهار (مرکز تخصصی آموزش مدیریت MBA و DBA) و شهین اعوانی، دکترای فلسفه از دانشگاه بن آلمان و معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران حضور داشته‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت این دوران در زندگی هر فرد افزود: بسیاری از مهمترین اتفاقات زندگی در این بازه زمانی اتفاق می‌افتند، چیزهایی مانند انتخاب رشته، ازدواج، انتخاب شغل و ... که تا سال‌ها و گاه تا پایان عمر، تأثیر خود را بر زندگی ما حفظ می‌کنند.

مؤسس و مجری رویداد بیست تا سی در ادامه گفت: «بیست تا سی» پروژه‌ای غیرانتفاعی است برای همه آن‌هایی که در بیست تا سی سالگی عمر می‌گذرانند و مشتاق یادگیری، رشد و توسعه فردی، ارتقاء کیفیت زندگی خود و دیگران هستند. مخاطبان اصلی این رویداد، بیست تا سی ساله‌ها هستند تا این فرصت را بیایند که از تجربه‌های افراد موفق در حوزه‌های گوناگون بیاموزند یا الهام بگیرند.

وی تأکید کرد: میهمانان این برنامه در فضایی دوستانه خاطرات، تجربیات، شکست‌ها و موفقیت‌های خود و درس‌هایی را که در بیست تا سی سالگی آموخته‌اند، با حاضرین در میان می‌گذارند.

چهارمین رویداد «بیست تا سی» با حضور شاهین طبری، مؤسس و رییس هیأت مدیره شرکت چارگون و امیر مهرانی، مربی تحول فردی و سازمانی  و با حمایت رسانه‌ای سایت وب‌یاد و همکاری کافه آی تی در روز پنج‌شنبه، اول مردادماه 1394 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بیست تا سی به نشانی www.20ta30.com مراجعه کنند یا  این رویداد را در اینستاگرام و آپارات دنبال کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست‌تاسی

«بیست تا سی» پروژه‌ای است غیرانتفاعی برای همه آن‌هایی که در بیست تا سی سالگی عمر می‌گذرانند و مشتاق یادگیری، رشد و توسعه فردی، ارتقاء کیفیت زندگی خود و سایرین و آماده شدن برای آینده‌ای تاحدممکن شگفت‌ انگیزند.

لینکهای مرتبط:
http://www.instagram.com/20TA30
صفحه اختصاصی رویداد بیست تا سی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
http://www.aparat.com/20TA30
صفحه اختصاصی رویداد بیست تا سی در آپارات
http://www.20ta30.com
نشانی وبسایت رویداد بیست تا سی
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش

رویدادمرتبط:

| چهارمین رویداد «بیست تا سی» با حضور شاهین طبری، مؤسس و رییس هیأت مدیره شرکت چارگون و امیر مهرانی، مربی تحول فردی و سازمانی