اطلاعات تماس
  • 071322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107106749621696
در دسترس نیست

فروشگاه اینترنتی کشاورزی اگری راز, فروش سم و کود کشاورزی

فروشگاه اینترنتی کشاورزی اگری راز

کد: 140107106749621696

، (اخبار رسمی): در اصول مبارزه با حشرات, نکته ای که همیشه باید در نظر داشت آینده نگری به منظور حفظ تعادل مطلوب طبیعی و صرفه اقتصادی مبارزه با آفات است . برای کلیه آفات باید آستانه زیان اقتصادی وسطح زیان اقتصادی مشخص گردد.

فروشگاه اینترنتی کشاورزی اگری راز
سم و کود متنوع از معتبرترین برنده ای داخلی و وارداتی با اگری راز
فروشگاه اینترنتی کشاورزی اگری راز
سم و کود کشاورزی با معتبرترین برند های داخلی و وارداتی همراه با مشاوره رایگان

فروشگاه اینترنتی کشاورزی اگری راز, بزرگترین فروشگاه سم و کود کشاورزی از معتبرترین برند های داخلی و وارداتی

اصول مبارزه با حشرات به طور کلی بر دو اصل استوار است:
کنترل طبیعی که در آن عوامل طبیعی دیگر غیر از انسان در جلوگیری ازطغیان آفات دخالت دارند. انسان در این نوع مبارزه نقش عمده ای ندارد ولی می تواند آن را با بکاربردن شیوه های فنی و علمی، تقویت یا تسریع نماید و یا اینکه با بی توجهی و بی دقتی در عملیات کشاورزی و کاربرد بی رویه تکنولوژی زراعی، مانع از تأثیر کافی این عوامل گردد.

- مبارزه علمی:

به مبارزه عملی یا کاربردی که در انجام آن انسان به طور مستقیم یا غیر مستقیم دخالت دارد مبارزه عملی یا کاربردی شامل کلیه روشهائی است که انسان بکار می برد تا حشرات موذی و زیان آور را که عوامل طبیعی قادر به مهار آنها نیست تحت کنترل در آورد، این روشها عبارتند از :

  • مبارزات زراعی
  • مبارزه فیزیکی و مکانیکی
  • مبارزه قانونی
  • مبارزه بیولوژیک
  • مبارزه شیمیائی

در بکاربردن هریک از این روشها نکته ای که همیشه باید در نظر داشت آینده نگری به منظور حفظ تعادل مطلوب طبیعی و صرفه اقتصادی مبارزه با آفات است . برای کلیه آفات باید آستانه زیان اقتصادی وسطح زیان اقتصادی مشخص گردد. بدین ترتیب که به صرف مشاهده کوچکترین آثار خسارت و یا حشره عامل ، نبا باد اقدام به عملیات مصنوعی مبارزه ، بخصوص کاربرد مواد شیمیائی آفت کش نمود . بلکه با با ارزش اقتصادی این عملیات با توجه به جمیع جهات مشخص شود.

- مبارزات زراعی:

مبارزات زراعی بر اساس شرایط خاص زندگی یک گونه از حشره آفت از جمله؛ دیا پوز، تغذیه، شرایط مساعد زاد و ولد ، نوع گیاهان زراعتی و شرایط جغرافیائی منطقه پایه ریزی می شوند و در پاره ای از موارد بهترین نتایج را می دهند

- مبارزات فیزیکی و مکانیکی:

جمع اوری با دست قدیمی ترین و ابتدائی ترین راه از بین بردن آفات می باشد و هم اکنون نیز ممکن است در شرایط محدود، مانند جمع آوری آفت ازروی چند بوته ویا چند درخت سیب علیه شته ها وکرم خراط مورد استفاده قرارگیرد. جمع آوری تخم آفاتی مانند ملخ ها ، یکی دیگر از انواع سبارزه با آفات بوده است. سالها قبل، برای مبارزه با ملخ های بوسی، وزارت کشاورزی مردم را تشویق به جمع اوری تخم مسلخ ها می کرد و آن را از آنها خریداری می نمود. استفاده از انواع و اقسام ماشینهای جمع آوری حشرات ، باند های مخصوصی که برای جمع آوری لارو کرم سیب اطراف تنه درختان می بندند ، کندن گودالها برای جمع آوری و دفن ملخ های مهاجر که در گذشته عمل میشد، از آن جمله اند. در مورد اخیر در مسیر پوره های بلخ دریائی یا ماخ مراکشی گودالهائی به عرض حدود ۷۰ سانت، عمق یک متر، وطول ۳ تاه مستر حفر می کردند که با نصب صفحات فلزی مانند حلبی و آهن سفید پوره ها را به سمت گودال هدایت می کردند. پس از آنکه گودال به اندازه کافی از سلخ انباشته می شد روی آن ، با خاک و آهک پوشیده می شد.

- مبارزه فیزیکی:

مبارزه بیولوژیک:

در مبارزه بیولوژیکی از دشمنان طبیعی آفات بخصوص عوامل میکربی (پاتوژن ها) ، انگل ها ( پارازیت ها ) و جانوران شکارچی ( پردا تورها) استفاده می کنند. در این طریقه می توان این عوامل را که معمولا در طبیعت وجود دارند حفظ و حمایت نمود و با بکار بردن عملیات عاقلانه زراعی از تلفات شدید آنها جلوگیری کرد. بعلاوه ممکن است بعضی از عوامل میکربی) پارازیت ها و پرداتورهاء را از نقاط دیگر مملکت و یا نواحی دیگر جهان به مناطق جدید منتقل و برای مبارزه با آفات بکار برد.

- مبارزه شیمیایی:

سموم تغذیه ای:

در صورتی روی آفات میتوانند مورد اثر واقع شوند که به طریقی وارد دستگاه ها ضمه بدن بشوند و از طریق تأثیر روی نسوج داخلی سبب تخریب آنها و یاضمن ورود در خون ایجاد اختلالات شدید فیزیولوژیک نموده و بالا باعث از بین رفتن آنها گردند.

سموم تدخینی:

که از طریق نفوذ بخار سمی به داخل منافذ و لوله های تنفسی ، آفات را مسموم می کنند ، لذا باید به صورت گاز یا بخار در آیند . این مواد ممکن است در سیستم تنفسی آفات اختلال ایجاد کنند و یا روی سیستم عصبی اثر بگذارند و یا به طرق دیگر اختلالات فیزیولوژیک ایجاد کنند. سموم تدخینی موقعی مصرف می شوند و بهترین نتیجه را میدهند که آفت در یک محیط محدود و بسته باشد و یا مصنوعة بتوان این محیط را ایجاد نمود

تماسی:

که از طریق تماس بدن آفت با مواد سمی موجب مرگ آن می گردند. این مواد یا روی بافتهای سطحی بدن اثر می گذارند و یا جذب سطحی بدن شده، و روی سیستم های حسی و حرکتی بدن اختلال ایجاد می کنند مانند اغلب سموم کلره و فسفره که باعث تخریب کلی نستراز خون می شوند

جمع بندی:

در بکاربردن هریک از این روشها نکته ای که همیشه باید در نظر داشت آینده نگری به منظور حفظ تعادل مطلوب طبیعی و صرفه اقتصادی مبارزه با آفات است . برای کلیه آفات باید آستانه زیان اقتصادی وسطح زیان اقتصادی مشخص گردد.

برند تجاری اگری راز به عنوان  یک شرکت کاملا مستقل و بدون وابستگی به هیچ نهاد و و ارگانی،  بزرگترین فروشگاه اینترنتی سم و کود کشاورزی در سطح کشور است. طی چند سال اخیر به پشتوانه ی تجربه ای که در بازار عمده فروشی نهاده های کشاورزی داشتیم, تصمیم برآن شد تا کمی با شما کشاورزان و باغداران عزیز نزدیکتر شویم. در این راستا سایتی را با یک تیم مجرب از افراد متخصص در زمینه های کشاورزی کامپیوتر ,گرافیک, بازرگانی و فروش راه اندازی کرده ایم . تا بتوانیم در آن اطلاعات کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و شما نیز از یک فضای تخصصی و حرفه ای جهت خرید نهاده های مورد نظر خود استفاده کنید.

  • فروش انواع سم کشاورزی داخلی و وارداتی
  • فروش انواع کود کشاورزی داخلی و وارداتی

تضمین بهترین قیمت ، ضمانت اصل بودن کالا

https://agriraz.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 071322*****
[نمایش اطلاعات]