اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106256526919235

خرید تلگرام پرمیوم فقط با 99 هزارتومان به صورت قانونی

خرید تلگرام پرمیوم با ارزان ترین قیمت

کد: 140106256526919235

https://bit.ly/3UvWWML

، تهران , (اخبار رسمی): خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس مزایای زیادی برایتان دارد. تلگرام پرمیوم قابلیت‌هایی دارد که دست کاربران را برای فعالیت‌های حرفه‌ای‌تر در تلگرام باز می‌گذارد. این قابلیت‌ها شاید برای کاربران معمولی تلگرام خیلی کاربردی نباشند. فروشگاه بلوباکس امکان خریدی آسان، با قیمتی مناسب و ارزان اراعه می‌کند.

خرید تلگرام پرمیوم با ارزان ترین قیمت
بلوباکس

تلگرام پرمیوم چیست؟

پس از تجربه حضور در فعالیت‌های رمزارزی، مدیر تلگرام از نسخه تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پرمیوم نسخه‌ای از تلگرام است که امکاناتی به‌مراتب بیشتر از تلگرام معمولی دارد. این امکانات شامل کم بودن برخی محدودیت‌های تلگرام برای کاربران و تبلیغات در کنار افزایش حجم و قابلیت‌های تصویری و گرافیکی مختلف هستند. بسیاری از کاربران حرفه‌ای تلگرام به این نتیجه رسیده‌اند که خرید تلگرام پرمیوم با امکانات فوق‌العاده‌اش به نفع آن‌ها است. اما برای خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس باید به دو نکته توجه کنید.

اولاً عرضه تلگرام پرمیوم به‌معنی قطع امکانات و خدمات تلگرام معمولی نیست و مدیر این پیام‌رسان محبوب تداوم خدمات آن را به‌صورت رایگان تضمین کرده است.
ثانیاً شاید خرید تلگرام پرمیوم برای افرادی مناسب است که به‌دنبال قابلیت‌های بیشتر تلگرام هستند. امکانات افزوده تلگرام پرمیوم به این افراد امکان می‌دهد تا از تلگرام برای مقاصد تجاری‌شان بهتر بهره ببرند.

چرا خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس را توصیه می‌کنیم؟

کمترین قیمت: 

به‌جرأت می‌گوییم که فروشگاه بلوباکس بهترین قیمت خرید تلگرام پرمیوم را پیشنهاد می‌کند. در حال حاضر، قیمت خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس 100 هزار تومان است که از قیمت سایر سایت‌های مشابه بسیار کمتر است.

خدمات باکیفیت:

 پاسخگویی مناسب، مراحل آسان خرید تلگرام پرمیوم و پشتیبانی مطلوب، از ویژگی‌های بارز فروشگاه بلوباکس هستند.

اطلاع‌رسانی مناسب:

 خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس با ارائه کردن اطلاعات کاملی درباره محصولات به‌ویژه تلگرام پرمیوم انجام می‌شود. بنابراین، کاربران می‌توانند پس از بررسی کامل اطلاعات و جزئیات محصولات، خریدشان را انجام دهند.

تلگرام پرمیوم نسبت به تلگرام معمولی چه مزایایی دارد؟

کاربران تلگرام پرمیوم تا دو برابر محدودیت کمتری نسبت به کاربران استاندارد دارند. مثلاً محدودیت این کاربران به‌جای پیوستن به 500 کانال عضویت، 1000 کانال است. این موضوع درباره سایر ویژگی‌های تلگرام نیز صدق می‌کند. ازجمله این‌که کاربران با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانند 20 پوشه با 200 چت ایجاد کنند، تا 10 پک استیکر دلخواه را ذخیره و حداکثر 10 چت را پین کنند و به‌جای سه حساب، در مجموع چهار حساب به اپلیکیشن تلگرامشان بیفزایند. به این ویژگی‌ها بایوی طولانی‌تر را در صورت خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس اضافه کنید. علاوه بر این موارد، برخی ویژگی‌های متمایزی که با خرید تلگرام پرمیوم به دست می‌آورید، به شرح زیر هستند.

اتصال به 4 اکانت در هر اپلیکیشن

  • سرعت دانلود بالاتر در هنگام دانلود ویدیوها و فایل‌ها
  • سازماندهی چت‌ها در 20 پوشه تلگرام پرمیوم که هرکدام 200 چت را نگهداری می‌کنند
  • ذخیره 400 GIF و 10 استیکر دلخواه
  • امکان ایجاد زیرنویس‌های طولانی‌تر برای عکس‌ها و ویدیوها
  • امکان تبدیل کردن صدا به متن
  • دسترسی به کتابخانه‌ای از استیکرهای تلگرام پرمیوم با انیمیشن‌های تمام‌صفحه
  • نمایش آیکون پرمیوم در بایو
  • تبلیغات کمتر و آیکون‌های سفارشی بیشتر
  • پشتیبانی از ویدئو در آواتار پروفایل
  • واکنش‌های ایموجی انحصاری و تصاویر نمایه متحرک
  • تغییر دادن چت پیش‌فرض با خرید تلگرام پرمیوم
  • استانداردهای بهینه حفظ حریم خصوصی
  • امکان آرشیو کردن خودکار افراد جدید

دلایل روی آوردن تلگرام به نسخه تلگرام پرمیوم یا اشتراکی چه بوده است؟

تلگرام پرمیوم یا سرویس اشتراکی به‌علت تقاضای زیاد کاربران ایجاد شد. بسیاری از کاربران خواستار کاهش محدودیت‌هایی مثل آپلود فایل دو گیگابایتی بودند؛ اما در صورت کاهش محدودیت برای تمامی کاربران، هزینه‌ سرورهای تلگرام بیش از پیش افزایش می‌یابد و دسترسی به این سرویس غیرممکن می‌شود. به همین علت، تلگرام تصمیم گرفت سرویس پرمیوم را در دسترس کاربرانی قرار دهد که به‌دنبال قابلیت‌های بیشتر و محدودیت‌های کمتری هستند.

برای خرید تلگرام پرمیوم چه باید بکنیم؟

در نسخه‌ای از تلگرام پرمیوم که در گوگل پلی منتشر شده است، امکان خرید اشتراک پرمیوم تنها به‌وسیله پرداخت درون‌برنامه‌ای قابل انجام است؛ اما تلگرام امکان فعال‌سازی اشتراک را با استفاده کردن از رباتی فراهم می‌کند که به این کار اختصاص داده است. در گوشی‌های آیفون نیز از آن‌جایی که تنها نسخه‌ اپ استور ارائه می‌شود، امکان خرید اشتراک با استفاده از ربات وجود نداشته و این کار منحصراً با استفاده از پرداخت درون‌برنامه‌ای اپ‌استور ممکن است. با خرید اشتراک تلگرام در بلوباکس به‌راحتی می‌توانید خریدتان را انجام دهید.

خرید تلگرام فقط با 99 هزارتومان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]