اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051546544585

اولین نمایندگی رسمی شال و روسری فراس آلمان در تهران افتتاح شد

کد: 1394051546544585

http://bit.ly/1IWXjXt

، تهران , (اخبار رسمی): اولین فروشگاه‌های رسمی برند 135ساله آلمانی فراس تولیدکننده شال و روسری جمعه 16مردادماه در مرکز خرید ارگ تجریش، مجتمع تجاری الماس ایران و مجتمع تجاری روشا فرمانیه افتتاح شدند.

ورود رسمی اولین برند شال و روسری به کشور

کارشناسان مد، طراحی‌های فراس را رازآلود، عمیق و در عین حال متنوع تلقی کرده‌اند؛ نکاتی که در داخل کشورمان نیز معیارهای اصلی برای خریداران این نوع محصولات محسوب می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت «ایده مد» نمایندگی رسمی برند فراس آلمان، نخستین فروشگاه‌های شال و روسری برند 135 ساله فراس آلمان جمعه 16 مردادماه در مرکز خرید ارگ تجریش، مجتمع تجاری الماس ایران و مجتمع تجاری روشا فرمانیه به طور رسمی افتتاح شدند.

خرید محصولات شال و روسری همواره از محبوب‌ترین خریدهای بانوان ایرانی محسوب می‌شده است. اما طبق گفته کارشناسان مطرح حوزه پوشاک، این بازار در کشور تا حدودی کساد شده است و بالا رفتن سطح انتظار و تنوع سلیقه باعث شده که خانم‌های ایرانی بیش از گذشته به دنبال خلاقیت و تنوع برای خرید شال و روسری باشند.

این کمپانی تولیدکننده شال و روسری با محور قرار دادن خواسته‌های کلیدی خریداران، یعنی خلاقیت، تنوع و علاوه بر آن شناخت سنت‌ها، در بازار شال، روسری و حتی پانچو تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا شده است. 

خلاقیت در طرح و رنگ شال و روسری در این برند، اولویت اصلی است. به گفته کارشناس برجسته مد کَت مارنل، فراس رنگ‌ها و طراحی‌های منحصربه‌فردی را در تولیداتش به کار می‌برد و این مساله عملا این برند را در دسته برندهای صاحب امضا، در دنیای امروزه تولیدات شال، روسری و پانچو قرار داده است.

فراس با محور قرار دادن شناخت سنت‌ها و بومی‌ترین رسوم مردمان دنیا دست به طراحی محصولاتش می‌زند و تمایل ویژه‌ای به تولید شال و روسری با تم‌های سنتی و طبع مردمان مشرق و کشورهایی نظیر ایران دارد.

به گفته رضا معبودی، مدیر روابط عمومی شرکت ایده مد، فراس اعتبار زیادی در اروپا و آمریکا دارد، به طوری که شال‌های الگوهای مراکشی فراس همچنان در اروپا از پرفروش‌ترین محصولات به شمار می‌روند و روسری‌های طرح سیاره مشتری همواره عنوان زیباترین ترکیب رنگ‌ها را در این نوع محصولات به خود اختصاص داده‌اند. فراس تولیداتش را طوری طراحی می کند که یک خریدار روسری، شال یا پانجو در هر جای دنیا بتواند حس قدم نهادن روی سیاره مشتری و یا راه رفتن در بیابان‌های داغ شمال آفریقا را داشته باشد.

کارشناسان مد، طراحی‌های فراس را رازآلود، عمیق و در عین حال متنوع تلقی کرده‌اند؛ نکاتی که  در داخل کشورمان نیز معیارهای اصلی برای خریداران این نوع محصولات محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده شال، روسری و پانچوهای فراس، از وبسایت fraas.com دیدن کنند.

شعب فراس:

مرکز خرید ارگ تجریش، مجتمع تجاری الماس ایران و مجتمع تجاری روشا فرمانیه

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده مد

نمایندگی انحصاری برند های پوشاک اروپایی در تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس