اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395020155054580

طی گردهمایی 2016 GfK Summit دربخش بازرگانی سفارت اتریش در تهران

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تحقیقات بازار جهان، جزئیات خدمات خود در ایران را اعلام کرد

کد: 1395020155054580

https://goo.gl/r3RDvU

، تهران , (اخبار رسمی): در طی رویدادی که در هفته پایانی فروردین‌ماه امسال در بخش بازرگانی سفارت اتریش در تهران برگزار شد، شرکت تحقیقات بازار آلمانی GfK، یکی از 5 شرکت برتر جهان در زمینه خدمات تحقیقات بازار، جزئیات خدمات جهانی این شرکت را در ایران اعلام کرد.

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تحقیقات بازار جهان، جزئیات خدمات خود در ایران را اعلام کرد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت جی اف کی (GfK)، مهرداد صدری، مدیر دفتر تهران شرکت GfK ابتدا به معرفی کوتاهی از این مجموعه پرداخت و گفت: « شرکت GfK منبع قابل اعتمادی از اطلاعات بازار و مصرف‌کنندگان می باشد که مشتریان خود را قادر می‌سازد هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرند. بیش از سیزده هزار کارشناس تحقیقات بازار ، داده‌های خود را از بازارهای داخلی خود را به GfK تحویل می‌دهند تا گزارش‌هایی علمی و اصولی را از بیش از صد کشور دنیا تولید کنند. به‌طوری‌که با به کارگیری تکنولوژی های خلاقانه و علم پردازش اطلاعات، حجم بزرگی از داده‌ها را به اطلاعاتی هوشمند تغییر داده و مشتریان خود را قادر می‌سازد تا قدرت رقابت خود را افزایش داده و تجربیات و محدوده انتخاب مصرف کنندگان را غنی سازند. »  

وی با بیان اینکه این شرکت در طی تمام تحریم‌های اقتصادی در ایران حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته است، گفت: «شرکت GfK، از سال 1390 در تهران شروع به فعالیت کرده است و تا امروز با 71 کارمند در 21 شهر ایران، اطلاعات دقیقی از بازار خرده‌فروشی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی الکترونیکی، محصولات صوتی و تصویری و محصولات ارتباطی همچون گوشی‌های تلفن همراه را برای اهداف تولید و بازاریابی، فروش و توزیع شرکت‌های طرف قرارداد تهیه کرده است. این شرکت، به واسطه خدمات مطرح خود در سطح جهانی در زمینه تحقیقات بازار، برای ایران به عنوان یک بازار بزرگ در سطح منطقه اهمیت ویژه‌ای قائل است و به همین دلیل تصمیم گرفته تا انواع خدماتی که در بیش از 100 دفتر منطقه ای جهان ارائه می‌شود را به ایران بیاورد.»

در ادامه این رویداد که با حضور مدیران ارشد و فعالان بخش اقتصادی و صنایع مختلف ایران و اروپا برگزار شد، سیلوستر برتولینی، مدیر عامل دفتر ایتالیا و CCO منطقه ای خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه و عضو هیات مدیره GfK Retail & Technology با تشریح تاریخچه  بیش از 80 ساله این شرکت، مهم‌ترین رویدادها و فعالیت‌های این شرکت را از بدو تاسیس تاکنون که دارای بیش از سیزده هزار کارشناس و متخصص در سطح جهان می باشد، مورد بررسی قرار داد.

وی در زمینه ارزش‌ها و فلسفه این شرکت افزود: «در حالی که هوشمند بودن، مرتبط بودن و مورد اعتماد بودن از ارکان اصلی این شرکت می باشد، شور و اشتیاق تک تک افراد تیم، به عنوان موتور محرکه این شرکت به شمار می آید.»

در ادامه این برنامه، داریو پوتینیانو،  مدیرعامل منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا، ترکیه، ایران و پاکستان شرکت GfK، در سخنانی اظهار کرد که امروزه مصرف‌کنندگان، از راه‌های مختلف، تحت تاثیر برندها و محصولات گوناگون قرار می گیرند، و این خود پدیدآورنده فرصت‌ها و به دنبال آن خطرات زیادی برای صاحبان صنایع است. در این میان، شرکت GfK با جمع‌آوری و پردازش مجموعه عظیمی از داده‌ها، اطلاعات هوشمند لازم برای بهره‌برداری از این فرصت‌ها و پرهیز از تهدیدهای موجود را فراهم می‌آورد.

توبیاس شویدلی، مدیر عامل دفتر اتریش و مدیر منطقه‌ای اروپای مرکزی و شرقی و مدیر خدمات پنل‌های مصرف کنندگان، سخنران دیگر رویداد Summit GfK 2016 بود که در طی سخنرانی خود با عنوان «مصرف‌کننده متصل»، (The Connected Consumer)، گفت: «سبک زندگی کنونی مصرف‌کنندگان به گونه‌ای تغییر یافته است که در همه حال از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی متعدد، به تعداد متنابهی از افراد دیگر متصل بوده و تجربیات مختلف خود را در مورد محصولات و کالاها به اشتراک می‌گذارند. مصرف‌کننده متصل، موجودی زنده و همیشه حاضر است و تاثیر شگرفی روی برندهای تجاری می گذارد.»

سپس، سوده حبیبی، مدیر بازرگانی و خدمات مشتریان شرکت GfK در ایران سخنرانی خود را با عنوان «آخرین تحولات بازار محصولات الکترونیکی در ایران» ارائه داد که در طی آن به توان 10 میلیارد دلاری بازار محصولات الکترونیکی ایران و پتانسیل عظیم این بازار برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و مواردی از نشانه‌های رشد سریع بازار را برشمرد. وی همچنین به لزوم تمرکز روی گروه محصولاتی که بیشترین تاثیر را در رشد مثبت بازار دارند اشاره کرده و نیز اذعان داشت که این بازار در ایران در جهت محصولات ممتاز و لوکس در حال رشد و پیشروی است.

در پایان، ایلیاس کرمپویکیس، مدیر بازرگانی منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا، در سخنرانی خود با عنوان «نگاهی به آینده بازار ایران» به مقایسه بازار ایران با کشورهای اروپای غربی پرداخت و  اذعان داشت که بازار ایران، با رشد شهرنشینی همانند سایر نقاط جهان، در زمانی کوتاه در جهت مدرنیزه و دیجیتالی شدن گام خواهد برداشت. وی عنوان کرد که تنها آن دسته از صاحبین صنایع که سرعت یادگیری آنها بیشتر از سرعت تغییر مصرف‌کنندگان هست، قادر به گسترش تجارت خود هستند.

این برنامه که در بخش بازرگانی سفارت اتریش برگزار شد، با پذیرایی از مهمانان برجسته خاتمه یافت. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره GfK به سایت www.GfK.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جی اف کی ایران

تحقیقات بازار در مورد لوازم الکترونیکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]