اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050672135125

حضور در مسابقات کشوری دو و میدانی نونهالان

عرضه محصولات به مالت در 43 باشگاه ورزشی

کد: 1395050672135125

http://goo.gl/lNPwKl

، شهر کرد , (اخبار رسمی): فعالیت 43 باشگاه ورزشی زنانه و مردانه جهت عرضه محصولات سالم به ورزشکاران و تقویت آنها با مکمل های طبیعی و گیاهی مفید. برند به مالت نگین محصولات سالم این باشگاه ها شد.

باشگاه ها میزبان محصولات به مالت

به گزارش به مالت این روزها استان چهارمحال و بختیاری میزبان ورزشکاران مسابقات کشوری دو و میدانی نونهالان است. "به مالت "نیز در این مسابقات بزرگ حضور پیدا کرده تا محصولات مفید خود را برای ورزشکاران عرضه کند. این میزبانی با استقبال گرم مربیان مواجه شده و قرار داد های همکاری جهت فروش مستقیم محصولات در باشگاه ها در حال بسته شدن است.

امروزه در بوفه های باشگاه های ورزشی از تنقلات سالم و ناسالم گرفته تا مکمل های ورزشی دیده می شود. اما تا چه حد می توان به این محصولات اعتماد کرد؟ به چه قیمتی می توان عضله سازی کرد؟

در یک طرح ملی فروش مواد غذایی سالم در باشگاه ها، تا کنون 43 باشگاه ورزشی زنانه و مردانه از محصولات به مالت خریداری کرده و به ورزشکاران عرضه می کنند.

تمام باشگاه ها  علاوه بر عرضه مکمل غذایی سالم و مقوی، درآمدزایی داشته اند.30 درصد قیمت کل محصول هنگام خرید تخفیف داده می شود.

مربیان و مدیران باشگاه ها که می خواهند از مزایای این طرح استفاده کنند میتوانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی به مالت شاپ ثبت نام کرده و درخواست کارت تخفیف 30 درصد بدهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]