اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879405511

با امتیازات ویژه

بانک رفاه وام با سود 6درصدی می‌دهد

کد: 1395051879405511

https://goo.gl/iPwReX

، تهران , (اخبار رسمی): بانک رفاه کارگران به منظور ارائه خدمات روزآمد به عموم مشتریان، نسبت به اعطای تسهیلات ارزان قیمت در قالب "طرح جاری رفاه" اقدام کرده است.

بانک رفاه

به گزارش اخبار رسمی، روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اطلاعیه ای اعلام‌ کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب جاری می‌توانند تا پایان آذرماه امسال معادل 100 درصد میانگین منابع جاری و متناسب با مدت آن تا حداکثر مبلغ یک میلیارد ریال، با حداقل نرخ سود 6 درصد در سال، تسهیلات خرد و تجاری دریافت کنند.

بنابر اعلام بانک رفاه، از امتیازات ویژه این طرح می‌توان به امکان افزایش مدت بازپرداخت متناسب با کاهش مبلغ تسهیلات متعلقه و حداکثر تا مدت 48 ماه و همچنین امکان استفاده از امتیاز متعلقه برای پرداخت تسهیلات به بستگان درجه یک ایشان اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن 8525 -021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه