اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383035517

عدم افزایش مالیات اصناف مستقر شهرکهای صنعتی

کد: 1395052383035517

http://goo.gl/3mdi4O

، تهران , (اخبار رسمی): مالیات اصناف مشغول در شهرک‌ها همانند سال 93 محاسبه شود بنابراین هیچ گونه افزایش مالیاتی در سال 94 نخواهند داشت.

عدم افزایش مالیات اصناف مستقر شهرکهای صنعتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری 21 مرداد به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک گفت: نامگذاری این روز نشان می‌دهد که صنایع کوچک از اهمیت ویژه‌ای نزد ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی و تشکل‌های مردم نهاد و آحاد مختلف جامعه برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط افزایش نرخ کار در جامعه است که مهمترین انتظار مسئولان از تقویت  این صنایع نیز افزایش اشتغال در سالهای اخیر است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه 88 هزار واحد صنعتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت گرفته‌اند خاطرنشان کرد: از این تعداد 84 هزار و 500 واحد صنایع کوچک و متوسط را شامل می‌شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز 7 برنامه اصلی برای توجه ویژه به صنایع کوچک در دستور کار قرار گرفت، تا ضمن راه‌اندازی همه واحدهایی که هم اکنون فعال نیستند بتوانیم واحدهای جدیدی را نیز احداث و معضل بیکاری را تا حد توان خود کاهش دهیم.

یزدانی با اشاره به یکی از برنامه‌های معاونت شهرک‌های صنعتی آموزش به نیروهایی است که به تازگی می‌خواهند وارد صنایع کوچک شوند که هم اکنون یکصد هزار نفر متقاضی در این زمینه وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود 950 شهرک و ناحیه صنعتی گفت: در بیش از 500 شهرک صنعتی در طول یک سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمت اعمال نشده و تحقیقاتی را برای سایر مشاغل در این شهرک‌ها در نظر گرفته‌ شده است.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته با بنیاد شهید و ایثارگران گفت: قرار است 110 شهرک صنعتی برای اشتغال ایثارگران با حمایت کارفرمایان و افراد شاغل در این زمینه فعالیت خود را ‌آغاز کنند.

یزدانی همچنین با اشاره به توافق صورت گرفته با سازمان امور مالیاتی گفت: قرار است مالیات اصنافی که در این شهرک‌ها فعال هستند، همانند سال 93 محاسبه شود بنابراین هیچ گونه افزایش مالیاتی در سال 94 نخواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]