اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687905641

توزیع کارت های اعتباری ماموریت ذاتی پست

کد: 1395052687905641

http://goo.gl/9aB1wu

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره پست با بیان اینکه ثبت نام و توزیع کارت های اعتباری براساس ماموریت ذاتی پست است، گفت: پست از طریق شرکت واسط ، این کارت ها را در دفاتر پستی به فروش می رساند .

توزیع کارت های اعتباری ماموریت ذاتی پست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از   روابط عمومی شرکت پست به نقل از خبرگزاری ایرنا، بعد از اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر همکاری پست با یک شرکت خارجی برای ارائه خدمات مستر کارت در کشورمان، برخی رسانه ها دیروز به نقل از سخنگوی این شرکت آمریکایی اعلام کردند که این شرکت فعالیتی در ایران ندارد .

غلامرضا نجاری در واکنش ها به این موضوع اعلام کرد: از آنجا که شرکت پست به نیابت از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی خدمات دیگر دستگاه ها را به مشتریان ارائه می کند، با هدف تسهیل مبادلات ارزی خرد، با انعقاد قرارداد با شرکت «ویژن کارت ایرانیان» عملیات مربوط به توزیع و تحویل کارت های پیش پرداخت (prepaid) به متقاضیان را پس از احراز هویت برعهده دارد .

وی افزود: پیش از انعقاد قرارداد با این شرکت، کیفیت خدمات کارت های ارائه شده از سوی پست مورد بررسی قرار گرفت که نشان از صحت عملیات مالی توسط این شرکت داشت .

نجاری ادامه داد: این کارت ها به دلیل آنکه بر پایه «هاب اکانت» تعریف می شود از امنیت بالایی نیز برخوردار بوده و به راحتی در دیگر کشورها قابل استفاده است .

 در همین ارتباط «حامد ذوالفقاری» مدیرعامل شرکت ویژن کارت نیز اعلام کرده که مدارک احراز صلاحیت این شرکت مبنی بر اجازه توزیع کارت های بین المللی موجود بوده و مشخصاً از این شرکت به عنوان نماینده رسمی در زمینه واگذاری کارت های اعتباری بین المللی یاد شده است .

به گفته وی، «ویژن کارت ایرانیان» به آدرس الکترونیکی www.mastercardiran.com ، یک شرکت ایرانی و دارای آدرس معتبر بوده و به عنوان شرکت واسط در ارائه خدمات کارت های مالی در کشور مشغول فعالیت می کند .

وی درخصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه مسئولان مستر کارت فعالیت در ایران را تکذیب کرده اند نیز خاطرنشان ساخت: سخنگوی مستر کارت امکان فعالیت این شرکت از طریق شرکت های واسط را تکذیب نکرده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]