اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789515603

در بازار موبایل یک و دو صورت گرفت

قرعه کشی خودروی ولستر برای خریدارن هواوی

کد: 1395052789515603

http://goo.gl/8wxJCS

، تهران , (اخبار رسمی): قرعه‌کشی هواوی برای خریداران بازار موبایل یک و دو برگزار شد.

قرعه کشی خودروی ولستر برای خریدارن هواوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت هوآوی ، مراسم قرعه‌کشی خودروی ولستر با حضور خریداران محصولات هواوی در بازار موبایل 1 برگزار شد. این طرح از ابتدای خرداد ماه سال جاری با هدف حمایت از خریداران گوشی‌های هواوی با گارانتی رسمی و با عنوان «شانس خود را برانید» آغاز شده بود . تمام خریدارانی که در این مدت گوشی‌های خود را از بازار موبایل 1 و 2 در تهران تهیه کرده بودند، توانستند شانس خود را برای دریافت دو خودرو ولستر امتحان کنند. در این مراسم که روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه در بازار موبایل 1 برگزار شد، برندگان دو دستگاه خودرو به ‌نام‌های آقایان سپاسی و کارگری به ترتیب از  بازار موبایل 1و 2 از میان خریداران هواوی موفق به دریافت خودروی خود شدند. علاوه بر انتخاب دو برنده اصلی خودرو، در این مراسم، میان 10 نفر از حاضران برای دریافت 5 گوشی هواوی P8 Lite و 5 گوشی Honor 4C نیز قرعه‌کشی انجام شد.
هواوی از سال گذشته روی فروش محصولاتش با گارانتی یکپارچه تاکید زیادی دارد و کلیه افرادی که قصد انتخاب گوشی‌های هواوی را دارند می‌توانند با ارسال کد IMEI به سامانه پیامکی هواوی (100042000) از صحت گارانتی گوشی خود اطمینان پیدا کنند. ضمن اینکه از خدمات پس از فروش هواوی بطور هماهنگ در سراسر ایران بهره‌مند خواهند شد. 
هواوی از سال گذشته طرح خدمات پس از فروش یکپارچه را ایجاد کرد که در آن بیش از یک صد و هفتاد مرکز خدماتی هواوی به ارایه سرویس می‌پردازند. در این طرح که به صورت یکپارچه در سراسر ایران اجرا می‌شود تمام خریداران هواوی صرف‌نظر از محل خرید و شرکت عرضه‌کننده می‌توانند در هر نقطه از کشور به یکی از شعبات مراجعه و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. 
خدمات شرکت هواوی به صورت پیش‌فرض تا مدت 18 ماه به مشتریان این شرکت ارایه می‌شود و مشتریان می‌توانند به ارسال کد IMEI در هر زمان از باقی‌مانده مدت گارانتی اطلاع پیدا کنند. هواوی جهت افزایش سرعت سرویس‌دهی، در خصوص تعویض دستگاه گوشی جدید ،سرویس تحویل رایگان درب منزل یا محل کار مشتریان را راه اندازی کرده است که در حداکثر زمان 72 ساعت تحویل انجام میشود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان