اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138245372

بانک ملی انتخاب شد

شریک استراتژیک سازمان حج و زیارت

کد: 13950705138245372

https://goo.gl/msNNMx

، تهران , (اخبار رسمی): براساس تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت منعقد شد، بانک ملی ایران به عنوان شریک استراتژیک این سازمان به زائران عتبات عالیات تسهیلات 15 میلیون ریالی پرداخت می‌کند.

سازمان حج و زیارت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم تفاهمنامه همکاری که با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل  این بانک و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و همچنین دیگر مسئولان ارشد دو سازمان برگزار شد، حسین زاده طی سخنانی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که با تمام توان در خدمت زائران خانه خدا و عتبات عالیات هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم هر چند اندک گره از کار زائران اماکن متبرکه برداریم و در این کار خیر شریک باشیم.

اوحدی نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای توسعه اعزام زائران عزیز به عتبات عالیات برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است تا زائران عتبات عالیات بدون کوچکترین مشکلی سفر زیارتی خود را به انجام برسانند و در این راه بانک ملی ایران همواره به عنوان همراه و شریک استراتژیک در کنار ما بوده است تا ما بتوانیم هر چه بهتر به زائران ارائه خدمت نماییم.

حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی نیز در این دیدار گفت: هم اکنون گشایش خوبی در سیستم بانکی انجام شده و با بسیاری از بانک‌های دنیا ارتباط برقرار کردیم و امیدواریم که روز به روز این روابط مالی و اقتصادی عمیق‌تر و پررنگ‌تر شود.

وی افزود: خوشحالیم که بانک ملی ایران سال‌های طولانی با سازمان حج و زیارت همکاری نزدیک داشته است و خداوند را شاکریم که این توفیق را به ما داده است که با اعطای تسهیلات به زائران ثوابی هر چند اندک نصیبمان شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه