اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144535023

به برندگان اینستاگرامی "جام خبرنگار2" اهدا شد

تقدیر گارانتی آروند از خبرنگاران

کد: 13950710144535023

https://goo.gl/DfvPtv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آروند به 15 خبرنگاری که بهترین تصویر و عکس را از رویداد ورزشی- تفریحی "جام خبرنگار 2" در اینستاگرام را منتشر کردند؛ هدایایی به رسم یادبود تقدیم کرد.

جوایز آروند در دست خبرنگاران

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت  آروند(ارائه دهنده محصولات اپل و مایکروسافت در ایران)، این شرکت با حضور و حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی- تفریحی جام خبرنگار2 که هشتم مهرماه در باشگاه انقلاب برگزار شد؛ از 15 خبرنگاری که بهترین تصویر و عکس را از این رویداد در اینستاگرام منتشر کرده اند؛ تقدیر به عمل آورده و به رسم یادبود هدایی را اهدا کرد.

این شرکت با توجه به اخذ مجوز رسمی واردات و گارانتی محصولات اپل و تاکید چگونگی استفاده از خدمات پس از فروش  به خبرنگاران ، در این رویداد حاضر و به جهت مشارکت پررنگ تر و نزدیکی با اصحاب رسانه  به منتخبان مسابقه اینستاگرامی که در حاشیه مسابقات جام خبرنگار 2 برپا شده بود، جوایزی را در قالب محصولات شرکت های مربوطه به 15 برنده تقدیم نمود.

بر اساس این گزارش اسامی خبرنگاران برنده جوایز شرکت آروند به شرح ذیل اعلام شده است که جوایز آنها توسط مدیر عامل شرکت آروند آقای امیر میثم گیاهی به برندگان تقدیم گردید:

1-امین ثنایی

2- امین منتظری

3- آمنه موسوی

4- امیر کلهر

5- مهدی کاوه ای

6- زهرا علی اکبری

7- مهدی قدیمی

8- احمدرضا کاظمی

9- سراوانی

10- علی نسیم

11- پردیس الکترونیک

12 مهرداد نعیمی

13- احمد شجاعیان

14- احسان سرشت

15- علی رضازاده

قابل ذکر است "جام خبرنگار2" روز پنچشنبه هشتم مهر ماه به همت نخستین نیوز وایر ایران "اخبار رسمی" و باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و بیش از 400 خبرنگار با حضور در 4 رشته روزشی بولینک، بیلیارد، تیرانداری کمان و تیراندازی تپانچه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]