اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144885603

در زمینه سیستم های اپتیکال، تصویربرداری محاسباتی، واقعیت مجازی و افزوده

هواوی و لائیکا مرکز توسعه و تحقیقات تاسیس کردند

کد: 13950710144885603

https://goo.gl/hwXDeL

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هواوی و کمپانی آلمانی لائیکا به تازگی از همکاری استراتژیک جدیدشان در زمینه تحقیقاتی خبر دادند.

هواوی و لائیکا مرکز توسعه و تحقیقات تاسیس کردند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی هواوی در ایران این دو کمپانی که هفت ماه پیش همکاری مشترک خود را در زمینه مهندسی نوری دوربین های دوگانه P9 آغاز کردند، اکنون یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه و مرکز خلاقیت با نام آزمایشگاه خلاقیت Max Berek راه اندازی کردند.

آزمایشگاه جدید در هدکوارتر لائیکا در وتزلر آلمان  واقع خواهد بود و در زمینه توسعه سیستم های اپتیکال، فناوری های کیفیت تصویربرداری و نرم افزارهای موبایل و عکاسی فعالیت خواهد کرد. همچنین تصویربرداری محاسباتی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی از دیگر فعالیت های اصلی این آزمایشگاه تحقیقاتی خواهد بود. علاوه بر این، هواوی و لائیکا قصد دارند برای منابع تحقیقاتی خود با دانشگاه های آلمانی و بین المللی و موسسات تحقیقاتی همکار کنند.

بر اساس این گزارش، ایده آزمایشگاه نتیجه حمایت دکتر اندرس کافمن، اکثریت سهامداران، رییس و مشاوره اعضای هیات مدیره لائیکا و رن زنگفی مدیر اجرایی هواوی بوده است.

آندرس کافمن در این باره می گوید، با تاسیس این آزمایشگاه هواوی و لائیکا محدوده روابط استراتژیک موفق خود را ادامه خواهند داد و پایه گذار تحقیق و توسعه فناوری های جدید در زمینه تصویربرداری خواهند بود.

همچنین Ren Zhengfei، مدیر اجرایی هواوی با اشاره به اینکه 90 درصد تبادل اطلاعات در آینده تصویر و ویدیو خواهد بود می گوید: آزمایشگاه مکس برک، پتانسیل های بالقوه همکاری ما با لائیکا را بالفعل خواهد کرد  و در نتیجه ما پیشرفته ترین خلاقیت در زمینه دوربین گوشی های هوشمند بازار را برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهیم آورد.

به گفته مارکوس لیمبرگر، مدیر عملیاتی لائیکا و مدیر آزمایشگاه خلاقیت Max Berek، هواوی و لائیکا در کنار قدرت بالای خلاقیت و سالها تجربه تحقیقاتی، استاندارد کیفیت بالایی را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

گفتنی است، این مرکز توسعه و تحقیقات به یاد مکس برک (1949-1886) پیشگام در زمینه میکروسکوپ و خالق اولین لنز لائیکا که بیش از 20 لنز افسانه ای 35 میلی متری دوربین را اختراع کرد راه اندازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]