اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146566219

برای اولین بار در کشور

باشگاه مدیران ایران راه اندازی می شود

کد: 13950711146566219

https://goo.gl/msRXkz

، کرج , (اخبار رسمی): باشگاه مدیران ایران، به عنوان یک بستر فناوری برای شبکه سازی حرفه‌ای مدیران راه اندازی می شود.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شتابدهنده آسانگار، غلامرضا حمیدی مدیر کل فناوری و ارتباطات استان البرز از راه اندازی باشگاه مدیران ایران برای اولین بار در کشور در بستر فناوری خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی باشگاه مدیران ایران گسترش شبکه های حرفه ای مدیران در فضایی دوستانه است.

او راه اندازی باشگاه مدیران ایران را در بستر فناوری دانست و افزود:در این باشگاه انتقال تجارب موثر مدیران در کمترین زمان، افزایش مهارت های کارآفرینانه، مدیریت دانش، آموزش آخرین متدهای مدیریتی و کسب و کار حرفه ای انجام می شود.

حمیدی افزود: طرح راه اندازی باشگاه مدیران ایران از سوی "شاهین شاکری " و "ندا مفاخری" از اعضای یکی از مجموعه های دانش بنیان استان البرز مطرح شد و با حمایت اداره کل فناوری و ارتباطات  در بستر فناوری اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: مدیرانی که حداقل 3 سال تجربه مدیریت داشته اند می توانند با مراجعه به سایت  ضمن  ثبت نام در این مجموعه و دریافت کارت عضویت باشگاه با مدیران توانمند بخش خصوصی  و جامعه علمی مدیریت آشنا خواهند شد .

حمیدی اجرای طرح های توانمندساز و  برگزاری همایش های آموزشی و خدمات مشاوره ای را از دیگر برنامه های باشگاه مدیران ایران دانست و یادآور شد: اشتراک گذاری تجربه و دانش و شبکه سازی حرفه ای با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می تواند در تحقق اقتصاد مقاوتی و افزایش کارآمدی نظام مدیریت موثر باشد.

رییس کمیته راهبری مرکز تسهیلگری و توانمندسازی کسب و کارهای نوپا در استان البرز  توجه به شرکت های دانش بنیان و تقویت زیست بوم  کارآفرینی در استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد:

دنیای امروز، دنیای نوآور و خلاق و مبتنی بر فضاهای نوین ارتباطی است و درحال حاضر مدیریت علمی بسیار تغییر کرده است و نیازمند بهره  گیری از فناوری می باشد  و انتقال تجارب مدیریتی رویکرد حرفه ای است که می تواند از موازی کاری، اتلاف هزینه جلوگیری کند  و موجب افزایش راندمان کاری باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسانگار

این شرکت در سال 1395 جهت شتابدهی به فعالیتهای نوپا تاسیس شده است. هدف آن توسعه و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا و حمایت از ایده های نو ظهور و شتابدهنده در امور کسب و کار های نوپا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید