اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151665517

ساماندهی وضع تولید پوشاک در ایران

کد: 13950714151665517

https://goo.gl/0eiUev

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه پوشاک برگزاری اولین همایش آموزشی مد و لباس با حضور اساتید فرانسوی برای طراحان و تولید کنندگان ایرانی را سبب ساماندهی وضع تولید پوشاک در ایران اعلام کرد.

ساماندهی وضع تولید پوشاک در ایران

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، ابوالقاسم شیرازی در حاشیه برگزاری اولین همایش آموزشی گفت: اتحادیه پوشاک سال گذشته تفاهم نامه های متعدد آموزشی با دانشگاه های سراسر جهان از جمله ایتالیا ، فرانسه و آلمان امضاء کرده است که اولین همایش آموزشی با حضور فرانسوی ها برگزار شد.وی اجرایی شدن این تفاهم نامه ها را سبب ساماندهی وضعیت تولید پوشاک در ایران دانست و گفت: در این همایش آموزشی روش های تولید برتر و با کیفیت ، نحوه تولید صادرات محور ، افزایش بهره وری ، کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده در صنعت پوشاک ، آموزش داده می شود.

رئیس اتحادیه پوشاک برگزاری این همایش های آموزشی را سبب افزایش توان رقابت تولید کنندگان داخلی با همتایان خود در سراسر جهان اعلام کرده تصریح کرد: این اتفاق و اشتیاق تولید کنندگان ایرانی برای حضور در دوره آموزشی شروع دوباره صادرات محصولات ایرانی با معیارهای برندهای معروف جهان در بازارهای بین المللی است.
شیرازی با اشاره به شناسایی 50 تا 60 برند ایرانی ادامه داد: طراحان و تولید کنندگان ایرانی در پایان این دوره طراحی های ارائه شده خارجی را در کشور بومی سازی و بر اساس ایده های ایرانی اسلامی به مصرف کننده داخلی عرضه خواهد کرد.
رئیس اتحادیه پوشاک گفت:‌ پوشاک ایرانی با حمایت های دولت دوباره بروز و در جایگاه خود قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]