اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174415517

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی:

گوشت آهو و گوزن در بازار رویت نشد

کد: 13950811174415517

https://goo.gl/ffhZLF

، تهران , (اخبار رسمی): تا کنون گوشت آهو و گوزن در بازار مشاهده نشده است و بنده از واردات آن به کشور بی اطلاع هستم.

گوشت آهو و گوزن در بازار رویت نشده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  در مورد انتشار مطالبی پیرامون واردات گوشت آهو و گوزن به کشور اظهار بی اطلاعی کرد و با بیان این مطلب افزود: واردات محموله های گوشتی تنها با دریافت مجوز و ثبت آن در سازمان دامپزشکی امکان پذیر است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در ادامه ضمن اعلام این خبر که به تازگی گوشت گوسفندی از آسیانه میانه، ارمنستان، گرجستان و قرقیزستان توسط عده ای از تجار به کشور وارد و در بازار توزیع شده است، گفت: قیمت گوشت گوسفندی در حال افزایش بود اما با واردات گوشت گوسفندی از کشورهای آسیانه میانه، ارمنستان، گرجستان و قرقیزستان بازار از تنش افتاد.

وی همچنین از طرح ساماندهی کشتارکنندگان و توزیع کنندگان گوشت در تهران توسط اتحادیه و با همراهی اتاق اصناف ایران، کشتارگاه ها و سازمان تعزیرات به منظور صدور فاکتور فروش و شناسنامه دار کردن محصولات خبر داد.

ملکی در مورد میزان قاچاق گوشت به کشور گفت: گوشت قاچاق نداریم چون اصلا به قاچاق گوشت نیازی نیست و تجار می توانند به راحتی گوشت به کشور وارد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]