اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183526102

هشدار به البرزی‌ها

شاخص کیفیت هوای کرج از مرز 150 گذشت

کد: 13950825183526102

https://goo.gl/81ZBgM

، کرج , (اخبار رسمی): طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز وضعیت کیفی هوای شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد در شرایط ناسالم قرار گرفت.

شاخص کیفیت هوای کرج از مرز 150 گذشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، حسین محمدی شاخص کیفیت هوای شهرستان کرج تا ساعتی پیش را 169 اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای این شهرستان برای همه گروه‌ها ناسالم است.

وی در ادامه شاخص کیفیت هوای شهرستان ساوجبلاغ را 165 اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای این شهرستان نیز برای همه گروه‌ها در شرایط ناسالم قرار دارد.

شاخص کیفیت هوای نظرآباد از مرز هشدار گذشت

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز شاخص کیفیت هوای شهرستان نظرآباد را 170 اعلام کرد که حکایت از ناسالم بودن وضعیت هوا برای همه گروه‌ها دارد.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز زمانی که شاخص کیفیت هوا بین اعداد 151 تا 200 قرار بگیرد وضعیت هوا برای همه گروه‌ها ناسالم می‌شود.

آلودگی هوا مدارس البرز را تعطیل کرد

محمدی به شهروندان کرجی، ساوجبلاغی و نظرآبادی و افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی و همچنین سالمندان و کودکان توصیه کرد از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

 از جمعه بیست و یکم آبان ماه و با افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها، هوای شهر کرج در برخی روزها به مرز هشدار نزدیک شد و امروز از مرز هشدار گذشته است آلودگی هوا به‌قدری است که نوبت صبح مدارس ابتدایی در شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ و نظرآباد تعطیل‌شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست