اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188715517

فاقد مجوزها یک ماهه پروانه کسب می گیرند

رشد نمایشگاه های فاقد مجوز در عبدل آباد و افسریه

کد: 13950903188715517

https://goo.gl/md5MkQ

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو از رشد قارچ گونه نمایشگاه های فاقد مجوز انتقاد کرد و گفت: واحدهای فاقد پروانه کسب و مجوز در صورت رعایت ضوابط می توانند ظرف یک ماه، پروانه کسب خود را از اتحادیه دریافت کنند.

رشد نمایشگاه های فاقد مجوز در عبدل آباد و افسریه

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سعید موتمنی با انتقاد از همکاری نکردن برخی ارگانها با اصناف برای مقابله با واحدهای صنفی فاقد مجوز و انجام بازرسی های ضعیف هشدار داد و گفت: تا پایان سال تعداد نمایشگاه های خودرو فاقد پروانه کسب به دو هزار واحد می رسد که باید هر چه سریعتر به علت خلاف های عدیده در این واحدهای کسب، جلوی خرید و فروش آنها گرفته شود.

وی ادامه داد: واحدهای فاقد مجوز بعضا اتومبیل هایی مورد دار را به فروش می رسانند یا اینکه به صورت غیرقانونی اتومبیل ها را زیر قیمت پیش فروش می کنند و در بسیاری موارد به تعهدات خود عمل نمی کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاهها و فروشندگان خودرو در واکنش به این مسئله که بیشترین نمایشگاه های فاقد مجوز کسب در کدام مناطق تهران رشد کردند، تصریح کرد: بخش اعظمی از نمایشگاه های فاقد پروانه کسب در مناطق پایین و حواشی تهران از جمله در عبدل آباد و افسریه وجود دارند و متاسفانه در بیشتر مواقع اکثر تخلفات از ناحیه ی واحدهای فاقد مجوز صورت می گیرد.

به گفته وی، معامله با واحدهای صنفی دارای پروانه کسب این حُسن را دارد که آن واحد صنفی تا 5 سال پس از خرید هم جوابگوی مشتری است و در صورت وقوع مشکلاتی منجمله مفقود شدن مدارک هم می تواند به مشتری کمک کند.

وی با اشاره به این که اکثر واحدهای صنفی فاقد مجوز بدون آگاهی و به دلیل ضعف در بازرسی ایجاد شدند، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مشاهده شده که نمایشگاه های  فاقد مجوز دارای متراژ کافی هستند و اتفاقا مالیات سالانه خود را هم پرداخت می کنند و در مواجهه با بازرسان اعلام می کنند که وقت نکردند که برای کسب پروانه به اتحادیه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]