اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191465431

نعمت زاده تاکید کرد

دقت و امانت داری در انتقال و انتشار خبر رعایت شود

کد: 13950907191465431

https://goo.gl/i58efa

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن و تجارت بر رعایت امانت داری و دقت نظر چه در بخش انتشار و انتقال و چه در بخش بازتاب دستاورد ها به عنوان اصول اساسی تاکید کرد.

دقت و امانت داری در انتقال و انتشار خبر رعایت شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، نعمت زاده در نشست معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به اهمیت ارتقای دانش تخصصی، هم افزایی و تقسیم وظایف در حوزه روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: اهالی رسانه و خبر باید صداقت و شفافیت را به عنوان دو اصل اساسی رعایت کنند و همان طورکه رییس محترم جمهور بارها تذکر دادند باید درباره اخبار دروغ چه آگاهانه و چه نا آگاهانه به سرعت تذکر داد تا از انتشار اخبار کذب جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی کاری فرآیندی است و برای این فرآیند باید مکانیسم و دستورالعمل ویژه تدوین شود گفت: نقش روابط عمومی به عنوان پیشران حرکت در شناسایی و نمایاندن اقدامات و دستاوردهای دولت بسیار مهم و تاثیر گذار است.
محمد رضا نعمت زاده ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در حوزه روابط عمومی وزارتخانه تاکید کرد که نیروهای شاغل در روابط عمومی ها باید مسئولیت پذیری ، اشتیاق به یادگیری همیشگی ، عشق وعلاقه حرفه ای ، وظیفه شناسی، صداقت  و خلوص را در اقدامات و فعالیت های خود بیش از پیش تقویت کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اطلاع رسانی باید دقیق و شفاف باشد و در این راستا باید نشست های خبری در این وزراتخانه به طور منظم برگزار شود افزود: 140 طرح مهم صنعتی و معدنی در چند ماه آینده در کشور به بهره برداری می رسد و این در حالی است که سیاست و اولویت اصلی دولت در دوسال اول استقرار، فعال کردن واحدهای موجودی بود که سرمایه گذاری شده ولی به دلیل وجود مشکلات تولیدشان کم بود یا راکد بودند. 
محمد رضا نعمت زاده گفت: در حالی که اولویت با سرمایه در گردش طرح های راکد بود، سعی کردیم طرح های نیمه تمام نیز تکمیل شوند و بر این اساس امروز احیای واحد های راکد و شادابی و جنب و جوش را در شهرک های صنعتی شاهد هستیم و آمارها  نیز نشان دهنده رونق تولید است.
وی یادآور شد :‌هنوز هم واحدهای کوچک و متوسط آسب پذیری بیشتری دارند ، برخی از قبل متوقف شده اند و برخی نیز در چند سال اخیر که درآمد های نفتی کاهش یافت و طرحهای عمرانی و مسکن و راه و ..  با مشکل مواجه شدند دچار مشکلاتی شدند ولی سعی ما این است که در زمینه حل مشکلاتشان تلاش کنیم و بازارهای صادراتی جدیدی بیابیم.
در این نشست همچنین منوچهر طاهایی مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گزارشی از عملکرد سه ماهه گذشته مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت ارائه داد.
تشکیل جلسات شورای اطلاع رسانی ، تشکیل مستمر جلسات هماهنگی هفتگی مدیران روابط عمومی و کمیته راهبردی طرح ملی حمایت از تولید در حوزه پوشاک و لوازم خانگی و الگو سازی برای حمایت از مصرف کلای ایرانی ،  تولید اخبار و انعکاس عملکرد وزارت صنعت ، معدن و تجارت در شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران " شاتا" ، پیگیری انجام مصاحبه های درخواستی از سوی رسانه های خبری و برگزاری تورهای صنعتی در سراسر کشور از جمله اقدامات این مرکز بود که از سوی طاهایی تشریح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید